Haluttomuudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kysyisin vaan onko muita samassa tilanteessa olleita tai olevia ja millä asiat kuntoon...

Me ollaan 8 kk sitten menty naimisiin, onnellisesti, ja puolentoistavuoden ikäisen pojan vanhempia! Mut jostain syystä seksielämä kuihtu kokonaan heti pojan syntymän jälkeen. Seksiä harrasteltiin ennen sitä usein, monta kertaa viikossa vielä raskauden aikana ja synnytyksen jälkeenkin mutta pari kk synnytyksestä kaikki halut minun puolelta lopahti eikä ole sen jälkeen tulleet takas. Tosi tyhmää kun edes hääyönä ei rakasteltu... Ymmärrän että ensimmäinen vuosi synnytyksestä on toipumisen aikaa ja seksi ei ehkä kiinnosta mutta nyt on jo kroppa kunnossa ja synnytyksestä on kuitenkin jo 1,5 v.

Poika nukkuu hyvin, ja samoin myös me vanhemmat joten väsymystä se ei ole. Parisuhde on kunnossa, ei riidellä ja elämässä ei ole mitään vikaa, ei kipuja eikä huolia! Kaikki on kunnossa, paitse seksi. Mies on hellä ja huomaavainen, tekee kotona hommia ja huomioi mutta mua ei vaan seksi yksinkertaisesti kiinnosta, ikinä. Mistä siis apua?? Haluaisin haluta ja saada entiset jutut takaisin... :/

meillä sama että mulla halut hävinneet ihan kokonaan ja vaikka haluaisin kyllä että ne jotenkin saisi takaisin ja asiat palaisi ennalleen koska tästä tullut jo hirvee ongelma suhteessa..

Mulla kans ollu joka synnytyksen jälkeen sama juttu ei kertakaikkiaan kiinnosta. Onneks mies on jaksanu odottaa sillä aina ne halut on tullu takasin. Se on ollu todella outoo ku yht äkkiä kaikki halut tulee takas tuplakertasena ilman mitään etukäteis varoitusta. Toivottavasti ne palaa myös teille on se elämä sentäs hauskempaa halujen kera ku ilman niitä. :heart: :heart: :heart:

Hei, kuulostaa varmasti tosi tyhmältä, mut mulla sama homma, mihin auttoi se että yksin katselin välillä kotona ollessa seksivideoita vauvan nukkuessa, kyllä alkoi iltasella paremmin haluttamaan sextailut, ymmärrän kyllä että kaikkia ei kiinnosta pätkääkään videot, mutta kannattaa kokeilla! =)

Jos menee noin pitkä aika, haluttomuus ikään kuin "ruokkii itseään". Eli kun on pitkään ilman, siihen tottuu ja loputkin halut katoaa. Joskus auttaa, kun vaan lähtee leikkiin mukaan, vaikka ei mieli tekisikään. Halut usein sitten pikkuhiljaa palaa itsekseen.

Edellisen kanssa oon samaa mieltä! Mulla lapsen eka vuosi oli tosi halutonta. Nyt poika on puolitoistavuotias ja homma luistaa taas =) Otin alkuun sellasen asenteen, että nyt herätetään halut vaikka väsisin eikä mennyt aikaakaan, kun ei tarvinnut enää haluja houkutella -miestä ehkä välillä :laugh: Mulla tosin tässä ollut myös kaksi keskenmenoa esikoisen syntymän jälkeen, mikä on sotkenut hormonitoimintaa ihan kiitettävästi (tuolla hormonimysrkyllä on ainakin mulla tosi suuri vaikutus halukkuuteen).

Tsemppiä teille!

Moikka,

Tuo on varmaan tosi yleinen ongelma. Mutta ehkä kannattaa tehdä asian eteen jotain, ettei ala kehittyä turhaa jännitettä. Kannattaa panostaa siihen että teillä on ensinnäkin aikaa toisillenne kahdestaan. Eli illalla kun lapsi nukkumassa, niin teette herkkuja, taustalla kivaa musiikkia, kynttilöitä, viiniä ja mukavaa jutustelua.

Meillä mies meni ihan sekaisin kun puin häissä käytetyn korsetin päälle. Sen jälkeen itsekin alkoi heräämään ihan uudelleen :) hehe

Eli tehkää kaikkea yltiöromanttista ja keskittykää toisiinne! Jos on mahdollista, lähtekää vaikka yöksi jonnekin pikku kaupunkilomalle, yöpymään hotelliin. Mieti mistä itse ja puolisosi pitää erityisesti.

Kyllä se siitä pikku hiljaa alkaa halut herämään. Mutta ei kannata säikähtää alussa, jos ei tunnu natsaavan, vaan ajan kanssa se siitä lähtee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 12:13 puhkarhu kirjoitti:
Jos menee noin pitkä aika, haluttomuus ikään kuin "ruokkii itseään". Eli kun on pitkään ilman, siihen tottuu ja loputkin halut katoaa. Joskus auttaa, kun vaan lähtee leikkiin mukaan, vaikka ei mieli tekisikään. Halut usein sitten pikkuhiljaa palaa itsekseen.

Täysi peesi! Jo kaksi viikkoa erossa miehestä ja siis totuttautuminen seksittömään elämään teki tepposensa ja ihan piti kaivamalla kaivaa haluja esille.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 14:46 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 12:13 puhkarhu kirjoitti:

Täysi peesi! Jo kaksi viikkoa erossa miehestä ja siis totuttautuminen seksittömään elämään teki tepposensa ja ihan piti kaivamalla kaivaa haluja esille.

Vähän sama homma. Jos menee viikko ilman, on vaikeaa ryhtyä taas puuhiin. Pitää jotenkin "pakottaa" ittensä siihen, jotta muistaa että täähän oli makeeta. Semmoinen joka toinen päivä pitää paljon paremmin innokkaana.

Mulla kanssa tuntuu olevan tapana tottua tiettyyn määrään seksiä. Eli kun on vähän aikaa ilman niin ei sitä sitten kaipaakaan. Minä olen etsinyt apua ihan vain fantasioiden ja pienten roolileikkien avulla, ja pyrkinyt tekemään aloitteita seksiin silloin kun siihen on aikaa (meillä ei liian usein ole) riippumatta siitä tekeekö oikeastaan edes mieli. Kun saa itse määrätä etenemistahdin niin on se välillä ihan hauskaa vaikkei kiihottuminen saati sitten orgasmi ihan onnistuisikaan. Ei sen joka kerta tarvitse olla niin ihmeellistä.

Yhteistyössä