hankala raskaaksi tulo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muppe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muppe

Uusi jäsen
02.08.2007
2
0
1
kerronpa vähän taustaa. olen 27v. kolmen lapsen äiti. 5v4v ja 1.5v-
kaksi ensimmäistä raskautta lähti "luomusti" alulle, kolmas olisi saanut tulla heti vaikka perään mutta näin ei käynytkään. menkat alkoivat temppuilemaan ja lääkäriltä sain (terolutit) koska kierto huiteli 40-60päivään,ja ihmeellistä vuotoa tuli rinnoista , valkeaa maitomaista vaikka edellisestä imetyksestä oli jo aikaa reilusti yli vuosi. lääkäri meinasi että prolaktiini arvot eivät kohdillaan ja terolutit tekivät tehtävänsä ja tulin raskaaksi.

nyt olen taas samassa jamassa, ei lähde millään raskaaksi ja ainakin yksi lapsi vielä olisi toiveissa. rinnoista edelleen tulee vuotoa, menkat alkaneet reistailla, ennen menkkoja järkyttäviä pahantuulisuuden puuskia, kipuja.
yöllä ussein herään että olen hiestä märkä, välillä palelee päivisin et saa pukea vaatetta lisää..

mietteissä siis lääkärille uudelleen meno. voivatko verikokeilla ottaa hormoni määrityksiä? luultavastsi. kertoisiko joku clomifenista?mihin tarkoitukseen?
terolutit tiedän, käyttötarkoitukset.

onko muita joilla samanlaisia vuotoja rinnoista? kuumuus/kylmä aaltoja...
ja mitä löytynyt tutkimuksissa... kiitos jos jaksoitte lukea,, helpotti purkaantuminen hiukan.

tiedän että minulla 3 tervettä lasta, ja tyydyn osaani jos en enempää saa. mutta halu olisi käydä lääkärin juttusilla.. jos saisi apua. 7v.ilman ehkäisyä, ja kaksi normaalisti tärpännyt. - jossain kait joku vika?

Ei tullut väärään osioon.. voihan monella kuten sinullakin alkaa nää lapsettomuus ongelmat myöhemmin. On täällä semmosiakin kenellä on jo lapsi/lapsia mutta ongelmia raskautumisen kanssa.
Clomifenit ainakin on mun kohdalla määrätty koska en ovuloi niin sen ovulaation saamiseksi. Ja mulla on noita kuumia aaltoja, mutta mulle niitä on tullut kun rupesin syömään noita clomeja...
Ja vuotoa rinnosta tulee myös. Lääkäri meinasi ensin että jos mulla on prolaktiini koholla, mutta ei ollut ja se jäi sitten siihen että kyllä sitä maitoa voi tulla jos puristelee. Kyllä sun kannattaa lääkärille hakeutua! Ei tarvii sitten mietiskellä tommosia ku saa vastauksia. :hug:

Yhteistyössä