Harmittaa kun on remontoitu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Harmittaa kun katsellaan uutta asuntoa ja kun löytyisi mieluinen pohjaratkaisu niin eiköhän niihin ole sitten tehty keittiöremppa, no ei se mitään mutta kun ovat sitten "säästäneet" jossain lieden valinnassa eli on laitettu tavallinen hella eikä integroitua :( Luulisi ettei tuollaisessa asiassa kannata säästää, onhan ne upotettavat tätäpäivää... Me tehtiin keittiöremppa 8-vuotta sitten ja jo silloin laitettiin erillinen uuni ja liesi, ei tullut mieleenkään laittaa "vanhanaikaista" hellaa.

No erilliset hellat ovat taas muotia (vaikkeivät sitä sen vuoksi olisi laittaneetkaan). Jos ette tykkää, niin kysykää minkä valmistajan keittiökaapeista kyse. Voi olla, että niitä vielä saa. Taso menee tietysti uusiksi sitten.

Harmittaa kun katsellaan uutta asuntoa ja kun löytyisi mieluinen pohjaratkaisu niin eiköhän niihin ole sitten tehty keittiöremppa, no ei se mitään mutta kun ovat sitten "säästäneet" jossain lieden valinnassa eli on laitettu tavallinen hella eikä integroitua :( Luulisi ettei tuollaisessa asiassa kannata säästää, onhan ne upotettavat tätäpäivää... Me tehtiin keittiöremppa 8-vuotta sitten ja jo silloin laitettiin erillinen uuni ja liesi, ei tullut mieleenkään laittaa "vanhanaikaista" hellaa.

Mä en edes ymmärrä... Upotettava? Meinasit käydä uimassa hellan kanssa?

en kans ymmärrä tota.. jos se keittotaso ja uuniosuus on kuitenkin siinä samassa kohtaa, eikä esim. niin, että toinen on toisellapuolen keittiöö ja toinen toisella, niin mitä helvettiä sillä tekee?

[QUOTE="huhheijaa";25757522]en kans ymmärrä tota.. jos se keittotaso ja uuniosuus on kuitenkin siinä samassa kohtaa, eikä esim. niin, että toinen on toisellapuolen keittiöö ja toinen toisella, niin mitä helvettiä sillä tekee?[/QUOTE]
Ap tarkoitti ulkonäön takia. Ja onhan se kätevämpi siinä mielessä, että sinne väliin ei putoa paskaa.

[QUOTE="vieras";25757553]Ap tarkoitti ulkonäön takia. Ja onhan se kätevämpi siinä mielessä, että sinne väliin ei putoa paskaa.[/QUOTE]

mulla on ainakin tehty keittiöremppa niin, että se induktiotaso on samalla tasolla kuin keittiön työtaso, siinä on lista sen lieden ja tason välissä, joten ei voi pudota paskaa mihinkään väliin.

[QUOTE="huhheijaa";25757611]mulla on ainakin tehty keittiöremppa niin, että se induktiotaso on samalla tasolla kuin keittiön työtaso, siinä on lista sen lieden ja tason välissä, joten ei voi pudota paskaa mihinkään väliin.[/QUOTE]

ja siis on ihan yhdessä se uuni ja taso :)

[QUOTE="huhheijaa";25757611]mulla on ainakin tehty keittiöremppa niin, että se induktiotaso on samalla tasolla kuin keittiön työtaso, siinä on lista sen lieden ja tason välissä, joten ei voi pudota paskaa mihinkään väliin.[/QUOTE]

Meilläkin on tuollainen listasysteemi. :)

No eihän tuo nyt tarvitse olla este kaupalle.

Hella pois, tilalle kalusteuunille tarkoitettu kaappi (kantsii kysyä myyjältä, minkä firman keittiö) ja hellakaupoille. Tasot toki joutuu uusimaan myös, mutta kokonaisuudessaan homman kustannus on hyvin pieni kämpän hintaan nähden.

Eikä ole edes suuri remppa.

Yhteistyössä