Harkkasuppareista oikeiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milloin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milloin

Vieras
oliko kauan harjoitussupistuksia?
oliko aiemmissakin raskauksissa?
miten sit muuttuivat niiksi oikeiksi? Heti kipeinä? Säännöllisinä? vai vaivihkaa?

oma tilanne tämä. Neljäs raskaus viikolla 39+1 (40+4) supistellut reilun viikon. Tän viikon jo välillä ihan tuntuvasti. Väli 2min-tunteihin. välillä vaan kovettaa mut välillä saa jo ihan ähkäistä. Tuntuu välillä et vauvan liikkeetkin sattuu vai liekkö supistus samalla päällä...en oikein aina erota tunnetta :(
Aiemmissa raskauksissa ei mitään ennakoiviakaan ollut. eka syntyi vesienmenolla 41+5, kakkonen käynnistettiin 42+0 ja kolmosta käynnistettiin hitusen mut tuli itse 41+6. Viimesimmät olleet todella nopeita alle 3h ja 1h. Viimesimmästä ei ollut säännölisiä suppareita juurikaan vaan menkkajomotusta ja sit meni vedet ja synty 44min tästä... mietityttää tosiaan milloin pitäisi näytille mennä? Pari vko sitten kanavaa 2cm, ulkosuu auki ja ihan pehmeet paikat...
Kertokaas kokemuksia :)

Mulla oli sinä päivänä, kun tytön synnytys käynnistyi sitten yöllä, koko päivän pieniä, mutta hiukkasen kivuliaita supistuksia. Ns. harjoitussupistuksia. Sit ne säännöllistyi puolen yön aikaan ja yhden aikaan jo olivat niitä oikeita. Lapsi syntyi sitten seuraavana aamuna.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
se syntyy kun syntyy,jokaisella niin omanlaisensa raskaudet. ei voi millään mihinkään verrata.

No ei voi ei.
Haluankin vaan kokemuksia kun mua ihan tosissaan jännittää et kerkeenkö ees sairaalaan. Välil tuntuvat jo ilkeiltä mut en osaa sanoa oisko aika käydä näytillä... Matkaakin 150km :(

Yhteistyössä