Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossu-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä hätähousu valvoo ja pidättää pissihätää että saisi varmuuden negaan tai sitten selkeän plussan. Pari negaa takana iltapissasta, eilen illalla tuli viivanpaikka clearbluehun. Tänään menkat pari päivää myöhässä…

Hei. Tuulenpa tänne kysymään mitä mieltä testailijat nykyää pregchek liuskoista?

Itse olen kokenut niillä testaaja mutta tässä väliä nyt melk. 2 v

15 pv sitten oli yhdynnästä miehen kanssa ja ovis kipu 2 pv sitä ennen . En tiedä tuleeko kipu ennen vai jlk oviksen mulla.

Menkat alkoi 3 pv sitten ja sitä ennen varjollisia ja negoja PC testejä. Menkat on nyt jo loppumassa normaalin 5-6 pv sijaan. Ja ovat olleet hyytymättömät, niukakot vaikka normaalit alkaviksi niagaroiksi.

Yks kaks tuli olo että pitää testata ja sain juuri wc käytyä 15 min sitten muutaman sentin virtsaa ja teksti lähti tosi hitaasti kastumaan. Olen huomannut että pc käyttäytyy erilailla kuin ennen??? Yhteen testiin tuli kastuessa aivan valkoiset kaksi viivaa ennen kuin kontrolli muuttui punaiseksi

No tähän kokeilu kappaleeseeni tuli kastuessa heti haalea posi ja myös kontrolli oli vaalea.

Kuitenkin tummempi kuin testiviiva.

Testi oli oikeastaan kokonaan kastunut vasta n 3 minuutin sisään mutta testi viivaa näkyi heti

kuivuttuaan testiviiv haaleni ja samoin kontrolli on haalea.

verta on voinut virtsan seassa olla mutta en ole silti ennen kyllä haamua saanut kun menkkojen alussa testannut? Voklo veri saada alueen reagoimaan? Otin iihan videon testistä kun kastui ja viivat piirtyi. Mitö mieltä testailijat siis voiko nykyään pregchek luottaa ....

Hei. Kysympä minäkin täältä. Tein Rfsu:n early testin eilen kun oletettu ovulaatio on ollut viime viikon la-su 27-28.9. Oletan että kuukautiset pitäisi alkaa ensi lauantaina 11.10 jos kierto on yleensä sen 29 päivää.

Nyt hieman hämmentää testitulos, osaatteko sanoa voiko noissa Rfsu:n early testeissä näkyä vääriä positiivisia? Tein myös pari liuskatestiä jotka olivat selkeitä negoja. Sinänsä raskaus olisi todella epätodennäköinen koska ehkäisy oli käytössä mutta yhdynnät olivat juuri ovulaation aikaan.

Nyt on ollut menkkamaisia kipuja paljon vaikka vielä viikko kuukautisiin sekä rintojen kihelmöintiä ja vihlaisuja alavatsassa sekä päänsärkyä. Valkovuotoa on jatkuvasti ja tänään tuli sellaista ovisliman tyylistä venyvää mutta hieman kellertävää limaa. Mitä mieltä olette?

Kuvaan lisäsin hieman kontrastia ja sävyä että erottuu paremmin. Voisiko tämä olla plussa vai vaan virheellinen tulos? Täytyy toki tehdä uusi testi jos oireet jatkuu tai menkat myöhästyy.

Miten kävi, vierailija? Olitko raskaana?
Muakin turhauttaa tuo rfsu:n puikko. Sain sillä tänään selkeän plussan mutta en valitettavasti kellottanut että tuliko se 5min sisällä. Ei se ainakaan 1min kohdalla vielä tullut, ja valmistaja vissiin lupaa että 1min jälkeen ei pitäisi enää olla väärä negatiivinen. Mutta en siis heittänyt sitä roskiin tai yhtään mihinkään ennen kuin muuttui plussaksi, tuijottelin sitä negaa siinä ja päästin pienet itkut, ja yhtäkkiä siinä olikin toinen viiva. Hyvin uskottava, punainen, alkuvaiheessa mun mielestä paksukin viiva, roskiksesta myöhemmin kaivettaessa oli ohentunut. Siis pitääkö tuo testi oikeasti heittää heti 5min päästä pois ettei tulisi väärää positiivista? Jos näin niin miten tuollaisen voidaan antaa olla markkinoilla. En mä mitään kymmentä minuuttia siinä varmasti rääkynyt vaan sanoisin että ihan korkeintaan 7. Ja mulla on siis jo DPO 11 ja pregcheckeihin ei ole tullut varmoja viivahavaintoja, ehkä parissa aamutestissä pientä viivanpaikkaa.

Yhteistyössä