Hampaidenvalkaisusta kysyttävää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C29
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

C29

Uusi jäsen
22.04.2021
14
8
3
34
Kävin hampaidenvalkaisussa ja heti näytti että ilme kirkastui. Hohtavaa valkoista ei tullut. Kuitenkin nyt muutama päivä myöhemmin koen että hymy on aika sama kuin ennen valkaisua? Luulin laservalkaisun valkaisevan kunnolla, odotin ehkä liikoja. Onko tavallista että valkaisu ei tehoa "kunnolla"? Monet sanovat että valkaisu nipistelee mutta minulla ei tuntunut nipistelyä/vihlontaa.

Olen noudattanut ohjeita eli en ole syönyt /juonut värjääviä ruokia.
Hammaskivet oli poistettu alle kuukausi ennen toimenpidettä.
Olen aiemmin tupakoinut mutta lopettanut melkein 10v sitten.

Minkälainen ruokavalio sulla on?

Hammasluun väri määrittää sen miten valkaisu tehoaa. Värjäymät poistuvat, mutta ei se luu itsessään sen valkoisemmaksi muutu. Ei sitä hammasta maalata päälle. Jos alkuun huomasit eron, niin kyllä se sama ero siellä on edelleen. Nyt vaan silmäsi on tottunut siihen ja kuvittelet hymyn olevan samanlainen kuin ennen valkaisua, vaikka ei se oikeasti ole. Varmaan juuri tuon takia ihmiset menevät äärimmäisyyksiin hampaidensa kanssa ja hommaavat lopulta valkoistakin valkoisemmat luonnottomat laminaatit kun kuvittelevat, ettei valkoisuutta muuten huomaa.

Hammasluun väri määrittää sen miten valkaisu tehoaa. Värjäymät poistuvat, mutta ei se luu itsessään sen valkoisemmaksi muutu. Ei sitä hammasta maalata päälle. Jos alkuun huomasit eron, niin kyllä se sama ero siellä on edelleen. Nyt vaan silmäsi on tottunut siihen ja kuvittelet hymyn olevan samanlainen kuin ennen valkaisua, vaikka ei se oikeasti ole. Varmaan juuri tuon takia ihmiset menevät äärimmäisyyksiin hampaidensa kanssa ja hommaavat lopulta valkoistakin valkoisemmat luonnottomat laminaatit kun kuvittelevat, ettei valkoisuutta muuten huomaa.

Lapsuuden hammaslääkäri jo sanoi hammasluun olevan keltainen ja sitähän se onkin... harmillisesti. En haluakaan ns. Hollywood hymyä vaan puhtaan ja luonnollisen valkoisen... eipä taida ilman laminaatteja onnistua

Yhteistyössä