Hassua, kahtena kuukautena peräkkäin perjantai 13. päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Näyttää olevan sekä helmikuussa että maaliskuussa nyt perjantai 13. päivä :D helmikuussa me vietetään miehen kanssa silloin vuosipäivää. Viis vuotta tulee täyteen ja perjantai 13. päivä oli myös silloin viisi vuotta sitten kun tavattiin.

Sinänsä vähän spooky homma, että tapasin aikanaan myös exäni perjantai 13. päivä :whistle: se tosin oli Pitkäperjantai :D miehen kanssa tavatessa yö taittui sentään Ystävänpäivän puolelle

Mun siskolla on sit synttärit perjantaina 13. päivä tänä vuonna :) Sinänsä hassua, että joka kerta kun synttärit perjantaille sattuu sitä ihmettelee, luulis jo tajuavan, että jos 13. päivä on syntynyt, ni joskus se juhlapäivä sattuu perjantaille...

Alkuperäinen kirjoittaja siskolle terkkuja:
Mun siskolla on sit synttärit perjantaina 13. päivä tänä vuonna :) Sinänsä hassua, että joka kerta kun synttärit perjantaille sattuu sitä ihmettelee, luulis jo tajuavan, että jos 13. päivä on syntynyt, ni joskus se juhlapäivä sattuu perjantaille...

:D

Joo! ja mua nauratti, kun paikallisessa lehdessä joku tutkija mainosti, että kuinka harvinaisia perjantai 13. päivät ovat. Pyh! Muistaakseni tänä vuonna niitä on kolmin kappalein, korjatkaa jos olen väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Joo! ja mua nauratti, kun paikallisessa lehdessä joku tutkija mainosti, että kuinka harvinaisia perjantai 13. päivät ovat. Pyh! Muistaakseni tänä vuonna niitä on kolmin kappalein, korjatkaa jos olen väärässä.

Eihän se nyt noin kai mene. 13:sta päivä on juuri tavallisimmin perjantai. On tosiaan aika 'pyh' siis