Harmitti tytön puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Ku olin ostanu tytölle uudet kumisaappaat Nikky&Nellystä ja tyttö oli aivan innoissaan niistä. Ja ku kaverini tuli käymään niin tyttö esittelin saappaat hänelle että katso kuin iiiiiihanat. Kaverini vaan vilkas saappaita ja tuumas minulle että mä en osta muuta ku nokialaisia. Ei tytölle sanonu mitään...
Näiki että tyttöä harmitti. Tyttö vaja 3vuotias...

nää on niitä ikäviä juttuja, mun poika valitsi itselleen ulkoilupuvun kaupasta ja se oli tosi ihana pojan mielestä. no tarha kaveri oli sanonut, että hyi kun ruma. nyt puku laitetaan itkun kanssa tarhaan, mutta kotona ja jos kylään mennää kelpaa hyvin päälle

ai, luulin että vakavampaakin. kamoon, no big deal etkä voi tehdä elämää tytölle sellaiseksi, että kaikki menis ihanasti aina eikä koskaan paha mieli. itse kokisin, että tilanne oli tytölle hyvin kasvattava: ei kaikki tykkää samanlaisista kumppareista.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
ai, luulin että vakavampaakin. kamoon, no big deal etkä voi tehdä elämää tytölle sellaiseksi, että kaikki menis ihanasti aina eikä koskaan paha mieli. itse kokisin, että tilanne oli tytölle hyvin kasvattava: ei kaikki tykkää samanlaisista kumppareista.

Kamoon vaan itsellesi.
Minua lähinnä ihmetytti että olishan voinu sanoa tytön mieliksi että ompa nätit.
Ja meillä tosi harvoin lapset saa mitään ihan uutta :o

SINUn kaveri sanoi noin lapselle? outo. höh. kai sit sanoit tytölle, että hassu kaveri kun ei ymmärtäny miten nätit saappaat. Ja että sun mielestä on hienot ja sopii tytölle, eikä varmaan kaverille ois sopineetkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

Joo mutta osoittaa musta vähän piittaamatonta asennetta, ettei viitsi lapselle sanoa mitään vaan aikuiselle käy arvostelemaan lapsen kuullen. Ei tietysti kehuakaan tarvii, jos ei tykkää, mutta ehkä aikuinen voisi kuitenkin osata ottaa lapsen tunteet ja käytöstavat paremmin huomioon. Jos olisi kysymys lapsesta, tilanne olisi toinen.

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
Ja myönnän että minua harmitti sekin että sano minulle ääneen sen että ostaa itse vain nokialaisia,ku mä en raskinu ostaa niitä...:(

Mammuttimarkkinoilla vuosi sitten oli nokiaalaasia 15e, pidäppä silmät vastaisuudessa auki, ei niistä maltaita aina tarvi maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
Ja myönnän että minua harmitti sekin että sano minulle ääneen sen että ostaa itse vain nokialaisia,ku mä en raskinu ostaa niitä...:(

Mammuttimarkkinoilla vuosi sitten oli nokiaalaasia 15e, pidäppä silmät vastaisuudessa auki, ei niistä maltaita aina tarvi maksaa.

Mä olen kerran ostanu joltain vastaavilta markkinoilta noikialaiset pojille.Ne oli sellasta ohkasempaa kumia ja eivät kestäneet yhtään sen paremmin ku muutkaan. Että en oikeen ole tykästyny niihin.

Yhteistyössä