Harkitsen avioeroa vai hätiköinkö turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Camilla H.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Camilla H.

Vieras
Meillä on mieheni kanssa raskas vuosi takana. Oikeastaan meillä on mennyt huonosti jo jonkun aikaan.
Tappelemme jatkuvasti, emme ole enää edes samassa huoneessa samaan aikaan tai jos ollaan, niin mies lähtee pois.
Emme keskustele mistään ja lastenhoitokin on jäänyt minun harteilleni.
Mieheni vittuilee usein ja on muutenkin todella ilkeä ja välinpitämätön. Samassa sängyssä nukutaan, mutta niin, että molemmat nukkuvat toisella puolella laitaa ja selkä käännetty toiselle.

Lasta koskevissa asioissa minä saan itse päättää, että mitä tehdään ja milloin. Kesälomallakin minä olin lasten kanssa ja mies vaan oli.

Mieheni ei halaa tai mitään muutakaan.
Viimeiset 2 vuotta olen sairastellut todella paljon, osa johtuu stressistä.
Mieheni on jopa sanonnut, että ei ole tehnyt mitään tämän suhteen eteen. Sitä ennen olin yrittänyt saada tämän suhteen toimimaan ihan turhaan. Luovutin, miksi edes yrittäisin jos miehenikään ei yritä?

Olen jopa miettinyt, että mieheni pettäisi minua. Yhteen aikaan räpläsi kovasti puhelintaan, tosin nyt se on jäänyt.
Mieheni ihan avoimesti katselee naisten perään vaikka minä olen mukana. Huomautin asiasta ja vastauksena oli, että pitää vissiin kulkea laput silmillä. Yhteen aikaan hän halusi jollain tapaa nolata minut esim. kaupassa yms. Se touhu loppui heti, kun annoin samalla mitalla takaisin.

Minua ahdistaa tämä tilanne. Mitä tekisitte?
Kaipaan ihan asiallisia kommentteja ja ehkä jonkinlaista ymmärrystä. En ole koskaan kenellekään tästä asiasta puhunut.

Kiitos, että jaksoitte lukea.

[QUOTE="huoh";24435602]Kokeile joskus tehdä miehesi hyväksi jotain äläkä odota että kaikki vaan yhtäkkiä maagisesti muuttuu paremmaksi. Ota siltä vaikka joskus suihin.[/QUOTE]

Oletko kovinkin ylpeä vastauksestasi? Ja ikä oli?????

[QUOTE="huoh";24435602]Kokeile joskus tehdä miehesi hyväksi jotain äläkä odota että kaikki vaan yhtäkkiä maagisesti muuttuu paremmaksi. Ota siltä vaikka joskus suihin.[/QUOTE]

Jätetään viimeinen lause pois, mutta samaa mieltä minkäkin. Ei se näin ainakaan luulisi pahenevan.

Mieheni on jopa sanonnut, että ei ole tehnyt mitään tämän suhteen eteen. Sitä ennen olin yrittänyt saada tämän suhteen toimimaan ihan turhaan. Luovutin, miksi edes yrittäisin jos miehenikään ei yritä?

Eikös tämä olekin vastaus teidän neuvoihinne?

Mikä siinä onkin, että jos miehet eivät tee parisuhteen eteen mitään, niin silloin naisten pitää vaan yrittää. Missä siis tasa-arvo?
Kyseessä on kahden ihmisen välinen parisuhde. Ei siis naisen tai miehen. Silloin myös töitä tehdään sen suhteen eteen yhdessä eikä erikseen.

tietysti sitä leipääntyy pitkässä suhteessa ja pikkulapsiaikana sille suhteelle jää aivan liian vähän aikaa. monet sitten päätyvät eroon. toinen vaihtoehto on sitten tehdä yhdessä töitä suhteen eteen ja koittaa löytää ne tunteet, jotka johtivat avioliittoon alunperin. tietty tämä edellyttää että mies on halukas tekemään töitä suhteen eteen
ei se ruoho kovin paljon viheriämpää ole yh-sinkunakaan. ja jos uusi suhde jostain pongahtaa niin leipääntyyhän siihenkin joskus.
ihmetyttää kyllä miksi mies ei ole lapsistakaan kiinnostunut, puuhaileeko heidän kanssaan mitään tai jutteleeko heidän kanssaan edes kaksin ollessaan? onko mies ehkä masentunut jos mikään ei kiinnosta.

Minä olin pistämässä lusikat jakoon kun kyllästyin hoitamaan lapset,kodin,firman ja jopa seksin vonkaamisen yksin. Äijä heräsi ainakin hetkeksi. Osallistuu enemmän, kyselee kuulumisia, eikä vingu tai vittuile ja jopa halaa ohi mennessään. 20v yhdessä oltu mutta viimeisin 4v ollut terveisiä perseestä. Nyt 2kk tsempannu mut saa nähdä. En enää palaa vanhaan.

Yhteistyössä