Hämmentynyt olen ja hirvittää jo aluksi..(ultra terkkuja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jepulisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jepulisko

Jäsen
03.01.2006
294
0
16
Sillä lailla sitten, voi kiesus sentään ja kyl mä tätä aavistelin jo alunperinkin, mut sit ajattelin kun on syynäilty niin tarkkaan, et kyllä taisi mun omaa vainoharhaa olla.

Mutta mites sitten kävikään!?

Tänään ultrassa taktisesti takavasemmalle piiloutunut pikkukakkonenkin osui ruutuun. No hyvää kuitenkin, et kumpikin vaikuttaisi olevan ihan ok.
Nyt sit ihan normi seuranta ja seuraavan kerran ultraan rv12-14 seulontaan.

Huoh, nyt on sellainen hetki, että voisin käteni ristiä.

edit.
Eikä, johon meni nyt hankalaksi :D
Selvennyksenä nyt tuohon alimmaiseen (artikulointini varmaan on tästä tuoreesta uutisesta johtuen hiukan huonoa) mutta ex aviomiehelläni ei ole mitään tekemistä näiden pikkutyyppien kanssa.

Tuo alla olevalla kommentillani tarkoitin sitä, että toki olen asiasta puhunut ex:n kanssa kun ei olla riidoissa ja hän on toivoo minulle kaikkea hyvää.
Siis minä ja ex menetimme meidän yhteiset lapset (-06 ja -08), olemme eronneet viime vuoden puolella. Vaikkei asia nyt ex:lle kuulukkaan niin olemme ystäviä ja puhumme asioista (en taas ottanut huomioon, että eihän koko palsta nyt voi tietää/tajuta/muistaa nuita menneitä juttuja...)

Tämä raskaus ei ole minkään yhdenillan jutun seurausta, mutta emme ole myöskään suhteessa tällä hetkellä ja näen sen asian muutenkin erittäin epätodennäköisenä tulevaisuudessa, mutta ei siitä sen enempää ja muutenkaan kun tämä asia ei nyt kuulu kenellekkään hevon pätkääkään.

Halusin nyt vain tulla kertomaan, että odotan kaksosia yksösen sijaan niin kauhea myllytys het samantien. huvittavaa. :laugh:

edit.
Lukekaa ketju loppuun ennen kommentointia!

Viimeksi muokattu:
Kovasti onnea! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Onneksi on aikaa tottua ajatukseen, veljelläni esikoinen muuttui kaksosiksi ja heidän arki eteni erittäin hyvin. Kun vaan ajatukseen tottui ja alkuhärdelli muuttui rutiiniksi. Ainakin siinä kunnassa sai sitä ilmaista kotiapua kaksosten hoitoon... Nyt ovat mielettömät muksut, miehenalut jo,11 v.

Onnea!

Toivottavasti et ymmärrä mua väärin, mutta mulla niin hyvä mieli tuosta. Teille jotenkin kuuluukin tulla kaksoset.

Niin, tässähän ei nyt niin kuin ole ketään meitä enään...meillä ex:n kanssa tiet erkani viime vuoden puolella, tämä...tai siis nämä tälläset yllärit sit muuten vaan.
Eihän tuo ex kauhean hyvin uutista raskaudesta ottanut, on surullinen, mut tietenkin toivoo kaikkea hyvää minulle. :(

Niin, tässähän ei nyt niin kuin ole ketään meitä enään...meillä ex:n kanssa tiet erkani viime vuoden puolella, tämä...tai siis nämä tälläset yllärit sit muuten vaan.
Eihän tuo ex kauhean hyvin uutista raskaudesta ottanut, on surullinen, mut tietenkin toivoo kaikkea hyvää minulle. :(

Voi kurja!! No, luota siihen että kaikki menee hyvin. Ja iloinen asiahan tämä on, toivottavasti isäkin sen jossain vaiheessa tajuaa. :hug:

Mä en nyt ymmärrä yhtälöä. Tiet erkani viime vuonna ja nyt odotat kaksosia? Samalle miehelle??? äääähhh...olen ihan sekaisin näistä ihmisten kuvioista. Olen varmaan älyttömän vanhanaikainen 31-vuotias kun minusta ero tarkoittaa, että ei olla enää yhdessä. Onnea kuitenkin kaksosista! Hieno juttuhan tuo on!

Tuplaonnea!!!

Ja ihan hienosti tulet pärjäämään ilman ex:ääkin, joten älä ainakaan sitä turhaan sure ja moisesta huolta kanna!

Tarrasukkia molemmille pienille matkan loppuun saakka :)

Kiva ylläri vaikka varmaan herättää paljon kysymyksiä ja epäröintiä. Itse olisin iloisen ihmeissäni. :)
Toivottavasti laspset saisi tutustua myös isäänsä vaikkei se heidän valinta olekaan.

Mä en nyt ymmärrä yhtälöä. Tiet erkani viime vuonna ja nyt odotat kaksosia? Samalle miehelle??? äääähhh...olen ihan sekaisin näistä ihmisten kuvioista. Olen varmaan älyttömän vanhanaikainen 31-vuotias kun minusta ero tarkoittaa, että ei olla enää yhdessä. Onnea kuitenkin kaksosista! Hieno juttuhan tuo on!

Siis selvennänpä nyt, ex:llä ei mitään tekemistä tämän asian kanssa, mut tokihan nyt tämän kanssa on ollut puhetta että olen raskaana ku ei me missään riidoissa olla tai mitään.

Siis selvennänpä nyt, ex:llä ei mitään tekemistä tämän asian kanssa, mut tokihan nyt tämän kanssa on ollut puhetta että olen raskaana ku ei me missään riidoissa olla tai mitään.

ÖÖ.. anteeks, mutta kiinnostaa nyt tämä. Exä ei ole lasten isä siis? Miksi hän on surullinen asiasta? Kenen lapsia odotat? Jonkun hetkellisen tuttavuuden? Onko sinulla uusi mies? Kun sanoit, ettei ole enää "meitä".

Oi onnea!
:)

Toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin ja saatte molemmat pikkuiset aikanaan syliin :).
Sinä todella olet onnesi ansainnut.

Enkeleitä matkallesi! :heart:

Onnea pikkuisista, kyllä sinä selviät. Jos lastesi isä ei ole isäainesta niin sitten pidä yllä hyvää tukiverkkoa.
Minua hämmentää se, että ikää on 42v, kierto ollut 30 pv, nyt on menossa päivä 38 ati 39. Yksi testi tehty, nega. Heitteleekö jo hormoonit? Olenko kuitenkin raskaana? En seurustele seksikumppanini kanssa eikä harmainta hajuakaan mitä hän tykkäisi raskaudesta, enkä viitsisi nyt kyselläkään, kun yksi testi ( pari päivää sitten) oli nega. Mutta testaanko uudelleen? Odottelenko vaan. Miksi just nyt kun kerrankin piti mennä niin, että matkalla ei oo menkat... ÄÄhh.

Mutta aplle tsemppiä, asiaoilla on tapana ratketa.

Jos tuntuu turhalta utelulta niin ei tarvitse vastata.. Kuinka menetitte lapsenne? :(

Helpompi lukasta täältä...
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...asen-pieni-juho-paaskyni-6-6-2006-6-6-2006-a/

Aika häränpyllyä ajatukset on kyl heittänyt kun muutama päivä tuon kirjoittamisesta plussasin testin ja tänään sain kuulla vieläpä kaksosista..aikasta pönttö sekaisin nyt, mut jospa se tästä. :)

Et jos tuo nyt hiukan selventäisi paremmin asiaa miten nyt sit tästä raskaudesta on ollut jotenkin outoa kertoa ex:lle..me kuitenkin koimme yhdessä niin paljon ja tämä väkisinkin nyt varmaan miettii vaikka toki toivookin minulle kaikkea hyvää, et onko reilua, että hänen ainokaisensa kuolivat ja nyt sitten jos minulla meneekin kaikki ok, niin hän ei olekkaan osallisena asiaan mitenkään...

Nää on näitä "henkimaailman" juttuja joita hankala selittää..tämäkin on omalta osaltaan taas yksi eteenpäin mentävä etappi joka kuuluu osana asioista toipumiseen.
Se kun on vaan niin kuulemani mukaann, että lapsen menetykseen parasta lääkettä on sitten uusi lapsi vaikkakaan he eivät toisiaan korvaa.
Vaikka sitä on mennyt eteenpäin jne. niin siltikin vuosia kestänyt tyhjän sylin tunne vaivaa vieläkin eikä se varmaan lähde ennen kuin saa taas pikkuisen elävänä syliinsä..tai tässä tapauksessa nyt kaksi pikkuista.
Toivon vain, että kaikki menee hyvin, mut silti pelottaa niin paljon.

Viimeksi muokattu:
Nythän sulla vasta soppa on...

*ihan pihalla*

Sulla ja sun ex:ällä on kaksi lasta, jotka on otettu teiltä pois?

Ja nyt sulle tulee kaksi lasta jollekkin, jonka kanssa sulla ei ole suhdetta.

Olet eronnut ex:ästä, mutta hän on surullinen kun yksin odotat kaksosia?

Helpompi lukasta täältä...
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...asen-pieni-juho-paaskyni-6-6-2006-6-6-2006-a/

Aika häränpyllyä ajatukset on kyl heittänyt kun muutama päivä tuon kirjoittamisesta plussasin testin ja tänään sain kuulla vieläpä kaksosista..aikasta pönttö sekaisin nyt, mut jospa se tästä. :)

Aa, oli tuo tuttu juttu mutten heti yhdistänyt. Olen pahoillani menetyksistänne. Ja nyt olen varmaakin varmempi että sinusta tulee loistoäiti!! Enkeleitä tiellenne!

Yhteistyössä