Harha raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lellu_kka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lellu_kka

Jäsen
22.12.2011
83
0
6
Hjelp!

Minulla ei nyt natsaa järjen ja harhan kanssa yksyhteen!

Suomeksi sanottuna minulla on mahdoton vauvakuume jo pidemmän aikaa, samoin kuin miehelläni. Olemme molemmat 21 vanhoja ja opinnot on suoritettu loppuun. Tosin puolen vuoden työttömyys kävi hermoilleni ja aloitin viimeviikolla ammattikoulutuksen uudelleen ja valmistuminen olisi tiedossa vuoden päästä.

Olemme yrittäneet saada esikoista alulle jo jonkin aikaa ja ovuloin kolme päivää takaperin. Tämä päivä alkoi aamu yön levottomuuksilla ja pahalla hajulla jota mieheni ei haistanut kun tämän onnistuin kiukuspäissäni herättämään. Takaisin maate laittaessa nenu meni tukkoon heti kun makuulle laittoi. Aamupala oksetti ja iltapäivä meni lievää pahoinvointia podeten joka helpottui aina kun sai röyhtäistyä ja suussani on maistunut hyvin miedosti metalli.

Raskausoireita siis löytyy mutta näin pian? Olisiko se edes mahdollista? Pelkään että tämä on nyt se näin sanottu haamu raskaus että itse kuvittelee potevansa vaikka mitä oireita kun toivoo niin kovasti pienokaista. Olen koittanut itselleni tolkuttaa että tämä on vain yksi sattumien summa. Liikkeellä on flunssaa ja metallin maun suussa selittäisin sillä että satun opiskelemaan metallipuolella ja hallissa on sorvailtu taas useampi tunti.

Punaisen viikon pitäisi alkaa viikon päästä ja kauhulla jään odottamaan jos tämä olikin haamuraskaus

Sinulla ei voi olla raskauoireita, koska ei munasolu ole kiinnittynyt vielä kohtuun, se tapahtuu vasta n.7 pvän päästä ovulaatiosta ja sitten alkaa vasta istukkahormoonin tuotanto joka aiheuttaa sitten kaikki raskausoireet.

Lellukka
Nenu
Maate laittaessa

??

Lellukka on yksi lempinimistäni ja käyttäjä tunnukseni jos se sinua niin häiritsee.
Etkö suomea ymmärrä? Aika huteralla pohjalla on osaamisesi. Nenulla tarkoitetaan ihmisen nenää. Nenä ihmisellä jää suoraan suun yläpuolelle. nenu - Sivistyssanakirja, synonyymit - Suomi Sanakirja
"Maate laittaessa" on vanhempaa suomen sanastoa jota eivät nykyajan vapaan kasvatuksen hedelmät tai heidän huoltajansakkaan välttämättä tunnista. "maate laittessa" tarkoittaa samaa asiaa kuin pitkälleen meno. Esimerkiksi "Laitamme illalla maate jotta aamulla jaksaisimme nousta ajoissa.

Jos et kerran nuitakaan tiedä niin tuskin tunnistat sanoja- Äpärä, ämmi, pappara tai äes.

[QUOTE="äityli";29237021]Taitaa ap kuulua niihin tyyppeihin, joiden lapset saanut alkunsa pupuilemalla ja joiden kanssa tissitellään.[/QUOTE]

Ja joo ei ole vielä mitään lapsia :) Ja jos niitä siunaantuu niin he ovat alkunsa saaneet puputuksen seurauksena ja rintaruokinta on ehdoton kyllä jos vain maitoa tuleepi :3

progesteronihormonin normaali nouseminen ovulaation jälkeen voi aiheuttaa raskausoireita muistuttavia oireita, sillä sama hormoni nousee voimakkaasti raskauden aikana, esim.pahoinvointi mainittiin tämän hormonin aiheuttamaksi. mutta voithan silti olla raskaana, ei sitä tiedä :)

Yhteistyössä