hampaiden valkaisu hammaslääkärissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä teetin viime keväänä, sen teki hammashygienisti, mitähän olisi maksanut, en muista tarkalleen, veikkaan että noin 100 euroa. Hammaslääkäriaseman hygienistille varasin ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä teetin viime keväänä, sen teki hammashygienisti, mitähän olisi maksanut, en muista tarkalleen, veikkaan että noin 100 euroa. Hammaslääkäriaseman hygienistille varasin ajan.

Entä lopputulos? =)

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Entä lopputulos? =)

Kyllä ne valkoisemmiksi tulivat, minulla on etuhampaisen väleissä muovipaikkoja, joihin aine ei vaikuta ja jännitti erottuuko ne liikaa, mutta eivät onneksi. Nyt melkein vuotta myöhemmin ovat minusta edelleen valkoisemmat, kuin ennen käsittelyä. Se valkaistuminen jatkui käsittelyn jälkeen muutamia päiviä, tuli siis pikkuhiljaa ja piti välttää värjääviä ruokia ja juomia. Vihlomista oli jonkun verran, se oli ikävää.

teetin Pulssissa reilu vuosi sitten Zoom-valkaisun. Tulos oli loistava ja pysynyt hyvänä edelleenkin. Maksoi 500e. (hintaan kuului puhdistuskäynti suuhygienistin luona, itse valkaisu, muovimuotit ja valkaisun kirkastusgeeli)

Viimevuonna kävin ja maksoi n. 300e. Plus siihen se, että muovipaikat piti laitattaa uusiksi, koska ne jää valkasun jälkeen erottumaan. Eli maksoihan se kaikenkaikkiaan, mutta loistava tulos edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja :
teetin Pulssissa reilu vuosi sitten Zoom-valkaisun. Tulos oli loistava ja pysynyt hyvänä edelleenkin. Maksoi 500e. (hintaan kuului puhdistuskäynti suuhygienistin luona, itse valkaisu, muovimuotit ja valkaisun kirkastusgeeli)

Ja siis minun hampaani valkaistiin vastaanotolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viimevuonna kävin ja maksoi n. 300e. Plus siihen se, että muovipaikat piti laitattaa uusiksi, koska ne jää valkasun jälkeen erottumaan. Eli maksoihan se kaikenkaikkiaan, mutta loistava tulos edelleen.

Minä varmaan muistan hinnan alakanttiin :ashamed: Olisiko minulla voinut olla noin paljon halvempi...

Yhteistyössä