Harjoitussuppareita jo rv 13, onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minna-73

Jäsen
02.03.2005
61
0
6
Odotan toista lasta ja eilisestä lähtien olen tuntenut kiristyksiä aivan tuolla alamahan kohtaa? Muistuttavat supistuksia, tuntuu vaan niin erikoiselta että niitä tulisi jo näin aikaisilla viikoilla ja näin pitkään (jatkuneet jo yli 12h). Pientä kuukautismaista jomotusta oli ensi alkuun ja sitä on ehkä hieman vieläkin. Toissapäivänä olin np-ultrassa ja silloin oli ainakin vauvalla kaikki hyvin.

Onko syytä huoleen? Onko normaalia että supistuksia voi tulla jo näin aikaisin? Esikoisesta niitä alkoi tulemaan vasta rv 20 jälkeen.

Kuinka pitkä aika edellisestä synnytyksestä on?
Itselläni esikoinen oli 1v4kk kun aloin odottaa toista lasta ja harjoitus supparit alkoivat rv15.Lääkäri sanoi että kohtuni on supistusherkkä sen takia koska edellisestä raskaudesta on niin vähän aikaa.

Minulla esikoisesta harjoitussupistukset alkoivat 20 viikolla (tai silloin siis tunnistin ne suppareiksi). Tästä toisesta tunnistin ekat jo rv 11-12. Esikoinen oli 1 v 4 kk kun aloin odottamaan tätä. Suppareita on jatkunut päivittäin ja välillä vähän kipeitäkin, mutta nyt menossa jo rv 34 ja kaikki hyvin.

Kiitos!

Kävin lääkärissä ja hänen mielestä ei ole normaalia että näillä viikoilla on suppareita ja jomotuksia. Teki sisätutkimuksen joka ok, kuten myös ultra. Eli vauvalla ei hätää, eikä muutenkaan mikään poikkeava.

Huolestuin kovasti kun alkoi puhumaan keskenmenosta, että kannattaa pysyä ihmisten ilmoilla jos jotain sattuu jne.

Yhteistyössä