Hae Anna.fi-sivustolta

Harjoittelua

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Ira_, 28.05.2020.

1. Ira_ Vierailija

Hei.
    Haluaisin keskittyä jonkun kanssa sellaiseen syvempään kommunikaatioon ja katseluun, jossa palautetta annetaan molemmin puolin. Haen ikään kuin sellaista syvempää intuitiivista peilailua jossa näkemisen harjoittelu on tärkeämpi pointti kuin ns. oikeaan osuminen ja vaihdon saaminen. Onko ketään joka haluaisi lähteä tällaiseen?

Olen neljääkymmentä lähestyvä nainen, henkisen heräämisen erilaisissa syövereissä jo vuosia, sairastanut paljon, saanut syvyyttä.

2. Auringon lapsi Vierailija

Vieläkö haluat harjoitella? Minä olen herkkä, intuitiivinen ja ikuinen harjoittelija. Palaute puolin ja toisin olisi loistava juttu. Minä olen keski-ikäinen. Kokenut paljon. Viimeinen vuosi ollut myllerrystä ihmissuhteissa. Parisuhdetta ei ole.

3. Ira_ Vierailija

Joo mielellään. Vieläköhän tavoitan sinut?

4. Auringon lapsi Vierailija

5. Ira_ Vierailija

Onko sinulla lapsia tai oletko lasten kanssa tekemisissä työssäsi? Tai sitten, nyt tulee hieman outo kuva, ovatko nämä sittenkin sisäisiä lapsiasi sillä heitä on melkoinen lauma. Oletko kasvanut kodissa jossa sinusta ei ole huolehdittu kunnolla ja sinun on pitänyt olla lapsena se vastuunkantaja ja nämä lapset ovat jotenkin jääneet sisällesi omasta lapsuudestasi. Tämä tulee sitten arjessa eriin eräänlaisina oireina ja takaumina kun nämä osat vaativat huomiotasi.

Hämääkö tuo nimimerkki nyt minua ja värittää tulkintaa mutta hyvin syvää oranssia on energiassasi, olet paljon puhdistustyötä tehnyt viime vuosina ja alat olla jo voiton puolella oman tasapainosi kanssa.

Miesten kanssa pettymyksiä, vaikeuksia, isäsuhde heikko tai olematon.

Palautetta tosiaan olisi mukava saada. <3

6. Auringon lapsi Vierailija

Kiitos. Kivasti sait minua tuohon kuvattua. Ensimmäinen kappale: minulla on lapsia, jotka ovat jo omillaan. Teen työtä lasten parissa. Sisäinen lapseni kokee turvattomuutta. Olen kasvanut hyvässä kodissa, mutta ollut aina näkymätön. Ja tästä tullaankin viimeiseen kappaleeseen luontevasti. Isäsuhde ollut heikko ja miessuhteissa pettymystä. Paljon tosiaan olen tehnyt puhdistusta. Toivoisin olevani jo loppusuoralla. Paljon tiedostan ja tunnustan ja niiden eteen teen töitä.

Mites minun teksti? Ja jos jatketaan, mitä haluat katsottavan?

7. Ira_ Vierailija

Palaute:

Sinusta tulee vaikutelma herkästä ihmisestä, johon kehosikin reagoi. Aito ja luonnonlapsi, joka tuntee syvästi. Yhteisymmärrykseen pyrkivä.
    ** kyllä näin minusa voi kuvailla.
    Miten tulen elementti istuu sinuun? Sinulla on paljon menneitä elämiä. Niistä olet tuonut mukanasi tähän elämään herkkyyden ja intuition.
    **Olen herkkä ja intuitiivinen, mutta edellisiä elämiä en kovin paljon muista.
    Sitten tulee tunne jostakin haasteesta tai jokin asia/tilanne kuluttaa. Onko lähelläsi ihminen/ihmisiä jotka vievät voimia.
    **Eräs päättynyt ihmissuhde vie vielä suruprosessin takia energiaa. On myös joitakin ihmisiä joiden kanssa on pitänyt asettaa rajat.

Vastasin vahingossa väliin. Anna palautetta tähän väliin. Jos saadaan puolin ja toisin kiinni, jatketaan.

Palautteeksi vielä: ihan hyviä, tosin melko yleisiä asioita joista en oikein vielä osannut sanoa pääsitkö oikeasti energioihini. Jos haluat jatkaa, jatketaan riippuen siitä miten minun katselun koit.

8. Ira_ Vierailija

Palaute yllä. Voisit katsoa lisää vaikka niistä voimaa vievistä ihmissuhteista ja minun haasteistani niissä.

9. Ira_ Vierailija

Mistä itse haluaisit että jatkan?

10. vierailija Vierailija

Sinusta on vaikea saada kiinni, tuntuu että suojasi eivät anna myöten. Sinistä on energioissasi, täysin taivaansinistä, jossa lipuu valkeita säikeitä. Sinulla on hyvin rauhalliset, tyynet energiat. Olet pidättyvä, viileä mutta sinuun tunnetaan vetoa. Alempana energioissasi polvissasi näytetään kimoilevaa, punaista ja ärhäkän tuntoista energiaa. Tuntuu että energiasi pyörteilevät kiivaina, välillä jopa tuupiten maata kohden. Vyötäröltä ylöspäin sinulla nousee vihreää energiaa ja tähän tuli nainen, tummat pitkät hiukset, villin ja vapaan oloinen, mielestäni menneestä elämästä ja nyt oppaana, hänellä on vihreän väriset vaatteet. Hän on todella vanha, tarkoitan vuosisatoja taaksepäin, ollut sukua sinulle ja hän on suojellut sinua. Sinä sait lapsen jota hän hoiti kuin omaansa. Teillä oli luja sidos ja se on kantanut tähänkin asti. Hänellä on todella ylväät, veistokselliset ja melkein pelottavat piirteet ja silmät.
    Hän halusi näyttäytyä ja kertoa sinulle että muistaa lupauksensa. Hän kuoli nuorena.
    Tunsitko viestin omanasi?

11. Auringon lapsi Vierailija

Ihan ensin tulee tunne hoikasta, ei kovin pitkästä miehestä. Hän näkyy taaksesi. Välillänne on ollut vetovoimaa, joka tekee olosta nyt hankalaa. Samankaltaisuutta maailman katsomuksessa. Tulee tunne, että olette asettuneet tähän eri tavalla. Mies tuntuu levottomalta. Pelkää jäädä paikalleen. Tai kuin etsisi jotain. Kuvastanee myös ylipäätään elämän tarkoituksen etsimistä. Suru tuntuu molemminpuoliselta. Koen myös, että teillä ollut syvempi yhteys toisiinne.

Lähellesi näkyy vaaleahko nainen. Hän tulee ärhäkkäästi. Hänen asenteessaan on vaativuutta ja itsekkyyttä. Vie energiaa ja hänen kanssaan ollessa pitää suojata omat energiat.

12. Auringon lapsi Vierailija

Katseletko vaikka sielunkumppanitoiveeseen.

13. Ira_ Vierailija

Sielunkumppanitoiveesta nostetaan tuo sisäisen lapsen turvattomuus esiin joka sinun pitäisi parantaa ennen kuin sielunkumppani voi tulla. Sitä ennen kohdattavat ovat karmaihmisiä jotka triggeröivät aina sitä samaa haavaa. Jotenkin sisäinen lapsi paranee työllä jota lasten kanssa teet, yhdistämällä heidän hoivaamisensa sisäisen lapsen hoivaamiseen, ehkä niin että pysähdyt katsomaan ja kuuntelemaan ja olemaan läsnä lapselle, tarjoat tilan jossa lapsi saa tulla ilman tuomiota näkyväksi.

14. Ira_ Vierailija

Miehen ulkonäkö ei mennyt oikein, muuten oli osuviakin asoioita. Vaaleaa naista en tunnistanut myöskään ainakaan ulkonäöltä. Kiitos sinulle vaihdosta.

15. Auringon Au Vierailija

Kiitos vaihdosta.

16. Ira_ Vierailija

Pidättyvyys ja viileys on minulle ominaista kyllä. Henkioppaasta en osaa sanoa onko minulla tällaista kun en oikein osaa hakea yhteyttä oppaisiini. Haluatko että katselen sinulle jotain? Nyt en ehdi, mutta palaan takaisin.

17. vierailija Vierailija

En halua antaa mitään tiukkoja raameja. Mikä viesti tahansa otetaan vastaan.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri