Hampaiden valkaisu, Hollywood Smile-paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keltahammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keltahammas

Vieras
Onko joku valkaissut hampaitaan? Tuo Hollywood Smile-paikka kuulosti sivuillaan ainakin luotettavalta ja hyvältä, onko kokemuksia?

Hinta oli minusta ihan siedettävä, 250e veroineen ja toimistokuluineen. Voisin hyvin maksaa valkaisusta tuon verran :)

Mulla on hampaat todella kellertävät, ihan hävettää hymyillä, vaikka muutoin kauniit hampaat onkin. Mulla on aina ollut hampaat tän väriset, eli johtuu ihan luustosta. Ymmärtääkseni näitäkin saisi kuitenkin vaalennettua...

Kertokaahan kokemuksianne!

hesan hollyw.smilessä ja minun hampaat ei ainakaan vaalentuneet juuri lainkaan. kipu oli tosi kovaa kun aine levisi pitkin ikeniä. itse en ainakaan voi ko.paikkaa suositella..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
hesan hollyw.smilessä ja minun hampaat ei ainakaan vaalentuneet juuri lainkaan. kipu oli tosi kovaa kun aine levisi pitkin ikeniä. itse en ainakaan voi ko.paikkaa suositella..

Mulla aivan sama juttu, ikenet huusi hoosiannaa. Heti toimenpiteen jälkeen kun katsoi peiliin niin voi kyllä sanoa, että pettymyksen tunteet nousivat ensimmäisenä pintaan. Kuitenkin 250? luulisi saavan edes jotain vastinetta rahoille.

Minulla ei ole koskaan olleet hampaat niin valkoiset kuin Hollywood Smilen käsittelyn jälkeen. Ukko oli aivan haltioissaan ja kehui minua filmitähdeksi. Mieletön tulos ja minua ei valkaisu vihlannut. Kävin valkaisussa tällä viikolla.

Ihan oman käyntini ja kuulemieni kokemusten perusteella suosittelen välttämään paikkaa niin kaukaa kuin mahdollista.

Ihan yhdentekevää, missä hamppaasi valkaiset kunhan et tuolla. Asiansa oikeasti taitavia kilpailijoita on pilvin pimein. Olen itselleni vihainen, että lankesin kantamaan tohon paikkaan 250€ ihan tyhjästä. Tulos pyöreä nolla ja toiminnan tasosta olisi pitänyt vetää omat johtopäätöksensä näitä foorumeja ja paikan nettisivuja lukemalla.

Noita edellisen kaltaisia härskejä hehkutusviestejä ja kilpailijoita dissavia viestejä löytyy myös jonkun verran. Näyttäis kaikki toistavan samaa kaavaa. Ois vaan jännää tietää, tuleekohan ne kaikki yhdestä ja samasta, kioskin omasta ip-osoitteesta. Näin voisin veikata...

jaa en osaa sanoo miten epäonnisia tyyppejä on käynyt mutta ainakin mulla ja mun bestiksellä tuli kivat hampaat ton hollywood smilen jälkeen,okei ollaan nuorii ja ei juoda kahvii yms mut ME OLLAAN HAPPY.

Tuntuu että kaikki keskustelupalstat ovat täynnä moitetta,valitusta yms.Onko meillä niin paha olla eikä ole ketään kelle "avautua" livenä että kaikki vuodatetaan palstalla.Minusta jokaisen kannattaisi jos jotain valitettavaa ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan että asia korjaantuisi.
Olen itsekkin käynyt valkaisussa HS:ssä ja ainakaan minulla ei tullut tuollaista tunnetta.Olen itsekkin asiakaspalvelussa ja tapoihini kuuluu antaa mieluummin kiitosta jos aihetta on.Kiitos vielä näin palstalla,hoitajan jo kiitin paikanpäällä.

[QUOTE="Leena";27133145]Tuntuu että kaikki keskustelupalstat ovat täynnä moitetta,valitusta yms.Onko meillä niin paha olla eikä ole ketään kelle "avautua" livenä että kaikki vuodatetaan palstalla.Minusta jokaisen kannattaisi jos jotain valitettavaa ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan että asia korjaantuisi.
Olen itsekkin käynyt valkaisussa HS:ssä ja ainakaan minulla ei tullut tuollaista tunnetta.Olen itsekkin asiakaspalvelussa ja tapoihini kuuluu antaa mieluummin kiitosta jos aihetta on.Kiitos vielä näin palstalla,hoitajan jo kiitin paikanpäällä.[/QUOTE]

Hyvä "leena" sanoit juuri sen mitä ajattelen myös itse monta kertaa,aina ensin yhteys ko paikkaan,vain siten asiat korjaantuu,me palstalaiset ei voida muuta kuin voivotella.Olen myös käynyt valkaisussa,eikä valittamista jos olisi niin ottaisin kyllä ensin luurin käteeni.

Tampereella on valkaisulle joka yksityisellä 300€ normaali hinta. Ei siis järin halpa tuo 250. Ihan normihinta. Tämän päälle tulee kuitenkin hampaiden hoidosta muita kuluja, sillä valkaisuun tulisi mennä suu hyvin hoidettuna eli ei hammaskiveä jne. Vähintään siis suuhygienistillä tarttis ennen valkaisua käydä.

Halvin ei aina ole se kannattavin vaihtoehto.Tottakai hampaat pitää olla kunnossa ennen valkaisua.Ei kai kukaan suttusuu taida valkaisuun halutakkaan,jos ei edes saa perushygieniaa hoidettua.Me ketkä omistamme kauniin hymyn voimme sitä vielä kirkastaa esim laservalkaisulla,(kuulemma tehokkain)

Mulle on tehty Hollywood smile hampaiden valkaisu useampaan kertaan. Mä olen ollut joka kerta tyytyväinen lopputulokseen ja vain yhden kerran olen tuntenut hieman vihlontaa hoidon jälkeen. Asiakaspalvelu on ollut asiallista ja ystävällistä ja ainakin minä henkilökohtaisesti olen aina saanut tyhmiinkin kysymyksiini vastauksen. Olen suositellut käsittelyä useille ystävilleni ja moni on valkaisussa käynytkin. Itse tunnen vuosien häviävän kasvoiltani kun on vaaleampi hymy.

Se nyt on vaan fakta että vaaleammat hampaat näyttää vaan niin paljon paremmalta kuin kellertävät.
Kai se on jokaisen oma asia vaalentaako hampaansa kotona,hoitolassa tai antaako olla (sääli sinänsä)
Nyt kun on vaihtoehtoja.

Mulla on valkaistu hampaat pariin kertaan tuolla Hollywood Smilessa ja ei mulla oo ollu valittamista. Vaikkakin jos en ole palveluun tyytyväinen niin annan sen yleensä kuulua. Mun mielestä palvelu oli ystävällistä ja lopputulos on ollut odotettu. Mä kannatan myös että jos on valitettavaa niin ei muuta kun luuri kauniiseen käteen ja soittoa palveluntarjoajalle. Hollywood Smilelle peukkua!

Mullekin on tehty HS valkaisu ja hyvin vaaleni hampaat. Pienen pientä vihlontaa tuntui hoidon alussa mut muuten se oli ihan kivuton. Taisin jopa nukahtaa hetkeksi. Oon nyt menossa parin viikon päästä toista kertaa valkaisuun.

Minulla on valkaistu hampaat tuolla Hollywood Smile hoitolassa ja aina olen ollut tyytyväinen. Ensimmäisellä kerralla pientä vihlontaa, ei muuta. Olen kokenut että kyseinen valkaisu on sopinut minulle hyvin sekä se on hellävarainen hampailleni. Tämän hetkinen tarjous hinta on minusta todella kohtuullinen kun ajattelen että saan tunnissa puhtaan hymyn. Olen siis käynyt jo normaali hinnan aikaan ensimmäisiä valkaisujani.

Kuinka monta astetta hampaat voi maksimissaan vaalentua tossa Hollywood Smilen valkaisussa? Kuinka usein valkaisu pitäisi uusia? Katsoin että heillä on paljon suosittelijoita ja heillä kaikilla todella kauniin valkoiset hampaat. Itsekin haaveilen samanlaisista.

Riippuu varmaan aika paljon lähtökohdasta kuinka paljon hampaat vaalenee. Ja siitä et millasia paheita on. Mun hampaat vaaleni n. 10 astetta mut mulla oli lähtökohtasesti aika vaaleet hampaat. Hollywood Smilessa suositellaan että valkaisu uusittais kai vuoden välein. (ellei ole viime kerrasta kauheestii muuttunut) Mä olen ainakin kokenu et kerran vuodessa on ihan riittävä väli. Moni on uskaltautunu kysymään että mikä mun hymyni salaisuus on :) Musta Hollywood Smile valkaisu on paras!

Mun hampaat on valkaistu Hollywood Smilessa kaksi kertaa. Mulla on hyvät kokemukset molemmista kerroista. Mun mielestä toi 250 € on ok hinta valkaisusta. Mulle se on tehonnut molemmilla kerroilla todella hyvin ja mun hampaat on vaalentunu keskimäärin 10 astetta molemmilla kerroilla. Paljon tämän vaalemapia hampaita en kyllä haluaisikaan.

Kävin nyt toista kertaa vaalentamassa hampaani Turun toimipisteessä, viime kerrasta on vuosi aikaa. Olen tyytyväinen, olen kokeillut myös Zoom valkaisua mutta se ei vastannut odotuksiani.

Olen käynyt 3 kerran sarjana 6kk välein Hollywood Smile valkaisussa sillä hampaani olivat keltaiset ja halusin niistä todella vaaleat. Nyt lopputulos vastaa sitä mitä haluankin. Elintavat vain pitäisi saada remonttiin.

Yhteistyössä