harmittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Tänään menin kihloihin miesystäväni kanssa. Jouluaattona.

Mutta silti istun yksin kotona, poika päiväunilla. Eihän me olla seurustellu kuin puoli vuotta, mutta tuntuu hassulta ettei olla yhdessä jouluna ja päivänä ku mentiin kihloihin :(

Ei yhtää joulumieltä. Onneksi vanhempi poika tulee isältään kahdelta kotiin<3

Mun äitin ja siskon piti tulla tänne tänään. Sisko kipeänä ja äiti sitten sen luona.

Mä oon jotenki nii herkässä mielentilassa ettei ole itku lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:
No eikö kihlattus edes pyytänyt sua mukaan?
Miksi menitte kihloihin?

En mennyt kun ei pyydetty... Enkä halunnut tunkeilla.

Ollaan mukaperhe. Mut tässä se huomataan ettei olla.

Eikö olisi itsestäänselvyys, että olet tervetullut, jos olette kihloissa? kai mies kuitenkin pyysi sinua mukaansa?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi menitte kihloihin?

Eikö olisi itsestäänselvyys, että olet tervetullut, jos olette kihloissa? kai mies kuitenkin pyysi sinua mukaansa?

:( Ei pyytänyt mukaan.

Miksi menitte kihloihin?

Miksi suunnittelet miehen kanssa avioliittoa, jos mies ei ole edes sitoutunut perheeseen? Surullista :( Sinua en halua syyttää kuitenkaan, vaan mies on outo.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:/ Höh..olis luullut että miehes olis halunnut siutkin sinne,kun kerta jo kihloissakin ootte!Tai olis sit ollut siun kanssa teillä...

Niin... :( Niillä on kaikenlaisia perinteitä. Ja kyllä toisaalta ymmärrän että tahtoo olla siellä... Mutta aina ollaan meistä perheenä puhuttu, mutta tässä jotenkin korostuu se ettei oikeasti olla perhe. Vaan on minä ja pojat ja miehellä perhe, johon kuuluu hänen vanhemmat ja sisarukset. Miehen sisaruksilla ei ole puolisoita. Sinkkuja ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Miksi menitte kihloihin?

Miksi suunnittelet miehen kanssa avioliittoa, jos mies ei ole edes sitoutunut perheeseen? Surullista :( Sinua en halua syyttää kuitenkaan, vaan mies on outo.

tämä tuli vähän yllätyksenä minullekin, että aikoo viettää siellä koko joulun... :( On tässä tullut mieleenkin jo että taitaa tulla vuosiasadan lyhyin kihlaus :( Mies muuten todella ihana, mutta en tiedä, toi hänen takertuminen perheeseensä on outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
jos olisin sinä palautaisin sormuksen nyt kun se ei vielä ole myöhäistä

Jos olisin sinä, mitä en ole, ja siksi en tiedä millainen teidän arki on. Niin tekisin niin kuin sinusta itsestä parhalle tuntuu, en kuuntelisin kaikki tietäviä pumpulissa kasvaneita ihmisiä. Vaan ottaisin kissan pöydälle ja pakottaisin miehen keskustelemaan. Keskustelemaan siitä mitä tulevaisuus mahdollisesti tuo tullessaan, missä menette, mitkä ovat rajat ja miten elätte. Hyvää joulua!

Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Miksi menitte kihloihin?

tämä tuli vähän yllätyksenä minullekin, että aikoo viettää siellä koko joulun... :( On tässä tullut mieleenkin jo että taitaa tulla vuosiasadan lyhyin kihlaus :( Mies muuten todella ihana, mutta en tiedä, toi hänen takertuminen perheeseensä on outoa.

no on todella outoa, jos ei pyytänyt edes mukaan.
mieti mitä haluat.

Siis todella ärsyttävää.. Minä olen seurustellut 10kk mieheni kanssa ja ei tullut kutsua jouluna heille. Mies on nyt siellä ja jää vielä yöksikin eikä tule mun viereen. Ja IKINÄ ei olla käyty siellä kun mun lapsi on mukana. Sekin ärsyttää. Ovat niin "hienoja" ihmisiä ettei minun "vahinko" ole tervetullut. Ei ole suoraan sanottu mutta rivien välistä sen lukee sokeakin

Yhteistyössä