Hämyjä tekstarikeskusteluja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huhujuttu

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
1 788
0
36
Ensiksi pahoittelen että siirrän tämän toisaalta suoraan tänne, halun tämän hauskuuden jakaa kanssanne, en jaksa uudestaan kirjoittaa tätä tähän aikaan.. :)

Sattuipa sitten omalle kohdallekin sarjassamme mystiikan maailman tekstareita tuntemattomalta ihmiseltä..

Puhelin ulahtaa 2-viikkoisten koiranpentujen tissi-itkuäänellä:

Ihmetyyppi: "Tuu Jaana hätiin ja päästä minut irti kun noi köytti minut ja häpäisi vanhalla lypsykoneella. Tuu hiljaisuudes. Tää niin noloa että kenenkään ei tartte tietää tästä."

Minä: ???

Ennenkuin ehdin vastata:

Ihmetyyppi: "Voi tuu. Please."

Tässä vaiheessa piti jo katsoa numero enirosta että WTF, mutta ei se sitä tunne. Uusi viesti:

"Voi tuu Jaana tuu!"

Vastasin: "Täällä ei asu ketään jaanoja."

Ihmetyyppi: "Kauheaa, kuka siel on? Voi nolo!"

Minä: "Sinulle luultavasti täysin tuntematon ihminen. Miehen kanssa saatiin hyvät hymyt sun eka viestistä, kiitos niistä! " :D

Ihmetyyppi: "Voi kauheaa. Anteeks hirveästi, osaatko neuvoa miten viestil sais kysyttyä puhelinnumeron? Ni sais jonkun apuun."

Minä: "Et oo tosissas? :D Pistäs viestiin nimi ja näpyttele sen nroon 16400."

Ihmetyyppi: "Olen.Kiitoksia neuvosta. Ja toivottavasti nää jää meidän väliseksi. Aika nolo juttu minulle."

Painun sinne kauppaan minne olin menossa ja kohta uilottaa taas luuri:

"Tuolt numerosta tuli vain ettei löydä tai jotain. Onko muita paikkoja?

En siihen ehtinyt vastata kesken kauppareissun ja kohta tulee uusi:

"Auta tätä piikatyttö parkaa!"

Vastasin: "Ei ole oikeasti muita ideoita, sori!"

Vastaus: "No voi itku. Toivottavasti et kerro tästä.Please. Ja anteeksi häiriöstä."

Mutta enhän mä VOINUT olla tätä jakamatta! :D Ei elämä, ihan epätodellinen tilanne tuo! Väkisin tuli mieleen että nyt joku pilailee mun kustannuksella tai oon jossain piilokameratyylisessä ratkaisussa! Vai täällä kun kaikki tiedetään, onko jonkun kaveri häpäisty just nyt vanhalla lypsykoneella? :D

Sanokaa ny, ei kai sillä voi olla oikea hätä?

Ja tähän ketjuun saa laittaa omia mystiikan maailman viestejä tuntemattomilta ihmisiltä. :)

Eih! :laugh: :laugh:

Kerran töissä ollessani mun puhelin piippasi. Multimediaviestiä pukkasi ja näytöllä ilmesti pyrstö. Siis ihmisen perse. Alla oli teksti : "Moi! Toivottavasti en häiritse,mutta ajattelin nyt jo alkaa lähettämään näitä kuvia joista puhuimme. Tässä siis ensimmäinen kuva. Mitäs pidät?"
Mä lähetin saman tien tyypin numeron finderiin selvittääkseni oliko kyseessä vitsi. Numero oli kuitenkin jonkun aivan vieraan.
Vastasin saman tien "Mun kanssa et ole kyllä mistään perskuvista sopinut, joten jos millään viitsisit olla lähettämättä ne loput kuvat, kiits".
Oli sen kundin joku baarituttavuus antanut sällillä väärän numeron :laugh:

:laugh: :laugh:
Aika kauan jaksoit tuommosta, olikohan hemmo tosissaan :D
Ihan hullua B)

Mun mystisin viesti joka on väärään osoitteeseen pamahtanu nii oli jonku tuntemattoman parin vauva ilmoitus joskus kun olin teini :snotty:
Eli ei oo mitään hauskaa kerrottavaa.

Tosin omalukunsa ovat nämä omat mokat jossa on pitänyt laittaa henkilölle A ikäväsävyinen viesti henkilöstä B joka on jotenkin töpeksinyt.
Ja TIETENKIN viesti jonka piti mennä henkilölle A päätyy viestin sisällön kohteena olleelle henkilö Blle.
Ja kun huomaat minkä virheen teit, ei sen kännykän "c-näppäimen" painelu enää auta, saati kännykän lyöminen toistuvasti omaa otsaa vasten, se on huomattu :snotty:

JOs saan lisätä kummallisen puhelun tähän nii yks juhannus joskus vuosia sitten tuli mulle puheluja joltain Åke Perssundqwistilta joka kysy jotain Gunnaria :laugh:
No eihän tuossa, mutta kun se soitti ainaskin kymmenesti johon minä kiljuin joka kerta että usko nyt jo minä en oo mikään Gunnar ja tämä on minun puhelin. Setä Perssundqwist väittää kiven kovaan hakeneensa tämän Gunnarin numeron findista ja saaneensa hänen nimellään minun numeroni tai jotain |O
No usko se lopulta kun multa oli jo päästä verisuoni katki että älä soita enää :D

Okei nyt tarinan mielenkiintoiseen osioon:
Äitini oli laivalla ollessaan tarvinnut osoitettani kun olisi laittanut niitä kortteja sieltä mulle postissa... Oli sitten pistänyt findiin viestin numerolla ja oli saanut minun numerollani Gunnarin nimen ja osoitteen. :D
Eli tyyppi juhannuksena taisi soitella laivalta jossa menee jotenki Suomen ja Ruotsin jutut sekas :D
Hitto kun nauroin kun tajusin yhtäläisyyden, noilla väliä jonkun aikaa, en nyt ihan muista, saman vuoden sisällä tapahtuivat :D
Nimiä en valitettavasti muista oikein joten herra Gunnarille pahoitteluni, mahdollisesti herra Åke Perssundqwistille vielä suuremmat pahoittelut :saint:

Mulle joskus monta vuotta sitte soitti, joku emäntä, joka kyseli että oonko mä se ja se, joku nainen, jolla kuulemma on suhde sen miehen kanssa. "Ja sano sille Pertille, että tulis ny kotiin." Ei uskonu, etten oo, ei.

Tuli mieleen yks pilapuhelu mikä ois hauska joskus toteuttaa =D Mutta on aika "vanhajuttu"..

Eli ensin soitat sen 10 krt johonkin outoon numeroon ja kysyt aina että onko esim. Ååkke kotona. ja sieltähän tulee varmaan just sitä että ei täälä ketään ååkkea asu jne. No sitten muutaman tunnin päästä viimeisestä kyselystä soitat samaan numeroon ja sanot että HEi olen ååkke, onko mulle kukaan soittanu?"

Mie joskus parikymppisenä tulin uimahallissa pukukopeille lähtiessä ja vilkasin kännykkään, siinä oli sitte että 3 viestiä saapunu. Noh, lueskelin ne, oudosta numerosta, kaikki käsitteli vuolaita anteeksipyyntöjä ja kysymyksiä eikö tämä juttu voitas selvittää ja jatkaa yhessä. Kotimatkanki kävellessä mietin asiaa ja lähetin sit vastauksen että en taija olla se jolle viestit tarkotettu.
Tyyppi inttää että miks alan väittään tuommosta ko varmaan oon enkä voi vaan sanoa nuin. Tulin kotia ja sanoin exälle, joka sit mietti asiaa, äijä tietenki eppäili että joku minun hoito, siinä tuli lissää viestejä, "anteeksi, en tee toiste sulle sitä" "oot mun ainoa, rakas, en petä enää" tai jotain. Sitte exä soitti sille että ko tämän numeron omistaja sattuu olemaan hänen vaimo... jne... Selvis sitte että tällä mystisellä kirjottelijalla oli pari numeroa vaihtanu paikkaa tekstaria lähettäessä... :D

Yhteistyössä