Hämmentävä tilanne. En tiedä mitä tehdä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a p u a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaus:
näin käy kun aloittaa seurustelun noin nuorena ja tekee lapset liian nuorena

Uhkarohkeaa veikata toisen ihmisen liitosta.

Ei ole ero edessä meillä ainakaan. Ja nuorena ap:n tavoin. Nyt jo kaksi vuosi kymmentä yhdessä.

Mulla on saman kaltainen tilanne. Naimisissa olen ja meillä on kaksi lasta. Yhdessä . Nyt oltu toistakymmentä vuotta. Olen pari vuotta vanhempi kuin sinä.
Tutustuin keväällä kavereiden kautta erääseen mieheen, ihan kavereina jutusteltu, mutta nyt olen korvia myöten rakastunut. Tunne on aivan mieletön ja se on molemmin puolista. Uskomatonta että ihmisen jonka on tuntenut lyhyen aikaa voi vaikuttaa niin tutultu kuin olisi tuntenut toisen aina. Keskusteluissa täydennämme toisiamme, osaamme lukea mitä toinen tarkoittaa ja kosketus saa sekoamaan. Eroon valmistaudun, mutta en äkki päätöksiä voi tehdä sillä lapset on ajateltava ensimmäisenä. Mutta minä olen rakastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
näin käy kun aloittaa seurustelun noin nuorena ja tekee lapset liian nuorena

Uhkarohkeaa veikata toisen ihmisen liitosta.

Ei ole ero edessä meillä ainakaan. Ja nuorena ap:n tavoin. Nyt jo kaksi vuosi kymmentä yhdessä.

Samoin me isännän kanssa. Suhde vain paranee koko ajan.

Ap, siirräpä ne vahvat tunteesi omaan mieheesi - se on ihan mahdollista =)

Alkuperäinen kirjoittaja kuin myös:
Mulla on saman kaltainen tilanne. Naimisissa olen ja meillä on kaksi lasta. Yhdessä . Nyt oltu toistakymmentä vuotta. Olen pari vuotta vanhempi kuin sinä.
Tutustuin keväällä kavereiden kautta erääseen mieheen, ihan kavereina jutusteltu, mutta nyt olen korvia myöten rakastunut. Tunne on aivan mieletön ja se on molemmin puolista. Uskomatonta että ihmisen jonka on tuntenut lyhyen aikaa voi vaikuttaa niin tutultu kuin olisi tuntenut toisen aina. Keskusteluissa täydennämme toisiamme, osaamme lukea mitä toinen tarkoittaa ja kosketus saa sekoamaan. Eroon valmistaudun, mutta en äkki päätöksiä voi tehdä sillä lapset on ajateltava ensimmäisenä. Mutta minä olen rakastunut.

aikuistu,,,

Siskot rakkaat, se on se kolmenkympin kriisi mikä teilläkin ovella kolkuttelee. Ruoho näyttää vihreämmältä aidan tuolla puolen, mutta auringonsäteet ne vaan sinne tänään paistelee - ei se oikeasti ole sen vihreämpää siellä. Katso ja odota niin huomaat kuinka vehreillä niityillä itse nyt kuljetkaan. Tuskin haluat käydä yhä uudelleen ja uudelleen niitä kouluja lävitse jotka olet jo tässä liitossasi käynyt. Ei ne miehet vaihtamalla parane. Rakastumisen tunne on ihan mutta arki tulee vastaan jokaisen kanssa. Pitkään vaalittua liittoa ei kannata heittää hukkaan parin katseen takia. Nauti siitä tunteesta mutta muista että nykyinen miehesi on kokenut jo kanssasi kaikenlaista ja jaksaa katsoa sinua rakastaen niin myötä kuin vastoinkäymisissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siskot rakkaat, se on se kolmenkympin kriisi mikä teilläkin ovella kolkuttelee. Ruoho näyttää vihreämmältä aidan tuolla puolen, mutta auringonsäteet ne vaan sinne tänään paistelee - ei se oikeasti ole sen vihreämpää siellä. Katso ja odota niin huomaat kuinka vehreillä niityillä itse nyt kuljetkaan.

Mä olen tästä ihan samaa mieltä, kun muistelen itseäni muutaman vuoden takaa.

näin käy kun aloittaa seurustelun noin nuorena

Peesi!
Toki on pariskuntia, jotka ovat yhdessä läpi elämän yläasteelta vanhainkotiin, mutta aika harvassa... Olen seuraillut ystävä-/tuttavapiiriä ja huomannut, että ne, jotka ovat seurustelleet tosi nuoresta asti, usein eroavat siinä kolmenkympin kieppeillä, koska on tavallaan nuoruus jäänyt elämättä ja mietitään, millaistakohan olisi jonkun muun kanssa. Tietenkään kaikkien kohdalla ei näin käy, mutta erittäin yleistä tuntuu olevan.
Itse olen tyytyväinen, että nuorena on tullut mentyä ja seurusteltua usemman kanssa ja että vakiinnuin vasta lähempänä kolmeakymppiä. Juoksut on siis omalta osaltani juostu.

Olen ollut mieheni kanssa teini-iästä saakka, tämä on myös ensimmäinen seurustelusuhde. Ei sille mitään voi jos kolahtaa kertalaakista se oma kohdalle. Ei kai sitä nuorena sano toiselle, että "Olet mahtavan ihana ja mulle sopiva tyyppi, mutta koska ollaan näin nuoria, niin kokeillaan muita ensin. Tavataan uudestaan sitten 1o vuoden päästä ja aletaan vasta sitten kunnon suhde joka kestää loppuiän."

Alkuperäinen kirjoittaja Iällä ei väliä näissä asioissa:
Olen ollut mieheni kanssa teini-iästä saakka, tämä on myös ensimmäinen seurustelusuhde. Ei sille mitään voi jos kolahtaa kertalaakista se oma kohdalle. Ei kai sitä nuorena sano toiselle, että "Olet mahtavan ihana ja mulle sopiva tyyppi, mutta koska ollaan näin nuoria, niin kokeillaan muita ensin. Tavataan uudestaan sitten 1o vuoden päästä ja aletaan vasta sitten kunnon suhde joka kestää loppuiän."

Minäpäs olisin saattanut sanoakin.

unohda se toinen. Keksity jo olemassaolevaan perheeseen ja suhteeseen.

Voi muuten miehesi löyttää tän sun kirjoittamasi täältä, joten olepa varovainen. Ei olis eka kerta kun palstalainen jää kiinni pahanteosta kun kirjottaa ja kertoilee tänne tuntojaan ihastuksistaan ja pettämisistään.

Älä unohda, mut älä myöskään tee mitään fyysistä. Se on kiva tunne kun on perhosia vatsassa, pieni flirtti piristää päivää ja tuo jännitystä elämään ja ei ole mikää kuoleman vakava asia. Haaveilla saa ja kun pysytään aidan omalla puolella niin mitään pahaa ei ole tapahtunut. Mutta pitää olla vahva, että pystyy pitämään itsensä pienessä kiusauksessa koko ajan. Itsellä useinkin tuollaisia tilanteita, miehen kans oltu myös nuorista asti yhdessä ja tosi kauan, koskaan en ole sänkyyn vieraan kanssa mennyt.