Hampaista taas kymysys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
Kun tuolle tytölle on nyt nuo kaksi alahammasta tullut hyvin esiin niin..nyt taas tuntuis että voiskos tehdä hampaita..yöllä taas heräs..ruokaa ei meinaa syödä..sylkee pois..olen kuitenkin saanut syömään..ei siis ole kipeä..kuumetta tms..että kuinka nopeesti alahampaiden jälkeen teille tullut esim ylähampaita??

meillä tuli aika pian pojalla.. en ny muista oliko 3viikkoa jotain sinne päin ja ylähampaat puski...

meillä ny nuorempi tekee hampaita, mutta päätti sitten aloittaa kulmahampaasta...

mielettömän yksilöllistä se hampaidentulo ja vaikka ne on jo puhjenneet, silti saaatavat vaivata. yöksi voi laittaa suppoa, jos on kovin itkuinen/kipeä. minä olen pakkosyöttänyt jonkin verran ruokaa, vaikka ollut takkuista. alahan nyt harjaamaan niitä, niin oppii hammasharjaan ja xylisuuta voi murustaa syönnin jälkeen suuhun, siitä tulee hyvä tapa, joka katkaisee happohyökkäyksen ja estää korvatulehduspöpöjä kiinnittymästä limakalvoille.

kyllä meillä ollaan hampaita pikkuisen harjailtu ja pidetty hammasharjaa..antanut hammasharjan aina kylvyn jälkeen käteen..yms..3yötä nukkui hampaidetulon jälkeen ihan putkeen...ekat kokonaiset yöunet..mutta eilen yöllä heräs sitten ja tänään kiukunnut,sylkenyt ruokaa ja tuttia pureksinut

Yhteistyössä