Hankala lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä-x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ä-x

Vieras
Vaikka rakastankin lastani, (6-v) osaa olla tosi ärsyttävä, enkä voi sietää sen tapoja. Esim. höpöttää aina mitä sattuu päähän pälkähtää, on siis aina äänessä eikä usko mitään mitä sille sanon. Joka asia pitää toistaa moneen kertaan, samaa tekee itsekkin. Joka päivä sanoo samat asiat esim. "katso perhonen" niin monta kertaa että joku kommentoi siihen jotain. Se on niiin ärsyttävää ettei tosikaan!! Yleensäottaen ei kuuntele koskaan äitiä, tarhassa ollut kuin enkeli. Sama juttu isänsä kanssa, ei kuuntele sitäkään, silloin kun tapaavat.

Mä teen vieläkin tota, että hoen jotain lausetta, niin kauan, että mun mies reagoi.
Vituttaa välillä ylikaiken, kun ei tiedä kuuliko se edes, kun ei mitään tapahdu :D
Ihan vaan tälleen OT...

mun 2v istuu rattaissa ja autoja vilisee edestakasin, jokaikinen auto on sille ÄITI KATO _AUTO_. se on sille ihan mahdottoman iso juttu, myös ampiaiset, hyttyset, kukat ja kivet. Ja miljoona kertaa päivässä mun pitää olla yhtä innoissaan samasta asiasta yhdessä sen kanssa, tietty, ne on tärkeitä juttuja sille ja poika tietää että äitille uutisten lukeminen aamulla koneelta on SE JUTTU ja sillon ei äitiä häiritä. tunnetaan toistemme tavat ja kunnioitetaan toisiamme. Eihän tästä muuten mitään tulis?