Hae Anna.fi-sivustolta

Halvat vitamiinit ja luontaistuotteet

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä E-V, 20.10.2014.

1. E-V Vierailija

Elikkä kaikille jotka jo ei tiedä että kannattaa käydä shoppailemassa iherbillä luontaistuotteita! Ei kannata missään nimessä käydä esim LIFE kaupassa, iherb myy paljon samoja tuotteita mutta puolet kalliimmalla ja puolet vähemmän. Iherb on itselle ollut kyllä oikea pelastus, käytän säännöllisesti tuotteita ja täältä on saanut kunnon tavaraa ja edullisesti, mitä omakin kukkaro kestää helposti.

Täältä löytyy uusille tilaajille vähän tuotevinkkejä ja suosituksia:

http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/

Muistakaa enstitilaajat että saatte 10$ alennusta (koodilla PVM132, minun koodi ja kaikille käyttäjille kiitos, ei ole pakko käyttää juuri minun koodiani jos ei joku halua). Jos jotain kysyttävää niin kysykää pois :)

2. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
  3. 100µg Vierailija

4. Suosittelisin kuitenkin suomalaisia verkkokauppoja esim. terveysapila.fi, ulkomaalaisista verkkokaupoista saattaa tulla yllätyksiä- tuotteet ei ole sitä mitä luvataan- tuotteet väärennöksiä- ULKOMAISTEN luontaistuoteverkkokauppojen tuotteista on kuulemani mukaan löytynyt eläimen ulostetta tai jopa steroideja. SUOSITTELEN SIIS SUOMALAISTA!

5. Suosittelisin kuitenkin suomalaisia verkkokauppoja esim. terveysapila.fi, ulkomaalaisista verkkokaupoista saattaa tulla yllätyksiä- tuotteet ei ole sitä mitä luvataan- tuotteet väärennöksiä- ULKOMAISTEN luontaistuoteverkkokauppojen tuotteista on kuulemani mukaan löytynyt eläimen ulostetta tai jopa steroideja. SUOSITTELEN SIIS SUOMALAISTA!

6. Suosittelisin kuitenkin suomalaisia verkkokauppoja esim. terveysapila.fi, ulkomaalaisista verkkokaupoista saattaa tulla yllätyksiä- tuotteet ei ole sitä mitä luvataan- tuotteet väärennöksiä- ULKOMAISTEN luontaistuoteverkkokauppojen tuotteista on kuulemani mukaan löytynyt eläimen ulostetta tai jopa steroideja. SUOSITTELEN SIIS SUOMALAISTA!

7. Suosittelisin kuitenkin suomalaisia verkkokauppoja esim. terveysapila.fi, ulkomaalaisista verkkokaupoista saattaa tulla yllätyksiä- tuotteet ei ole sitä mitä luvataan- tuotteet väärennöksiä- ULKOMAISTEN luontaistuoteverkkokauppojen tuotteista on kuulemani mukaan löytynyt eläimen ulostetta tai jopa steroideja. SUOSITTELEN SIIS SUOMALAISTA!

8. kajas Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse olen vertaillut hintoja ja kauppoja aina laihdutus.info:n kautta. Muutenkin aika hyvin infoa siitä, miten eri tuotteet oikeasti toimii. Ei ole siis mitään "vakio kauppaa", vaan ostan sieltä missä on paras hinta.

9. eilogiikkaa Vierailija

Siis....... "Ei kannata missään nimessä käydä esim LIFE kaupassa, iherb myy paljon samoja tuotteita mutta puolet kalliimmalla ja puolet vähemmän."

Kannattaa maksaa puolet enemmän ja saada puolet vähemmän ????
    Käyn edelleen LIFEssa. Kiitos :)

10. Meri Vierailija

Mä mieluummin ostan kaupasta kuin tilaan

11. Jorma Vierailija

12. Ritva Vierailija

13. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko