O
over sensitive
Vieras
Olimme juhlatilaisuudessa. Mieheni on hieman sosiaalisesti estynyt, mutta taatusti kokee mielellään ylpeyttä, jos aihetta on. Ennen asettumistani juhlahuoneeseen ja paikkaamme, käväisin naistenhuoneessa. Palatessani juhlahuoneeseen, silmäni osuivat mieheni silmiin kävellessäni huoneen poikki. Hän katsoi minua ensin lyhyesti, mutta painoi sitten katseensa maahan suoraan katseyhteydestä minuun. Tuntui aika kummalliselta kävellä hänen luoksensa, kun hänen katseensa oli maahan painettuna. Juhlatunnelmani latistui tästä mielestäni aika epäkohteliaasta ja paljon puhuvasta eleestä. Ei naisestaan ylpeä mies käännä katsettaan lattiaan. Olen ihan normaalin näköinen nainen, mutta missi en ole. Voiko olla totta, että mieheni ei pidä minua fyysisesti puoleensavetävän näköisenä? Mieheni ilmeisesti kuitenkin pitää itseään komeana, koska sen sijaan että kehuisi minun ulkomuotoani, niin hän ilmaisee sen aina että "me olemme hyvännäköinen pari". Minusta tämä on outo tapa antaa naiselle kohteliaisuus. Minulle tulee tunne, että hän lähinnä pitää itseään komeana, ei niinkään minua.