Ensiksi pahoittelen että siirrän tämän toisaalta suoraan tänne, halun tämän hauskuuden jakaa kanssanne, en jaksa uudestaan kirjoittaa tätä tähän aikaan.. 
Sattuipa sitten omalle kohdallekin sarjassamme mystiikan maailman tekstareita tuntemattomalta ihmiseltä..
Puhelin ulahtaa 2-viikkoisten koiranpentujen tissi-itkuäänellä:
Ihmetyyppi: "Tuu Jaana hätiin ja päästä minut irti kun noi köytti minut ja häpäisi vanhalla lypsykoneella. Tuu hiljaisuudes. Tää niin noloa että kenenkään ei tartte tietää tästä."
Minä: ???
Ennenkuin ehdin vastata:
Ihmetyyppi: "Voi tuu. Please."
Tässä vaiheessa piti jo katsoa numero enirosta että WTF, mutta ei se sitä tunne. Uusi viesti:
"Voi tuu Jaana tuu!"
Vastasin: "Täällä ei asu ketään jaanoja."
Ihmetyyppi: "Kauheaa, kuka siel on? Voi nolo!"
Minä: "Sinulle luultavasti täysin tuntematon ihminen. Miehen kanssa saatiin hyvät hymyt sun eka viestistä, kiitos niistä! "
Ihmetyyppi: "Voi kauheaa. Anteeks hirveästi, osaatko neuvoa miten viestil sais kysyttyä puhelinnumeron? Ni sais jonkun apuun."
Minä: "Et oo tosissas?
Pistäs viestiin nimi ja näpyttele sen nroon 16400."
Ihmetyyppi: "Olen.Kiitoksia neuvosta. Ja toivottavasti nää jää meidän väliseksi. Aika nolo juttu minulle."
Painun sinne kauppaan minne olin menossa ja kohta uilottaa taas luuri:
"Tuolt numerosta tuli vain ettei löydä tai jotain. Onko muita paikkoja?
En siihen ehtinyt vastata kesken kauppareissun ja kohta tulee uusi:
"Auta tätä piikatyttö parkaa!"
Vastasin: "Ei ole oikeasti muita ideoita, sori!"
Vastaus: "No voi itku. Toivottavasti et kerro tästä.Please. Ja anteeksi häiriöstä."
Mutta enhän mä VOINUT olla tätä jakamatta!
Ei elämä, ihan epätodellinen tilanne tuo! Väkisin tuli mieleen että nyt joku pilailee mun kustannuksella tai oon jossain piilokameratyylisessä ratkaisussa! Vai täällä kun kaikki tiedetään, onko jonkun kaveri häpäisty just nyt vanhalla lypsykoneella? 
Sanokaa ny, ei kai sillä voi olla oikea hätä?
Ja tähän ketjuun saa laittaa omia mystiikan maailman viestejä tuntemattomilta ihmisiltä.
Sattuipa sitten omalle kohdallekin sarjassamme mystiikan maailman tekstareita tuntemattomalta ihmiseltä..
Puhelin ulahtaa 2-viikkoisten koiranpentujen tissi-itkuäänellä:
Ihmetyyppi: "Tuu Jaana hätiin ja päästä minut irti kun noi köytti minut ja häpäisi vanhalla lypsykoneella. Tuu hiljaisuudes. Tää niin noloa että kenenkään ei tartte tietää tästä."
Minä: ???
Ennenkuin ehdin vastata:
Ihmetyyppi: "Voi tuu. Please."
Tässä vaiheessa piti jo katsoa numero enirosta että WTF, mutta ei se sitä tunne. Uusi viesti:
"Voi tuu Jaana tuu!"
Vastasin: "Täällä ei asu ketään jaanoja."
Ihmetyyppi: "Kauheaa, kuka siel on? Voi nolo!"
Minä: "Sinulle luultavasti täysin tuntematon ihminen. Miehen kanssa saatiin hyvät hymyt sun eka viestistä, kiitos niistä! "
Ihmetyyppi: "Voi kauheaa. Anteeks hirveästi, osaatko neuvoa miten viestil sais kysyttyä puhelinnumeron? Ni sais jonkun apuun."
Minä: "Et oo tosissas?
Ihmetyyppi: "Olen.Kiitoksia neuvosta. Ja toivottavasti nää jää meidän väliseksi. Aika nolo juttu minulle."
Painun sinne kauppaan minne olin menossa ja kohta uilottaa taas luuri:
"Tuolt numerosta tuli vain ettei löydä tai jotain. Onko muita paikkoja?
En siihen ehtinyt vastata kesken kauppareissun ja kohta tulee uusi:
"Auta tätä piikatyttö parkaa!"
Vastasin: "Ei ole oikeasti muita ideoita, sori!"
Vastaus: "No voi itku. Toivottavasti et kerro tästä.Please. Ja anteeksi häiriöstä."
Mutta enhän mä VOINUT olla tätä jakamatta!
Sanokaa ny, ei kai sillä voi olla oikea hätä?
Ja tähän ketjuun saa laittaa omia mystiikan maailman viestejä tuntemattomilta ihmisiltä.