Hanki orgasmi - menesty töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1684170

Naiset, jotka saavat kunnon nautinnon seksistä, pärjäävät usein myös työelämässä sekä voivat hyvin, Britannian ensimmäinen orgasmivalmentaja Lisa Turner väittää.

The Sun lehden haastattelema Turner kertoo, että kunnon orgasmi antaa ihmiselle huomattavan määrän uutta energiaa, jonka avulla hän jaksaa tehdä tehokkaammin töitä, sekä huolehtia paremmin itsestään.

Lehden mukaan tutkimukset osoittavat, että vajaalle kolmannekselle naisista orgasmin saaminen on huomattavan vaikeaa tai he eivät saavuta sitä ollenkaan. Tällöin moni päätyy myös näyttelemään nautintonsa huippua.

- Kunnon orgasmi ei tee hyvää ainoastaan seksielämälle, vaan se myös lisää terveyttä sekä auttaa keskittymään paremmin ja tämä taas parantaa mm. työsuoritusta, Turner huomauttaa.

Turnerin mukaan orgasmeja saavat naiset tuntevat itsensä keskimääräistä elinvoimaisemmiksi, terveemmiksi sekä aktiivisemmiksi.

Nautintoon naisia ja miehiä työkseen opastava Turner sanoo, että orgasmit voidaan jakaa neljään eri ryhmään.

1) Klitorisorgasmi. Historiassa elettiin pitkään aikaa, jolloin ei ymmärretty, että nainen tarvitsee genitaalialueidensa kosketusta saadakseen orgasmin. Nykyään tapa tiedetään ja näin moni nainen pääseekin huippuunsa. Toisaalta tämä tapa saattaa estää naista löytämästä myös muunlaisia orgasmeja.

2) Vaginaorgasmi. Se saavutetaan, kun naisen sisällä olevat alueet saavat riittävästi ärsykkeitä. Näitä alueita on mm. G-piste.

3) Multiorgasmi. Tällöin nainen laukeaa monta kertaa peräjälkeen. Asiaa voi ajatella kuin helmiä helminauhassa. 4) Kokovartalo-orgasmi. Nämä ovat melko harvinaisia useimmilla naisilla. Tämä ei johdu siitä, että tällaisen nautinnon saaminen olisi hankalaa, vaan sitä vain ei ole harjoiteltu. Tällainen orgasmi voi kestää minuuteista jopa puoleen tuntiin. Yleensä kuitenkin aika on joitakin minuutteja putkeen. Yleensä tämän nautinnon esteenä ovat joko joku seksikäyttäytymiseen liittyvä trauma tai kyvyttömyys antautua kokonaan tilanteen vietäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja toimittaja:
Miksi linkitit tämän jutun tänne??

Minusta otsikko ja teksti ovat hupaisa yhdistelmä.

Ensin luvataan menestystä työelämässä, sitten kerrotaankin tutkimustuloksesta pintapuolisesti ja pääasia olikin erilaisten orgasmien määrittely.

Multiorgasmi? Nevö hööd :o
Mä taasen olen lukenut tutkimuksen jossa hyvinkoulutetut naiset saavat harvemmin orgasmeja, koska ovat usein ns. "takakireitä"...

BTW, tietäskö joku, oliko tässä kyse orgasmista vai mistä kun mun ex tuli kerran mun luo, herätti minut koskemalla rintaani ja mulla salpautui henki täysin, tuntui että keuhkot tyhjeni ja kun piti sanoa miehelle jotain en saanut ääntäkään. Hetken kuluttua kun sain sanottua, ääneni oli ihan itselleni tunnistamaton, "paksu" ääni.
Musta oli niin ihme kokemus eikä ollenkaan pahan tuntuinen, mutta en käsitä mistä oli kyse silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja toimittaja:
Miksi linkitit tämän jutun tänne??

Minusta otsikko ja teksti ovat hupaisa yhdistelmä.

Ensin luvataan menestystä työelämässä, sitten kerrotaankin tutkimustuloksesta pintapuolisesti ja pääasia olikin erilaisten orgasmien määrittely.

Musta ei ollut mitenkään "hupaisa", tuossahan sanottiin että orgasmi piristää ja lisää tehokkuutta ja jaksamista..
Taidan lähteä tästä parille orkulle että saa päivän käyntiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mahamakkara:
Musta ei ollut mitenkään "hupaisa", tuossahan sanottiin että orgasmi piristää ja lisää tehokkuutta ja jaksamista..

Piristää, piristää.

Mutta eikö tuossa ehdoteta, että orgasmilla etenee työelämässä? ;) :saint:

Ehkä minun kiero huumorintajuni vain koki jutun ja otsikon välisen suhteen hassuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahamakkara:

Piristää, piristää.

Mutta eikö tuossa ehdoteta, että orgasmilla etenee työelämässä? ;) :saint:

Ehkä minun kiero huumorintajuni vain koki jutun ja otsikon välisen suhteen hassuksi.

Nii joo, nyt tajusin! mä olen vähän hidas näin aamuisin... :D

Yhteistyössä