Harrastin seksiä erään ei niin komean miehen kanssa ja nyt mietin että pitäisikö ottaa yhteyttä kuitenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
Mies on kyllä ihan tavallisen näköinen, mutta hän on reilusti ylipainoinen. Ei sitä painoa muualla ole, mutta hänellä on iso maha. Siis todella iso

Seksi kuitenkin oli erittäin mukavaa ja olen tullut aina toimeen tämän miehen kanssa. Nyt sitten mietin, että pitäisikö mun tavata hänet uudestaan.

No puhuiko hän mitään tapaamisesta? Sori vaan, mutta häntä tuskin kiinnostaa, jos ei mitään ehdotellut. Se, että toinen ois ruma ku prkle, ei tarkoita että hän ois susta yhtään sen kiinnostuneempi kuin se komeampi kaverikaan ;)

Elämä on. Kannattaa olla antamatta parilla ekalla kerralla, jos meinaa jotain vakavaa -oikeastikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
Mies on kyllä ihan tavallisen näköinen, mutta hän on reilusti ylipainoinen. Ei sitä painoa muualla ole, mutta hänellä on iso maha. Siis todella iso

Seksi kuitenkin oli erittäin mukavaa ja olen tullut aina toimeen tämän miehen kanssa. Nyt sitten mietin, että pitäisikö mun tavata hänet uudestaan.

No puhuiko hän mitään tapaamisesta? Sori vaan, mutta häntä tuskin kiinnostaa, jos ei mitään ehdotellut. Se, että toinen ois ruma ku prkle, ei tarkoita että hän ois susta yhtään sen kiinnostuneempi kuin se komeampi kaverikaan ;)

Elämä on. Kannattaa olla antamatta parilla ekalla kerralla, jos meinaa jotain vakavaa -oikeastikin.

Miehellä on nyt mun numero ja hän on jo soittanut mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Tottakai tulee paskaa niskaan kun tollasia kirjottaa :o Sun pitää ajatella että olisitko valmis oikeaan suhteeseen tämän miehen kanssa, siis muutakin kun seksiä neljänseinän sisällä. Mun mielestä olis loukkaavaa jos mun mies puhuis että joo sitä on kiva panna mutta ei se häävin näkönen ole :/

Anna miehelle numeros jos oot oikeasti valmis parisuhteeseen =)

:laugh: :laugh:

Jos oikeasti olisit hänestä kiinnostunut, pitäisit hänestä ja kenties olisit ihastunutkin, et olisi missään vaiheessa miettinyt hänen ulkonäköään.

Veikkaampa, että tässä käy niin, että yrität suhdetta hänen kanssaan, mutta sitten kuitenkin jokin tökkii koko ajan ja sitten lopulta jätät hänet, koska kaikki ei toimikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veikkaampa, että tässä käy niin, että yrität suhdetta hänen kanssaan, mutta sitten kuitenkin jokin tökkii koko ajan ja sitten lopulta jätät hänet, koska kaikki ei toimikaan.

Tuo voi olla hyvin mahdollista että noin kävisi jos hänen kanssaan suhdetta yrittäisin. Sen vuoksi ei ehkä edes kannata yrittää mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Uskon että miehelle on parempi että et tapaa, löytää ehkä vähemmän pinnallisen naisen, jonka kanssa voi olla onnellinen.

Täällä taas jeesustellaan.. Sehän nyt olis jotenki tooosi outoo, jos tulevan siipan ulkonäköä koskevia toiveita olis.

Sen mahan kun saisi siltä mieheltä pois.

Uskon että miehelle on parempi että et tapaa, löytää ehkä vähemmän pinnallisen naisen, jonka kanssa voi olla onnellinen.

Täällä taas jeesustellaan.. Sehän nyt olis jotenki tooosi outoo, jos tulevan siipan ulkonäköä koskevia toiveita olis.

nii, mut läskit saa aina pois, älykkyysosamäärä ei voi kasvattaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos olisit oikeasti ihastunut häneen, et miettisi moisia.

Nimim. ihastuin ja rakastuin tulisesti 10 vuotta vanhempaan, kahdesti eronneeseen, hieman vatsakkaaseen mieheen.
Enkä taatusti miettinyt ulkonäköä saati näitä muitakaan seikkoja... olin niin hulluna häneen...

Tai no voihan olla ettei mies enää ota yhteyttä. :D

Voi hyvä jestas. Mitäs otit ensinkään yhteyttä, jos ei niin kovin kiinnostanut. Annoit vain toiselle vääriä vinkkejä. Koita jo päättää. Ihan lapsellista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos olisit oikeasti ihastunut häneen, et miettisi moisia.

Nimim. ihastuin ja rakastuin tulisesti 10 vuotta vanhempaan, kahdesti eronneeseen, hieman vatsakkaaseen mieheen.
Enkä taatusti miettinyt ulkonäköä saati näitä muitakaan seikkoja... olin niin hulluna häneen...

Hieman vatsakas ei sovi kuvaamaan tätä miestä. Ei riitä nielty rantapallo vaan taitaa olla sellainen iso jumppapallo.

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Tai no voihan olla ettei mies enää ota yhteyttä. :D

Voi hyvä jestas. Mitäs otit ensinkään yhteyttä, jos ei niin kovin kiinnostanut. Annoit vain toiselle vääriä vinkkejä. Koita jo päättää. Ihan lapsellista.

Tiedän. Olen lapsellinen ja pinnallinen. Voi hitto mitä mä teen!

Yhteistyössä