Harrastin seksiä erään ei niin komean miehen kanssa ja nyt mietin että pitäisikö ottaa yhteyttä kuitenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pia

Vieras
Mies on kyllä ihan tavallisen näköinen, mutta hän on reilusti ylipainoinen. Ei sitä painoa muualla ole, mutta hänellä on iso maha. Siis todella iso

Seksi kuitenkin oli erittäin mukavaa ja olen tullut aina toimeen tämän miehen kanssa. Nyt sitten mietin, että pitäisikö mun tavata hänet uudestaan.

Mieti haluatko olla miehen kanssa tekemisissä tai jatkaa suhdetta, älä mieti hänen ulkonäköään. Kaikilla meillä on omat vikamme, jotku jutut näkyy päälle päin ja toiset ei. Mieti mitkä asiat kumppanissa ovat sinulle tärkeitä, voihan tietysti jollekin se ulkonäkö olla niin tärkeää...

Jos hänen ulkonäkönsä häiritsee sinua kovasti, on ehkä parempi ettet enää jatka suhdetta ja silloin kumpikin voi löytää mieleisensä kumppanin.

jos tapailette pitempäänkin niin eiköhän se mahakin siitä ala luonnostaan pienenemään jos pidät hänet tarpeeksi aktiivisena. toisaalta mahalla ei pitäisi olla merkitystä. mutta onhan toki sopusuhtainen maha miellyttävämpi silmälle!

Heti tulee paskaa niskaan kun tälläsen alotuksen tekee. :( Mä mietin että laitan miehelle viestin että saa mun numeron. Hän sitä pyysi mutta jäi sitten kuitenkin antamatta se numero. Tiedustelusta sain miehen numeron.

Tottakai tulee paskaa niskaan kun tollasia kirjottaa :o Sun pitää ajatella että olisitko valmis oikeaan suhteeseen tämän miehen kanssa, siis muutakin kun seksiä neljänseinän sisällä. Mun mielestä olis loukkaavaa jos mun mies puhuis että joo sitä on kiva panna mutta ei se häävin näkönen ole :/

Anna miehelle numeros jos oot oikeasti valmis parisuhteeseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Tottakai tulee paskaa niskaan kun tollasia kirjottaa :o Sun pitää ajatella että olisitko valmis oikeaan suhteeseen tämän miehen kanssa, siis muutakin kun seksiä neljänseinän sisällä. Mun mielestä olis loukkaavaa jos mun mies puhuis että joo sitä on kiva panna mutta ei se häävin näkönen ole :/

Laitan hänelle huomenna viestin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:

Laitan hänelle huomenna viestin. =)

Voittehan sopia että jos alatte seurustelemaan niin etenette hitaasti ja katsotte rauhassa kuinka asiat etenee ja toimiiko kemiat sitten oikeesti yhteen. Sillähän se selviää että tuleeko suhteesta mitään vai ei. Ja jos maha on iso niin siitä on sentäs mahdollista päästä eroon... :D

Heti tulee paskaa niskaan kun tälläsen alotuksen tekee. :( Mä mietin että laitan miehelle viestin että saa mun numeron. Hän sitä pyysi mutta jäi sitten kuitenkin antamatta se numero. Tiedustelusta sain miehen numeron.

Laita ihmeessä viesti!
Itsellänikin oma mieheni on mahakas mutta se ei minua haittaa.
Tumma ja komea on ja vaikka mahaa ja painoa on enemmän mitä normaalisti on niin ei se minua haittaa.
Jos vaan kiinnostaa ja jutut luistaa niin ihmeessä anna mennä!!
TSEMPPIÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Heti tulee paskaa niskaan kun tälläsen alotuksen tekee. :(

Ehkä siksi, että vaikutti aika pinnalliselta sun ajatukset. Jos pidät ihmisestä, niin mitä väliä on jollain vatsan suuruudella???

Kai ulkonäöllä voi olla merkitystä, vaikka se ei olisikaan ainoa valintakriteeri. Jos kuvitellaan, että valittavana on kaksi luonteeltaan täysin samanlaista tyyppiä, niin kyllä useimmat varmaan valitsevat sen, joka on omasta mielestä paremman näköinen. (Mikä sitten on hyvännäköistä, riippuu tietysti valitsijasta).

Kyl mä pistäisin viestiä :) Kyllä mäkin olen välillä tommosia pohtinut, ehkä pinnallista mutta yleensä sen pinnan alle näkee kun kemiat synkkaa ja huomaakin et toihan onkin ihan jees tyyppi.

Ei mun mielestä ap ole pinnallinen. Kyllähän se on terveysriski jos todella iso maha. Sitten miettii mitä ne miehen elintavat oikein on.

Mä en varmaan pystyisi olemaan isomahaisen miehen kanssa. Paitsi jos olisin ehtinyt rakastumaan, niin ei sitä kyllä se maha estäisi. Lähettäis yhdessä lenkille ja tehtäis terveellistä ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mun mielestä ap ole pinnallinen. Kyllähän se on terveysriski jos todella iso maha. Sitten miettii mitä ne miehen elintavat oikein on.

Mä en varmaan pystyisi olemaan isomahaisen miehen kanssa. Paitsi jos olisin ehtinyt rakastumaan, niin ei sitä kyllä se maha estäisi. Lähettäis yhdessä lenkille ja tehtäis terveellistä ruokaa.

Voi kuinka somaa ja ajattelevaista :heart:

Ja heh heh, että ihan terveyttä ajattelet en usko. Kauniimpi syy, kuin sanoa suoraan, että lihava ei kiinnosta. Ap:lle ota vaan yhteyttä, jos kiva mies. Ei se maha seurustelua estä.

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:

Ja heh heh, että ihan terveyttä ajattelet en usko. Kauniimpi syy, kuin sanoa suoraan, että lihava ei kiinnosta. Ap:lle ota vaan yhteyttä, jos kiva mies. Ei se maha seurustelua estä.

No onhan se terveysriski, jos lihava pukki simahtaa päälle kesken aktin. Siinä ei sitten paljoa henkeä haukota. Toisaalta voi vaan itseä syyttää, kun on päästänyt toisen nukahtamaan. :xmas:

Kyllä se laihtuu kun muutatte yhteen. Kotitöistä ei tule ikinä loppua ja naista saa olla passaamassa jatkuvasti. Pelkästään nalkutuksen kuuntelu kuluttaa 1200 kcal päivässä.

Ulkonäkö on kuitenkin aika tavalla sivuseikka suhteessa, mutta kyllähän siltä alussa usein just siihen ulkonäköön kiinnitetään eniten huomiota. Sekä naisilla, että miehillä taitaa näin olla..

Kyllä mä ottaisin yhteyttä :) jos mies on mukava ja muutenkin mieleen, niin ei mikään mahan koko saisi olla esteenä tutustumiselle :)

Yhteistyössä