Hae Anna.fi-sivustolta

Harmittaako yritysten asiakaspalvelu tai jotkut toimintatavat? Tuleeko annettua palautetta vai äänes

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä LiiketalOpisk, 12.01.2019.

  1. LiiketalOpisk Vierailija

    Hei,

    Opiskelen liiketaloutta ja tutkin ovatko huonot kokemukset asiakaspalvelussa tai yritysten toimintatavoissa nykyisin enemmän harvinaisia kuin yleisiä. Kartoitan myös minkä verran palautetta annetaan ja miten palautteen antamiseen yleensä suhtaudutaan.

    Oma kokemukseni on, että asiakaspalvelu on Suomessa pääsääntöisesti hyvää, mutta toisinaan yrityksillä on toimintatapoja, jotka ovat asiakkaan näkökulmasta suorastaan tuskastuttavia.

    Negatiivista asiakaspalautta tulee itse annettua aivan liian harvoin, sen sijaan nuo huonot kokemukset tulee kyllä jaettua lähes varmuudella kotona ja tuttujen kesken. Positiivinen palaute irtoaa taas itseltäni paljon herkemmin kuin negatiinen.


    Millaisia kokemuksia sinulla on yrityksistä ja niiden asiakaspalvelusta? Jaksatko antaa palautetta vai jääkö epäkohdat vain omaksi harmiksesi ja lähipiirisi tietoon?

    Toivon, että ehdit vastaamaan nimettömästi kyselyyn, jossa on vain 14 kysymystä. Niistä suurin osa (13 kpl) on monivalintaisia, joten vastaamiseen kuluu aikaa vain muutamia minuutteja.


    Kyselyyn pääsee alla olevasta linkistä:
    https://docs.google.com/forms/d/1SqKUW13xxHDmlWS8aIe3Z3-VFl4TasX5yWg-KT9ujng/edit


    Kiitos ajastasi!
     
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti