haluun KOSTAA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riitti

Vieras
Mun mies petti mua 2 vuotta sitten naisen kanssa, joka on mun kollega. Sain tietää tästä nyt hiljattain. Mies on nyt ulkona mut tää eukko.. Pettämisen jälkeen hän hakeutumalla hakeutu mun seuraan, teeskenteli ystävää ja mulla ei ollu aavistustakaan mitä on tapahtunu. ARRRGHHH!!!!! Keskustelin hänen kanssaan puhelimessa asiasta ja yritin saada jotain selkoa käytökselle, tai edes anteeksipyyntöä, mutta ei mitään! Ylimielinen ja vähättelevä suhtautuminen, vaikka todellakin annoin mahdollisuuden selittää tai pahoitella. Mutta ei.
Nyt tuli mun mitta täyteen. Asialliset ja aikuismaiset keinot on kokeiltu, mitäs nyt? Mä sulan raivosta ku ajattelenki sitä käytöstä nää 2 vuotta ja tää asia ei voi jäädä tähän. Samassa työpaikassa ei olla enää, enkä siis halua mitään konkreettista tehdä tälle ihmiselle, mut eihän tää VOI loppua näin?????

Mä tiedän tunteen. Mutta kyllä, se voi loppua noin. Elämä ei ole reilua ja ei aina mene suunnitelmien mukaan. Kostaminen ei hyödytä ketään, se voisi tuntua hyvältä sillä hetkellä, mutta loppujen lopuksi luultavasti ei ja siitä voisi tulla huonoja seurauksia. Viha ja katkeruus satuttaa vaan sua. Mä tiedän kuinka helvetillistä se on päästää irti mutta sun on vain pakko tehdä niin.

Kunhan toi viha laantuu niin tulee se järkikin asiaan. Ei se kosto ole kun luuserin katkeroituneen ihmisen tekosia. Eikö tuossa ollut jo tarpeeksi kun miehesi laittanut pihalle?

Järki sanoo ihan samaa, tunteet ei.. Näin nöyryytetty ja idiootti fiilis. Aika varmaan auttaa mutta nyt tuntuu siltä et auttais sekin et se ihminen EI porskuttais onnellisena eteenpäin niinku mitään ei olis tapahtunu :( Koska kyllä tapahtu- mun elämä meni ihan päin persettä

Järki sanoo ihan samaa, tunteet ei.. Näin nöyryytetty ja idiootti fiilis. Aika varmaan auttaa mutta nyt tuntuu siltä et auttais sekin et se ihminen EI porskuttais onnellisena eteenpäin niinku mitään ei olis tapahtunu :( Koska kyllä tapahtu- mun elämä meni ihan päin persettä

Mä niin tunnistan nuo samat tunteet itsessäni. Mutta se on oikeasti totta, että aika auttaa. Muista myös se, että sä et oikeasti voi tietää kuinka onnellinen hän on, ehkä hän onkin syvällä sisimmässään todella onneton. Mua myös auttoi se kun kirjotin ylös kaikki ne ikävät asiat, jotka halusin hänelle sanoa. Se raivo jotenkin laski kun oli saanut ne ulos, sillä ei niinkään ollut väliä, että hän tai kukaan muukaan ei niitä kuullut.

Siis mies on jo ulkona kuvioista, eikä missään nimessä syytön. Ja niinkuin yritin sanoa, pahinta tässä on se naisen käytös mua kohtaan jälkeenpäin, ja se etten saanut edes pahoitteluja tilanteesta, vaikka soitin tälle naiselle keskustellakseni, asiallisesti. Mun mielestä tämä ei nyt vaan mennyt ihan ok, tämä jälkipyykki.

Siis mies on jo ulkona kuvioista, eikä missään nimessä syytön. Ja niinkuin yritin sanoa, pahinta tässä on se naisen käytös mua kohtaan jälkeenpäin, ja se etten saanut edes pahoitteluja tilanteesta, vaikka soitin tälle naiselle keskustellakseni, asiallisesti. Mun mielestä tämä ei nyt vaan mennyt ihan ok, tämä jälkipyykki.

Ei se mennytkään, mutta elämä ei usein mene. Jos pystyisi ottamaan sellaisen asenteen, että ei odota elämän menevän tietyllä tavalla eikä varsinkaan muiden ihmisten käyttäytyvän tietyllä tavalla, kaikki olisi paljon helpompaa. Me usein oletamme muiden ihmisten käyttäytyvän meidän moraalimme mukaan, esim. nyt, että toisia ei kohdella huonosti ja sen takia petymme niin pahasti kun he eivät käyttäydykään kuten kuvittelimme.

Asiasta aikaa jo kaksi vuotta ja ukko jo pihalla. Vaikka kuinka mielihyvää joku kosto antaa jättäisin asian lepäämään kokonaan. Jälkipyykki on ok kun se on tuoreesta asiasta, nythän on jo vuosia asiasta mennyt vaikka sinulle se tietysti tuore juttu. Juttele jonkun ystäväsi kanssa asiasta ja hauku niin paljon kun sielu sietää niin helpottaa jonkun ajan päästä :D Purkaminen jollekin fiiliksistä auttaa kummasti :) Sinähän tässä et ole mitään väärää tehnyt kuitenkaan.

Kiitos asiallisista vastauksista. Toivottavasti tää viha tästä laantuu, kamalahan näin on elää. Asia on vielä aika tuore, mut päivä kerrallaan..

Varmasti laantuu ajan kanssa. Mulla ei nyt ihan samanlainen tilanne, mutta samantyyppinen ja ihan samanlaiset tunteet. Tapahtuneesta nyt kolme kuukautta ja vaikka en asian yli vielä olekaan niin kun luin sun viestejä niin huomasin, että mä olen päässyt jo pahimman vihan yli.

bitterness_drinking_poison_and_hoping_someone_e_tshirt-p235597670124370259trlf_400.jpg

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Siis häh? Miksi olet sille eukolle kostamassa? Miksi olet yhä sen ukkosi kanssa? MIKSI ET KOSTA MIEHELLE! Sehän sen koston ansaitsee! En ymmärrä naisten logiikkaa. Mies on viaton reppana, jota pahat naiset vikittelee. Hitto, minä olisin potkinut ukon pallit mustelmille ja heivannut ulos elämästäni.

No minä en luottais tuollaiseen ihmiseen enää. En hautois kostoa, mutta enpä tälle ihmiselle enää oikein uskoutuis. Olis mulle vain yksi tuttu muiden joukossa. Ei siinä sen kumempaa. Voisin jutella jos tavataan ja olla ystävällinen, mutta en tarkoituksella hakeutuisi hänen seuraansa.

Siis häh? Miksi olet sille eukolle kostamassa? Miksi olet yhä sen ukkosi kanssa? MIKSI ET KOSTA MIEHELLE! Sehän sen koston ansaitsee! En ymmärrä naisten logiikkaa. Mies on viaton reppana, jota pahat naiset vikittelee. Hitto, minä olisin potkinut ukon pallit mustelmille ja heivannut ulos elämästäni.

Mieshän oli jo pihalla,

ja jos tuon aloituksen lukee, niin sen perusteella kyllä minäkin olisin loukkaantunut naisellekin, joka pettämisen jälkeen on esittänyt ystävää ja hakeutunut ap:n seuraan. Eli tavallaan myös pettänyt ap:n luottamuksen, ollut epärehellinen ja nöyryyttänyt ap:ta. Ei sillä aviorikokseen osallistumisella, vaan sitä seuranneella toiminnalla.

Kyllä mä ainakin olisin kovin pettynyt ja varmasti vihainenkin, jos selviäsi myöhemmin että joku on teeskennellyt ystävää pari vuotta.

Yhteistyössä