Haluttaa koko ajan... K18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiima ei kauan kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiima ei kauan kestä

Vieras
En tiedä mikä minulla oikein on?
Koko ajan on sellainen olo, että pitäisi saada rakastella. Tänäänkin olemme harrastaneet mieheni kanssa jo kuusi kertaa ja aina tuntuu yhtä hyvälle. Mieheni alkaa olla hieman väsynyt, mutta mikä auttaisi häntä jaksamaan?

Oletko ap aina yhtä halukas?
Musta se ei ole enää normaalin rajoissa, että koko ajan pitää saada. Muistan lukeneeni joskus yhdestä miehestä, jolle seksi oli jo pakkomielle. Oli pakko saada koko ajan ja monta kertaa päivässä.

Tää on mulle uusi "vaiva"... olen jo pikkusen huolestunut itsekin. Päivä päivältä tekee vain enemmän mieli. Mieskin on hieman kummissaan kun meille on muuttanut kissanainen.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Kantsisko sun kokeilla seksuaaliterapeuttia? Ei kai tuolla tahdilla ehdi tekemään päivän aikana juuri mitään muuta kuin paneskelemaan?

Kyllä mä olen tänäänkin ennättänyt vierailemaan anopin luona ja käytiin me Prismassakin. Pukukoppiin ei iletty mennä kuksimaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tää on mulle uusi "vaiva"... olen jo pikkusen huolestunut itsekin. Päivä päivältä tekee vain enemmän mieli. Mieskin on hieman kummissaan kun meille on muuttanut kissanainen.

et raskaana olisi :whistle:

Tällä menolla ainakin pian... aah, mun ihana mies!

Alkuperäinen kirjoittaja kiima ei kauan kestä;14835357:
En tiedä mikä minulla oikein on?
Koko ajan on sellainen olo, että pitäisi saada rakastella. Tänäänkin olemme harrastaneet mieheni kanssa jo kuusi kertaa ja aina tuntuu yhtä hyvälle. Mieheni alkaa olla hieman väsynyt, mutta mikä auttaisi häntä jaksamaan?
Mun mies haluaa kans kokoajan, 7krt on ennätys ja sitten tein stopin...