A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kotivinkki:Pistä ehdollinen viesti, saat pillua jos laihdutat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kotivinkki:Pistä ehdollinen viesti, saat pillua jos laihdutat.
Alkuperäinen kirjoittaja eronnut ja nyt vankistunut:Kyllä se laihtuu kun muutatte yhteen. Kotitöistä ei tule ikinä loppua ja naista saa olla passaamassa jatkuvasti. Pelkästään nalkutuksen kuuntelu kuluttaa 1200 kcal päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pia:Mies on kyllä ihan tavallisen näköinen, mutta hän on reilusti ylipainoinen. Ei sitä painoa muualla ole, mutta hänellä on iso maha. Siis todella iso
Seksi kuitenkin oli erittäin mukavaa ja olen tullut aina toimeen tämän miehen kanssa. Nyt sitten mietin, että pitäisikö mun tavata hänet uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Alkuperäinen kirjoittaja Pia:Mies on kyllä ihan tavallisen näköinen, mutta hän on reilusti ylipainoinen. Ei sitä painoa muualla ole, mutta hänellä on iso maha. Siis todella iso
Seksi kuitenkin oli erittäin mukavaa ja olen tullut aina toimeen tämän miehen kanssa. Nyt sitten mietin, että pitäisikö mun tavata hänet uudestaan.
No puhuiko hän mitään tapaamisesta? Sori vaan, mutta häntä tuskin kiinnostaa, jos ei mitään ehdotellut. Se, että toinen ois ruma ku prkle, ei tarkoita että hän ois susta yhtään sen kiinnostuneempi kuin se komeampi kaverikaan![]()
Elämä on. Kannattaa olla antamatta parilla ekalla kerralla, jos meinaa jotain vakavaa -oikeastikin.
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Tottakai tulee paskaa niskaan kun tollasia kirjottaaSun pitää ajatella että olisitko valmis oikeaan suhteeseen tämän miehen kanssa, siis muutakin kun seksiä neljänseinän sisällä. Mun mielestä olis loukkaavaa jos mun mies puhuis että joo sitä on kiva panna mutta ei se häävin näkönen ole :/
Anna miehelle numeros jos oot oikeasti valmis parisuhteeseen =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veikkaampa, että tässä käy niin, että yrität suhdetta hänen kanssaan, mutta sitten kuitenkin jokin tökkii koko ajan ja sitten lopulta jätät hänet, koska kaikki ei toimikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Uskon että miehelle on parempi että et tapaa, löytää ehkä vähemmän pinnallisen naisen, jonka kanssa voi olla onnellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Uskon että miehelle on parempi että et tapaa, löytää ehkä vähemmän pinnallisen naisen, jonka kanssa voi olla onnellinen.
Täällä taas jeesustellaan.. Sehän nyt olis jotenki tooosi outoo, jos tulevan siipan ulkonäköä koskevia toiveita olis.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Uskon että miehelle on parempi että et tapaa, löytää ehkä vähemmän pinnallisen naisen, jonka kanssa voi olla onnellinen.
Täällä taas jeesustellaan.. Sehän nyt olis jotenki tooosi outoo, jos tulevan siipan ulkonäköä koskevia toiveita olis.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Uskon että miehelle on parempi että et tapaa, löytää ehkä vähemmän pinnallisen naisen, jonka kanssa voi olla onnellinen.
Sen mahan kun saisi siltä mieheltä pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tai no voihan olla ettei mies enää ota yhteyttä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Uskon että miehelle on parempi että et tapaa, löytää ehkä vähemmän pinnallisen naisen, jonka kanssa voi olla onnellinen.
Sen mahan kun saisi siltä mieheltä pois.
Jos olisit oikeasti ihastunut häneen, et miettisi moisia.
Nimim. ihastuin ja rakastuin tulisesti 10 vuotta vanhempaan, kahdesti eronneeseen, hieman vatsakkaaseen mieheen.
Enkä taatusti miettinyt ulkonäköä saati näitä muitakaan seikkoja... olin niin hulluna häneen...
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Se oli joku paxuna oleva palstamamma strap-on dildon kanssa!Silmät päähän, c'mon!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tai no voihan olla ettei mies enää ota yhteyttä.![]()
Voi hyvä jestas. Mitäs otit ensinkään yhteyttä, jos ei niin kovin kiinnostanut. Annoit vain toiselle vääriä vinkkejä. Koita jo päättää. Ihan lapsellista.