Halut kadoksissa - mistä löydän uudelleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli siis seksi ei ole kiinnostanut vähään aikaan yhtään. Enkä itekkään osaa siihen syytä sanoa. Yks mikä voi vaikuttaa on 10 kk:n terolut kuuri. Mutta en ole siitäkään varma. Oon noita syöny jo sen pari vuotta aina pätkissä.
Motivaatio kaikkeen muuhunkin vähän hukassa. Et oisko syynä sit yleinen alavireisyys? Ei kovin paljoa kiinnosta mikään muukaan juttu. Hetkeksi saatan innostua jostain mut sit taas hetken päästä yhtä saamaton kuin ennenkin.

Vaikka välillä tuntuu et haluaisinkin niin tunne kestää vain hetken ja katoaa pian. Orgasmin saan vain yhdestä asennosta kun mies hieroo käsin. Sekin ahdistaa kun tuntuu et mies tökkää suorilta kätensä sinne ja alkaa hieromaan.
Oon sanonu suoraan, oon yrittäny ite toimia niin ettei tilannetta synny ym mutta ei tunnu miehelle menevän perille. Esileikistä käy kun hetken puristelee rintoja. Ite saan miehen kiihottumaan ja laukeamaan paljon useammin.
Oon sanonu et vika on mun korvien välissä ja et tarvisin paljon enemmän lämmittelyä ja huomiota. Mutta tuntuu et miestä ei kiinnosta vaikka muuta väittääkin.

Piti koneelta poistua samantien kun sain kirjotettua.
Mutta siis välillä kun itellä edes vähän kipinää niin yrittäny sit tehdä miehelle kaikkea mahdollista et innostuis mukaan. Ja innostuuhan tuo mut kuitenkin sit loppujen lopuksi menee samalla kaavalla ja tuntuu et itelle ei jää käteen yhtään mitään.
Pari viimeistä orgasmia on kyllä ollu niin laimeita et hirvittää.

En tiedä välillä tuntuu et sama kun ei edes odota itelleen mitään. Mutta kun ei tämäkään hääviä elämää näin ole.

täällä sama tilanne...mieheni on kaikin puolin ihana, olen yrittänyt sanoa hänelle ettei se siitä johdu vaan minusta itsestäni...alapää on kuin kuollut kurppa. asiaan voi tietysti vaikuttaa se että olen synnyttänyt 6kk sitten ja meillä on erittäin stressaava elämäntilanne...

en tiiä, jospa sitä joskus vielä olis oikein viriili vaimo...tai sitte ei.

Oisko jollain mitään ideoita? Nyt tosin kamalassa flunssassa kuumeen kera joten omat halut tällä saralla kyllä pakkasen puolella. Mies tuntuu käyvän jo ylikierroksilla kun ei oo saanu mitään moneen päivään. Eli kait tuo mua rakastaa kun nuhasta ja kuumeistakin haluaa vai onko sen omat halut niin kovat että pakko jotain helpotusta saada?

kokovartalo hieronta, seksilelut , eroottiset elokuvat , seksiä esim. luonnohelmassa ..

Tuntuu vaan et ei ole itellä kiinnostusta alkaa mitään edes järjestämään. Ja mies ei taatusti tuollaisia alotteita tee. Vaikka oon sille rautalangasta vääntäny et tarvisin enemmän lämmittelyä että homma taas toimis.
Oisko jotain sivuja mistä noita leluja kannattas tilata. Muutama tuolla kaapin perällä mut ne kyllä jo aikansa eläneet.
Ite oon se joka loppujen lopuksi teen ne rohkeammat vedot vaikka mies mulle yleensä valittaakin ettei mua saa mihinkään mukaan. Miten saiskaan kun ei ikinä mitään ehdota tai ehdotukset tulee tilanteessa millon ne on käytännössä mahdoton toteuttaa.