haluttomuudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katih

Vieras
meillä on miehen kanssa mennyt elämä tämmöiseksi...mua huvittaa seksi todella harvoin, yleensä silloin kun teen itse aloitteen (n kerran viikossa) koska olen silloin jo valmiiksi fiiliksissä. Mies jos tekee aloitteen, iskee heti kiinni rintoihin vaik olen sanonut et etene hitaammin ym, mutta ei hän jotenki ymmärrä ja loukkaa mua kun mies ei ymmäerrä sitä, että sytyn hitaammin ja tarviin aikaa esikeikkiin...no mies sit suuttuu siitä kun en halua häntä, vaikkei se sitä ole etten häntä haluais ja olen tosiaan yrittänyt jutella, mutten enää jaksaisi kun aina menee vain riidaksi. sit tuntuu, että kun menee seksielämä huonosti niin olen hänelle pelkkää ilmaa, mutta kun "annan" niin hän on maailman ihanin mies. kyllä mä ymmärrän sen että hän tarvii seksiä ja että se on hälle rakkaudenosoitus multa kun annan...mut ehkä mä kaipaisin muutakin hellyyttä kuin vain seksin aikana, ja silloinkin menee heti suoraan asiaan vaikka kaipaisin silittelyä ja hyväilyä ja kauniita sanojakin....

kiitos jos joku jakso lukea ja jos jaksaa jotenkin kommentoida.kai tälläinen on aika normaalia parisuhteessa, mut en mä haluais asioiden olevan näin ja kuin ei tosiaan voida jutella.. :(

Hei,
Ihan kuin minun ajatus!.
Siis mitä tuohon lisään, just tuntuu samalta. Haluaisin myös arkeenkin huomiointia,apua kotitöihin ja niin että toinenkin tuntuu siinä arkisessa aherruksessakin kivalta.
Kerran viikkoon jos silloinkaan ja minä aloitan yleensä, mies myös suoran toiminnan miehiä.
On meitä varmasti paljon samassa harmaudessa rämpiöitä!. :'(

täällä yksi kanssa jota huvittaa ehkä kerran kuussa ja mun pitää itse saada tehdä aloite koska olen tavallaan jo valmiiksi virittynyt.miehet on aika hätäisiä ja sit toisaalta sellainen pitkä hiplaaminen ei kiihota.on se jännä että tällaiseksi muuttuu synnytyksen jälkeen,ennen huvitti lähes aina ja mies oli usein se haluttomampi :(