K
Kaduttaa
Vieras
Mulla ja exällä toimi ainoastaan seksi ei mikään muu. Ikinä ei tulla yhteen palaamaan, mutta tässä parin vuoden eron aikana ollaan välillä sekstailtu. eikä siinä mitään kun molemmat oltiin sinkkuja. Nyt mua alko ihan hirveesti ahdistamaan exän ja sen uuden naisen puolesta kun sydämeni pohjasta toivon, että heidän juttu toimisi. Se nainen on kuulema tosi mukava ja lähiaikoina olis tarkoitus, että meidän lapsi ekaa kertaa tapais myös tän naisen. Aikasemmille naisille ex ei ole edes halunnut lasta esitellä, joten aika vakavalta vaikuttaa heidän suhde.
Exä vaan rupes hiplaamaan ja mä en ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen niin en voinut vastustaa. Mutta nyt sen on pakko olla loppu. Mä en kestä itteäni jos niiden suhde loppuis tän takia.
En tiedä miksi tätä tänne kirjotan... toivon että ei menty pilaamaan niiden juttua, hirveät oman tunnon tuskat
Exä vaan rupes hiplaamaan ja mä en ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen niin en voinut vastustaa. Mutta nyt sen on pakko olla loppu. Mä en kestä itteäni jos niiden suhde loppuis tän takia.
En tiedä miksi tätä tänne kirjotan... toivon että ei menty pilaamaan niiden juttua, hirveät oman tunnon tuskat