Harrastin exän kanssa seksiä, ei siinä muuten mitään mutta ex on alkanut hiljattain seurustelemaan ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaduttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaduttaa

Vieras
Mulla ja exällä toimi ainoastaan seksi ei mikään muu. Ikinä ei tulla yhteen palaamaan, mutta tässä parin vuoden eron aikana ollaan välillä sekstailtu. eikä siinä mitään kun molemmat oltiin sinkkuja. Nyt mua alko ihan hirveesti ahdistamaan exän ja sen uuden naisen puolesta kun sydämeni pohjasta toivon, että heidän juttu toimisi. Se nainen on kuulema tosi mukava ja lähiaikoina olis tarkoitus, että meidän lapsi ekaa kertaa tapais myös tän naisen. Aikasemmille naisille ex ei ole edes halunnut lasta esitellä, joten aika vakavalta vaikuttaa heidän suhde.

Exä vaan rupes hiplaamaan ja mä en ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen niin en voinut vastustaa. Mutta nyt sen on pakko olla loppu. Mä en kestä itteäni jos niiden suhde loppuis tän takia.

En tiedä miksi tätä tänne kirjotan... toivon että ei menty pilaamaan niiden juttua, hirveät oman tunnon tuskat :(

Alkuperäinen kirjoittaja Höpsis.:
Et sinä ihan sydämesi pohjasta toivo kyseisen suhteen onnistuvan, jos olet seksiin suostunut. Nyt vähän selkärankaa, nainen ;)

Kyllä toivon koska meistä ei todella ikinä tuu enää paria, ihan tunteetonta seksiä vaan oli. Ei edes suudella kun pannaan! Nyt se on loppu tän jälkeen. Jos ex vielä yrittää niin sit kyllä sanon, että ei taida olla vakavaa niiden juttu.

Oon niin kiitollinen ettei multa enää ole pitkiin aikoihin vongannut joka kerta kun lasta tapaamaan. Vitun vittu :(

mäkin harrastin tänään seksiä "ex:n" kans. Ei siis mikään varsinainen ex. Meillä oli seksisuhde joskus 5 vuotta sitten. Vuosiin ei olla nähty, molemmat perustanut perheen ja nyt sit...juma. Se tuki yks päivä kahville, kun olin tekstarilla kysyny kuulumisia vuosien jälkeen... juotiin kahvit ja juteltiin. Kun kupit oli tyhjät marssittiin makuuhuoneen puolelle. Homma oli outoa koska ihminen oli samaan aikaan tosi tuttu, mutta aika vieras. Seksi oli ihanaa, mutta mietin mitä tää tekee mun mielenterveydelle?

älä sinä suotta murehdi... se on sun exäsi ongelma ja vastuu. Aikuinen ihminen tekee itse omat ratkaisunsa, tässä tapauksessa se on sun ex. Hän on vastuussa omista tekemisistään tyttöystävälleen, et sinä... se selkäranka pitää löytyä siltä joka pettää... ehkä sun exä ei oo ihan varma tunteistaan kun vielä sun viereen kapuaa... seksi on ihanaa eikä siitä pitäis tulla tollanen morkkis. Pää pystyyn nyt, tehty mikä tehty ja ei sitä murehtimalla asioita muuteta. Tästä vaan eteenpäin ja aika näyttää kuin käy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai sit sun tarkoitus oli vaan kiusata, koska taidat tietää että se uus käy täällä palstalla. Miksi esität ystävällistä???

Aika varma olen ettei käy koska nainen ei halua lasta vuosiin ennen kuin valmistuu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tai sit sun tarkoitus oli vaan kiusata, koska taidat tietää että se uus käy täällä palstalla. Miksi esität ystävällistä???

Aika varma olen ettei käy koska nainen ei halua lasta vuosiin ennen kuin valmistuu...

Niinhän vois luulla, kiitos kuitenkin tiedosta..

Ja tuosta aloituksestako jonkun nyxän sitten pitäisi tunnistaa itsensä? :) Olihan siinä toki paljon tarkkoja vihjeitä - esim. se, että miehellä on ex -, joista tämä nainen voi päätellä, että kyse on juuri hänen miehestään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niinhän vois luulla, kiitos kuitenkin tiedosta..

Ole hyvä. Katsotaan moikkaatko huomenna mikäli törmätään kaupassa.

Yhteistyössä