Hae Anna.fi-sivustolta

Hampaiden valkaisu epäonnistui?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä Pettynyt, 26.02.2010.

1. Emmi Vierailija

Ystäväni suositteli minua kokeilemaan hampaidenvalkaisua kotona. Aluksi nauroin hänet pystyyn, koska en ole ikinä pystynyt uskomaan niiden oikeasti toimivan(oLen käynyt aikaisemmin Hollywoodsmilellä ja maksanut itseni kipeäksi). Nähtyäni kaverini hampaat, olin hämmästynyt ja päätin kokeilla itsekin. Muutaman minuutin netistä ettimisen jälkeen omasta mielestäni parhaimmat ja laadukkaimmat sivut oli Whiteworksilla eli WhiteWorks , hinta-laatu suhde oli kunnossa ja pystyi tilaamaan todella. Paketti saapui muutamassa päivässä, eikä hampaani ole ikinä olleet näin valkoiset.

2. suikkinen Vierailija

Eikös olisi ihan terveellistä käydä välillä ihan ammattilaisella valkaisemassa hampaita. Samalla selviää onko hampaan kiille vielä kunnossa. Käyn itse valkaisemassa hampaani kerran vuodessa ammattilaisen käsissä ja jatkan sitten koti tuotteilla, perus hammaslääkärit eivät aina keskustele niin katttvasti hampaitteni "vaalennus puolesta"

3. Hammaslääkärini sanoi suoraan kotivalkaisujen tuhoavan kiilteen. Onhan niistä olemassa paljon tutkimuksiakin, kuinka erilaiset hapot tuhoavat hampaat. Kannattaa käydä turvallisesti ammattilaisella, jos arvostatte hampaitanne ja haluatte niiden olevan toimivat muutamien vuosien päästäkin.

Terveisin... Ei kotivalkaisua tähän suuhun

4. RRR Vierailija

Ihmettelen miten näille kilpailevien yritysten työntekijöille sattuu tällaista Hollywood Smilessa. ;) Kuitenkin olen kuullut pelkkää hyvää yrityksestä oikeilta asiakkailta, jotka ovat mm. sivuilla olevia julkkissuosittelijoita. Kävin itsekin siellä valkaisussa eikä ollut tuloksessa mitään vikaa.

RAGNAR ORAV BLOG: SHOW ME YOUR TEETH!

5. Doctor Vierailija

Voit olla täysin huoleti! Aina valkaisun jälkeen jonkin aikaa hammas näyttää laikukkaalta koska hampaiden eri kohdissa on eri paksuinen kiille ja täten vaikuttava aine tehoaa hampaan eri kohdista eri tahtiin. Väri tasaantuu täysin tasaiseksi, kun maltat odottaa pari päivää.
    Yksi vallan hyvä ja todennäköisesti edullisin vaihtoehto hampaiden valkaisemiseen on Xytol valkaisuliuskat apteekista. Niillä voi valkaista hampaat itsenäisesti ja hyvinkin vaivattomasti. Siinä vaikuttava aine ei ole aivan yhtä voimakas kuin hammaslääkärissä suoritettavilla valkaisutuotteilla, mutta tehoaa kuitenkin hyvin ja näin on myös helpoin itse kontrolloida, kuinka valkoiset hampaistasi haluat.

6. Maiju Vierailija

Haluaisin kuulla kokemuksia hampaiden valkaisusta kotona. Klinikka valkaisut ovat käsitykseni mukaan ainakin tehokkaita, mutta opiskelijalle aivan liian kalliita. Mistäköhän kannattaisi tilata ja paljonkohan noista kotivalkaisuista kannattaa maksaa?

7. mimmi Vierailija

Älkää nyt hyvät ihmiset perustako ostopäätöstä siihen, että joku julkkis mainostaa firmaa ja sen palveluja. Ne tekee sitä palkkiosta. Toinen tapa mainostaa firmaa on se, että kirjoittaa näille palstoille käyneensä ko liikkeessä ja saaneensa hyvän palvelun ja valkoiset hampaat. Eikä kirjoittaja siis ole asiakas.

8. Sirocca Vierailija

Miksi ei saisi noudattaa julkkisten suositteluja? Jos firmat antavat heille mahdollisuuden mainostaa niin so what? Eivät hekään turhaan liiku paikasta toiseen turhissa hoidoissa..pakkohan noissa jotain perääkin olla!

9. eskoseni Vierailija

Minä boikotoin tätä firmaa koska tunkee mainoksiaan palstoille.

10. Valkaistu Vierailija

Pidetään peukkuja, uskon että ne tuosta vielä tasaantuvat. Itse kokeilin beconfident -nimistä kotivalkaisua ja se osottautui erittäin hellävaraiseksi ja toimivaksi.

11. toimii Vierailija

kokeile ihmeessä Hampaiden valkaisu 30 minuutissa! tuotteita.

12. Valkaistu on Vierailija

Itse valkaisin hampaani kotona. Ei ollut rahaa mennä valkaisemaan klinikalle. Lopputulokseen olen tyytyväinen ja vihlomiseltakin onneksi vältyin. Tulosta tosin sain hetken odotella, piti valkaista kahden viikon ajan päivittäin. Muutaman päivän päästä aloituksesta alkoi kuitenkin huomaamaan värin muuttumista. Tilasin pakettini Suomen Hammasvalkaisu.

13. Never ever again Vierailija

Surkein valkaisu ikinä..Hollywood Smile. Ei vaalentuneet, ikenet paloivat. Rahat totaalisen hukkaan amatöörien kanssa.

14. hmm.. Vierailija

Olisiko mahdollista saada rahat takaisin, jos valittaisit erittäin tuhoisasta tuloksesta?

15. kävivät Vierailija

mies ja tytär Usassa lomalla. Toivat monta putkiloa hammasvalkaisuainetta. Toimii. Nämä Suomessa myytävänä olevat ei toimi.

16. Webdento Vierailija

Hei,
    hampaiden kotivalkaisuun on olemassa hyvät ja tehokkaat keinot. Valkaisevien hammastahnojen ja valkaisuliuskeiden lisäksi hammaslääkäriltä tai suuhygienistiltä voi tilata hampaiden valkaisulusikat, joilla valkaisu on sekä tehokasta että turvallista. Valkaisulusikoiden valmistus maksaa n. 150-250 euroa.

Lisätietoa ja videoita hampaiden valkaisuista mm. Webdenton sivuilta:
    Hampaiden valkaisu hammaslääkärissä (video) : Webdento Suomi
    Hampaiden valkaisu kotona (video) : Webdento Suomi

17. Tohtorille.fi Vierailija

Tohtorille.fi -palvelussa voit etsiä vain ne ammattilaiset jotka tekevät hampaiden valkaisua. Katso vaikka:

https://www.tohtorille.fi/hammaslaakari/helsinki

18. Linnea Vierailija

Olen ollut tyytyväinen vain ja ainoastaan Laser valkaisuun. Käsittelyaika noin 1 tunti. Tulos on upea!!

19. Suikkinen Vierailija

Olen käynyt ihan suosiolla vaalentamassa hampaitani hoitoloissa, sekä zoom käsittelyssä, että Hollywood Smilessa.. Hollywood Smile oli edullisin ja tehokkain.

20. hampaatuusiksi Vierailija

Mä oon tässä punninnut eri vaihtoehtoja kotihoitoihin kyllästyneenä ja totesin lopulta, että paras mennä suoraan hammaslääkärille konsultoimaan. Mielummin niin että ammattilaisen kanssa miettii. Muullekin remontille tarvetta, niin tuleepa sekin hoidettua samala

Varasin konsultointiajan smiledesignille http://www.smiledesign.fi/smiledesign/palvelut/esteettinen-hammashoito

21. kaisa3465 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  22. laser on turha Vierailija

Monesti hampaiden valkaisuissa käytetty "LASER" ei ole edes laservaloa vaan sinistä LED valoa:D. Kliinisten tutkimusten mukaan "laser" valkaisu ei ole tehokkaampi kuin ilman laseria tehty valkaisu. "Laser" ainoastaa nopeuttaa geelin muuttumista happiradikaaleiksi. Eli sanoisin että "LASERIA" käytetään enemmänkin myynti kikkana:D
    Tutkimusten mukaan tehokkaan ja turvallisen valkaisun saa kun se tehdää laimeilla geeleillä, pH neutraaleilla geeleillä ja hitaasti.
    Tutkimukset löytyy PubMedistä.

23. Tanja Vierailija

Itse suosittelisin kyllä tekemään nuo valkaisut suuhygienistillä. Itse tein hammaslääkäri Aboadentissä Turussa. Maksoi 250 mutta kävi aika vaivattomasti. Hampaiden kanssa ei viitti riskeerata joten päätin ammattilaisten hoitaa homman.

24. Hammaselli Vierailija

Ostin geeliä hammaslääkäriltä ja hampaita vihloi puoli vuotta sen jälkeen, varsinkin kylmässä

25. vierailija Vierailija

Gloss on ainakin ihan kamala paikka. Palvelu ala-arvoisen huonoa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri