Hae Anna.fi-sivustolta

Harjoitelija, jaksatko minullekin?

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä Karleby, 13.07.2018.

1. Karleby Vierailija

Kiitos jos katsot minullekin. :)

2. Harjoittelija Vierailija

Tässä näkyy satamakaupunki, mielestäni Kreikan seutua ja Rooman valtakunnan aikaa, tulee mieleen Ateena. Näen sinut miehenä, pukeutuneena tunikaan ja sandaaleihin. Olet tummahiuksinen, sinulla on paksut, vähän kiharat hiukset ja partaa, sopusuhtainen vartalo. Myöhemmin sitten harmaat hiukset. Tulee mieleen nimi Pythaikos. Asuit siis tässä kaupungissa, näen tiheään rakennettuja taloja, satama lähellä. Tässä näkyy myös vaimo, hänellä on tummat suorat hiukset ja kapeat kasvot, sellainen roomalainen nenä. Pukeutuneena sen ajan naisten väljään, pitkään pukuun. Tulee mieleen nimi Gaiana. Näkisin että teillä on lapsia.
    Näen että olisit viettänyt aika paljon aikaa satamassa tekemässä kauppaa, eli olit kauppias. Satama oli vilkas ja siellä kävi paljon muita kauppiaita, myös kaukaa tulleita. Näytetään tässä kulhoja/käyttöesineitä savesta, eikä ole mahdotonta että osasit itse valmistaa näitä esineitä. Eli voi olla että olit myös käsityöläinen, tästä en ole ihan varma. Näen kyllä teidän perheen aika hyvin toimeen tulevana, vaikka ei välttämättä rikkaana.

3. vierailija Vierailija

Kiitos Harjoittelija <3

4. syvempi palaute nyt Vierailija

Olen nähnyt hyvin toden tuntuisia unia joissa olen naisena jossain toisessa kulttuurissa ja elämän ympyröissä. Muistin juuri, että vain kerran olen nähnyt itseni miehenä. Siinä minulla oli Roomalaisen miehen lyhyen hameen kaltainen vaate joka ulottui jonnekin reiden tai juuri ja juuri polven kohdalle. Tuon tyyppinen kuin linkissä, mutta sinisellä koristenauhalla.
    https://rautaportti.fi/images/large/Images Clothing/104482 Greek Tunic_01_LRG.jpg
    Kuvasit miehellä olleen vanhemmiten harmaat paksut hiukan kihartavat hiukset ja sopusuhtainen vartalo. Näin oli unessanikin. Olin vielä harmaantuneenakin hyvässä kunnossa. Pitkän tunikan kanssa ei kalastus olisi onnistunut.En tosin muista olinko unessani kalastaja. Tai ammattiani ei siinä käsitelty siis. Jos olisin löytänyt tähän hätään muistiinpanoni tästä unesta, saattaisi siinä lukea oliko minulla unessa sisäsyntyinen tieto ammatistani. Pitkällä tunikalla ei olisi voinut kalastusta harrastaa, joten lyhyt hameeni sopisi kyllä kalastajan vaatteeksi hyvin. Ehkä käytin kauppamatkoilla tai käsityöläisenä pitkää tunikaa, koska näit minun harrastavan montaa ammattia. (olen tässäkin elämässä kiinnostunut monista aloista ja asioista) .

Tuo näkemäsi saattoi siis olla sama elämä kuin jonka itse näin unessa. Miehen olemus ainakin tuntui olevan hyvin samanlainen meidän kummankin "näyssä". :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri