Hankkiakko vielä lapsi vaiko ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päättämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päättämätön

Vieras
Siinäpä vasta pulma..en osaa päättää.
Meillä ennestään kolme lasta ja nuorin nyt 5v.Elo siis hyvällä mallilla kaikinpuolin. Haluaisin kovasti lapsen tai halunnut salaa jo kauan,mieheni halunnut jo monta vuotta. Mutta kun en osaa päättää,kun asiassa on niin montaa hyvää ja ns. hankaloittavaa puolta.

Onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa ja miten asia on lopulta ratkennut?

Itse uskon siihen, että sitten tulee se olo kyllä kun oma perhe on kasassa. Jos on tunne, että lapsen vielä haluaa ja mieskin halunnut jo monta vuotta, niin sitten se neljäs todennäköisesti kuuluu ja puuttuu teidän perheestä.

Meillä sama tilanne, nuorin tosin vasta 1v. Kummatkin haluaisimme vielä yhden. Jotenkin pelkään vaan että miten jaksamme kun apuja ei ole saatavilla ja yhteistä aikaa ei miehen kanssa ole nytkään koskaan.

Meillä on kolme ja apuja ei ole todellakaan muualta saatu,vanhin lapsista 10v ja kahdenkeskisiä reissuja ollut tuona aikana vajaa 5kpl.Mutta hyvin on kuitenkin kaksistaankin pärjätty. Itellä vain iskee takaraja oman ikäni suhteen lasten hankinnassa,aina ajatellut että ne tehdään nuorena ja nyt alkaa olemaan takaraja kun 31v olen!

Miten tuo on, että kun mietitte ihmiset lapsilukuanne, niin vaikuttaako asiassa mitenkään se ajatus, että ihmisiä on pallolla liikaa?

Enkä nyt halua provosoida edes tällä kertaa ainakaan, vaan kysyn koska itselleni se olisi iso asia. En kyllä yhtä enempää halunnutkaan, mutta luulen että siihen haluamattomuuteen jo osiittain vaikutti se, että asia on minulle niin selvä: mitä enemmän ihmisiä, sen kauheammat ajat on luvassa lähivuosikymmeninä. En haluaisi kasvattaa tykinruokaa.

Yhteistyössä