Haluttomuus. Lue ja sano mitä ajattelet: selittyykö noilla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti haluttomana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti haluttomana

Vieras
Olen n.30v äiti. jaksan aina ihmetellä miksi olen niin haluton seksin suhteen .(. Mies raasu kärsii siitä ja jaksaa vaan ymmärtää ja odottaa aina seuraavaa. Syitä haluttomuudelleni saattaakin olla mutta voiko niihin aina nojata. Mitä mieltä sinä olet näiden asioiden osallisuudesta matalaan libidooni?

-lapsuus vaikea, pelottava ja yksinäinen(alkoperhe, ei kavereita, köyhyys ja huono koulumenestys).
-teininä hyväksynnän haku seksillä(aikaisin ja liian monen kanssa, tulin sitten monesti hyväksikäytetyksi). Ensikerta---> nusnusnusnus, kun sanoin lopeta, ei lopettanut, kun lopulta stoppas, tuuppas sivuun ja sanoi: painu h-elvettiin siitä.
-teinistä reilu parikymppiseksi vuosia sairaan nuoren miehen kanssa joka teki seksistä kamalan kokemuksen, haukkui, alisti, uhkaili jne. Esim eka kakkoseen pistäminen ns pakko vaikken ois halunnu suostua jne. Oli joskus jopa vihainen kun en saanut O:a. Öh, miksiköhän?
-kaiken kukkuraksi on epäilyjä että minuun/ja/tai siskooni on lapsena koskettu.

Reilu parikymppisestä monta vuotta tämän ihanan ja hellän mieheni kanssa mutta seksihalut poissa. Harvoin ja pieniksi ajoiksi joskus tulleet takaisin jostakin erityissyystä.
Harmittaa. :( Eipä paljoa ole apua mistään kun seksuaaliterapeutillekkaan ei oo varaa mennä. Pillereitä en vedä enkä muita hormoneja(ei sovi). Olen melko sinut vartaloni kanssa. Orgasmia en ole koskaan saanut pelkästään miehen aiheuttamana ja sekin vaivaa että minä jään ilman....
Itse kykenen antaan itselleni o.rkun ja nautin siitä suunnattomasti. Voin tehdä sen miehenikin edessä ja seksimme aikana mutta siinä menee niin kauan että lapset herää ja sotkis kaiken joten en viitti edes alkaa.

Yhteistyössä