A
a p u a
Vieras
Taustaksi: Olen naimisissa ja ollut yhdessä mieheni kanssa siitä lähtien kun olin 14v. Meillä on lapset 5 ja 6v. Olen nyt 27v. Nyt taidan olla hitusen verran ihastunut erääseen mieheen työpaikallani. Hän on niin ihana, komea, olen tuntenut hänet vasta muutaman kuukauden mutta tuntuu kuin hän olisi jotenkin hirveän tuttu, vaikka emme ole paljoakaan edes jutelleet, en tiedä hänestä oikeastaan mitään, en edes sitä onko hän varattu. Moikkaamme päivittäin ja vaidamme katseita aina kun näemme, välillä vaihdamme muutaman sanan jos tulee sopiva tilaisuus. Minulla ei ole aavistustakaan onko hän kiinnostunut minusta, hän vain on niin ihana ja ne katseet... en tiedä olenko tulkinnut aivan väärin, ehkä. Hän kyllä tietää minun olevan varattu koska minulla on sormus. Silti uneksin hänestä. Joskus törmäämme pukuhuoneessa kun siellä ei ole ketään muuta, haluaisin vaan yhtäkkiä suudella häntä. En tietenkään ole tehnyt niin, en halua nolata itseäni. Enkä missään nimessä ole vaarantamassa suhdettani mieheeni. Mutta silti huomaan ajattelevani tätä miestä jatkuvasti. En tiedä mitä tehdä, tai siis parempi olisi vain tukahduttaa tunteeni ja yrittää ihastukseni olla, unohtaa kaiken. Mutta en pysty enkä haluakaan. Tämä ihastuminen tuo niin ihanaa pientä kipinää arkeen, mutta pelkään kuitenkin satuttavani ja nolaavani itseni jos menen yhtään pidemmälle. Todella hämmentävää, en ole koskaan tavannut tällaista ihmistä joka saa minut tuntemaan näin.