B
Bleecker
Vieras
Luin jostain lehdestä, en nyt muista mistä, että ihmisellä pitäisi olla happoemästasapaino kunnossa, jotta aineenvaihdunta toimisi ja näin ollen ihminen laihtuisi. Minusta otettiin jokin aika sitten verikokeita ja tulosten tullessa lääkäri totesi, että olen hiukan hapan. Siis sisäisesti, en ulkoisesti.
Ei kuitenkaan puuttunut, eikä antanut mitään ohjeita, miten saisin tuota happamuutta pois. Enkä tietenkään osannut kysyä mitään lisäkysymyksiä, sillä lääkäri totesi samaan hengenvetoon, että niinhän sulla näyttäisi nuo aikaisemmatkin koetulokset samaa näyttävän.
Joten kysymys kuuluukin, että minkälaista ruokaa mun nyt sitten pitäisi syödä, että saisin tuon happoemästasapainon kuntoon? Tiedän, että lääkkeillä kuulemma voisi auttaa asiaa, mutten haluaisi turvautua niihinkään, sillä syön jo nyt niin paljon muita tabletteja.
Joten kysymys kuuluukin, että minkälaista ruokaa mun nyt sitten pitäisi syödä, että saisin tuon happoemästasapainon kuntoon? Tiedän, että lääkkeillä kuulemma voisi auttaa asiaa, mutten haluaisi turvautua niihinkään, sillä syön jo nyt niin paljon muita tabletteja.