häpeäisitkö lastasi vaikka hänellä olisi nuhruiset vaatteet päällä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mäkään LASTA häpeä, mutta kieltämättä välillä nolottaa jos mies on pojan pukenut ja ollaan ihmisten ilmoilla mitä uskomattomimmissa vaateyhdistelmissä :whistle: . Miten ihmeessä mies voi löytää ne kaikkein pienimmät, epäsopivimmat ja nuhruisimmat mökkivaatteet pojan päälle :D .

Mä häpeisin sitä miten olisin lapseni pukenut! Eli en häpeäisi lasta. Minulle on vain tärkeää että lapsi kulkee siisteissä vaatteissa. Ei tartte olla mitään reimaa ym kuhan vaan on siistit.

Lastani en häpeäisi, mutta itseäni kyllä hieman hävetti tänään, kun tuli äkkilähtö kuopuksen lääkäriin ja lapsilla tahraiset vaatteet päällä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
En mäkään LASTA häpeä, mutta kieltämättä välillä nolottaa jos mies on pojan pukenut ja ollaan ihmisten ilmoilla mitä uskomattomimmissa vaateyhdistelmissä :whistle: . Miten ihmeessä mies voi löytää ne kaikkein pienimmät, epäsopivimmat ja nuhruisimmat mökkivaatteet pojan päälle :D .

Onks meil sama ukko? :whistle:

No en. Kun tuo kuopuskin on ihan kohta jo 16 v, tässä on nähnyt jo jos jonkinlaista rytkyä nuorisonsa niskassa. Mutta ei, en ole koskaan heitä hävennyt, vaikka aika ajoin olen sitä pukeutumista katsonut ja todennut, että voi jösses :D

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

meidän ukko tuli tänään kysymään et "nääkö mä laitan tolle pojalle?"
...ja sillä oli kädessään meidän pikkulikan housut...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siinä tilanteessa pitäisi hävetä itseään eikä lasta.

jaa kyllä mä voisin sanoa että meidän lapset kulkee välillä nuhjusissa vaatteissa puistoleikeissä mut miks munkaan pitäs hävetä??
lapset saavat rakkautta ja vilpitöntä hyväksyntää osakseen, ja on sään mukaan kumminkin puettu...

mutta aikuisten katseista näkee, millaisten kanssa voi ajatella juttelevansa. Jos kohtelee eri tavalla huonommin pukeutunutta lasta, kuin sellaista, jonka tietää olevan varakkaasta kodista ja on kalleinta päällä, ei paljon viitsi alkaa tekemään tuttavuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Lastani en häpeäisi, mutta itseäni kyllä hieman hävetti tänään, kun tuli äkkilähtö kuopuksen lääkäriin ja lapsilla tahraiset vaatteet päällä :ashamed:

Mitäs häpeemistä siinä on?

siinä tilanteessa pitäisi hävetä itseään eikä lasta.

jaa kyllä mä voisin sanoa että meidän lapset kulkee välillä nuhjusissa vaatteissa puistoleikeissä mut miks munkaan pitäs hävetä??
lapset saavat rakkautta ja vilpitöntä hyväksyntää osakseen, ja on sään mukaan kumminkin puettu...

Juuh. Hyvä että on muitakin. Tytöllä on näillä nollakeleillä ollut puistossa käydessä 8 vuotta vanha haalari. On jopa pienet reiät polvessa, mutta ei yhtään haittaa. Leikin jälkeen on on niin ravassa että melkein joka päivä saa pestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

meidän ukko tuli tänään kysymään et "nääkö mä laitan tolle pojalle?"
...ja sillä oli kädessään meidän pikkulikan housut...

Enpä Vili tiedä...nukkuuko sun ukko nyt? Mun nukkuu ;) .

Tuo oli kyllä hauska tuo tytön housut :laugh: . Voisin kuvitella saman tilanteen meillä. Mä olen tosin yrittänyt olla välittämättä. Mies valitsee vaatteet lapselle aamuisin ja vie hänet hoitoon. Ja mä yritän kestää nämä vaateratkaisut. Välillä kyllä kirpaisee, etenkin ne aivan liian pienet vaatteet... mistä ihmeestä se niitä löytää :headwall: . Kerran oli meidän 130 cm pitkällä pojalla 110 cm pitkät kalsarit. Poika vaan harmitteli kun ei kalsarit pysy sukanvarsien alla :D :D .

Yhteistyössä