Harrastatteko miehenne kanssa yhdessä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moottoripyöräilyä, katsomme dokumentteja, käymme lapsen kanssa kävelyillä, shoppaillaan, tykätään kiertää kauppoja ja selailemme tiettyjä netti sivuja mielenkiinnolla jne. Teemme paljon kaikenlaista yhdessä

-syöminen
-lasten kanssa ulkoilua
-ruoan valmistusta
-vitsien kertoilua
-sänkypainia
muuta ei nyt tule mieleen... mitään KUNNON harrastusta ei ole, olemme laiskoja harrastamaan mitään, mutta ylläoleva lista on ainakin selliasta mitä esim. joka päivä tehdään... vimppa ehkä ei joka pvä, mut pitää sitäkin yhdessä harrastaa...

Lasten kasvatusta :) Lisäksi on yksi sellainen yhteinen harrastus joka vie paljon molempien aikaa - ollaan lasten taksikuskeina :whistle:

Ok, nyt kun lapset on isompia niin käydään kävelyllä tai lenkillä yhdessä ja kuntosalilla yhtäaikaa (mä jumpassa ja mies salilla) ;)

Ei nyt varsinaisesti harrasteta, mutta paljon kaikkea tehdään yhdessä. Kuten laitetaan ruokaa, puuhataan pihan kimpussa, lenkkeillään vaunujen kanssa, katsellaan leffoja, niin ja kai veneilyäkin harrastukseksi voi sanoa, ainakin molemmat nautitaan tosissaan merellä olosta.
Mies sitten harrastaa tuon esikoisen kanssa käy kaksi kertaa viikossa jalkapallossa ja sählyssä, minä taas käyn yksinäni kuntosalilla.

Katellaan elokuvia (jos joskus jaksetaan), käydään kuuntelemassa "elävää musiikkia" (pari bändiä, joiden keikoille halutaan aina molemmat) ja nykyisellään puutarhan hoitoa/suunnittelua. Lenkkeillään ja pyöräillään lasten kanssa.

Käydän erän tietyn bändin live keikoilla aina kun kynnelle kyetään. Tosin nyt on ollut bändin keikkatauko ja minä raskaana viimeisillään ettei olla kohta puoleen vuoteen päästy keikoille.

Hinku olisi kyllä jo kova :wave: eturivissä hillua ja laulaa lujaaaaa!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:18 tinzu kirjoitti:
Käydän erän tietyn bändin live keikoilla aina kun kynnelle kyetään. Tosin nyt on ollut bändin keikkatauko ja minä raskaana viimeisillään ettei olla kohta puoleen vuoteen päästy keikoille.

Hinku olisi kyllä jo kova :wave: eturivissä hillua ja laulaa lujaaaaa!!!!

Tohtiikos udella, minkä bändin keikoilla käytte?

Yhteistyössä