halut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kisumisuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kisumisuli

Vieras
Mikähän mua taas vaivaa..kaikki vähänkin paremman puoleiset kollit saa mut kehräämään villinä. Haluaisin nussia vierasta ja kovaa. Tai suudella kiihkeästi ventovieraan kanssa, suudella niin että tulen aivan märäksi. Koko ajan panettaa, eikä sormileikit auta kuin ihan hetkeksi. Sit panettaa taas.. Työkaverin ajattelin kellistää lähiaikoina, mitäs se katselee mua niin ahnaasti. Sekin alkaa panettamaan. Sama varmaan jos katselisin pyykkikoneen pyörimistä, niin ajattelisin nussimista. Oma mies ei silti innosta, kun tiedän niin tarkkaan jo etukäteen miten seksi sen kanssa menee. Kaipaan yllättävää seksiä, hallitsematonta seksiä. Seksiä joka saa mut valumaan nesteistä. Mun päivät on täynnä tätä! Ollut jo kuukauden. Onko mun hormoonit aivan vinksallaan vai mikä hitto mua vaivaa? Ajatuksissani olen 15-vuotiaan pojan tasolla, haluan vain seksiä. Seksiä, seksiä, seksiä...argh.
Tämä ei ole mikään tanssiinkutsu tämä kirjoitus, kunhan on pakko purkaa oloa JOHONKIN kun ei enää päähän mahdu. Kai mä lähden tästä taas sormelle, haaveilen jostakusta kundista joka ottaisi mut kiihkeästi..tätä menoa raiskaan jonkun :D
Naiset, voisiko tämä johtua pillereistä? Vaihdoin vähän aikaa sitten pillerimerkkiä ja kappas, musta tulikin kaniini...

;))
Joo,
pillereistä johtuu.
Mulla on sellainen merkki josta sanotaan että sivuvaikutuksena on haluttomuutta.

Olen tässä odotellut sen esiin tuloa jo pari kuukautta -
turhaan ;))

On nimittäin käynyt päinvastoin.
Oma kulta on saanut kyytiä ihan kunnolla.
Ja olen lähempänä 40 kun 30.

Yhteistyössä