HÄTÄKESKUSPÄIVYSTÄJÄN KOULUTUS?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 112-wannabe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

112-wannabe

Vieras
Onko kellään tietoa tästä? Tiedän, että Kuopiossa on tätä koulutusta, mutta onko missään muualla? Onko mahdollista päästä esim. oppisopimuskoulutukseen? Itseä kovasti kiinnostaisi tuo ala, mutta mihinkään Kuopioon en voi lapsien kanssa lähteä yhtäkkiä pariksi vuodeksi.

Keravalla kuulemma tällä hetkellä, Helsingin pelastuskoulu järjestää jotain kursseja, en tiedä kuinka usein, tällä hetkellä on ainakin menossa. Oppisopimuskoulutuksella ei pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Peruspalkka n.2000? ja siihen päälle henkilökohtainen lisä, lisä määräytyy esimiehen kanssa käytävän kehityskeskustelun perusteella. Plus haittatyökorvaukset.

Suosittelisitko tälle alalle ryhtymistä? Itsekin olen joskus haaveillut.. mutta taitaa tuon opiskelupaikkojen vähyyden takia jäädä haaveeksi..

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Peruspalkka n.2000? ja siihen päälle henkilökohtainen lisä, lisä määräytyy esimiehen kanssa käytävän kehityskeskustelun perusteella. Plus haittatyökorvaukset.

Suosittelisitko tälle alalle ryhtymistä? Itsekin olen joskus haaveillut.. mutta taitaa tuon opiskelupaikkojen vähyyden takia jäädä haaveeksi..

Itse en ole alalla....Hyvää stressinsietokykyä tuo vaatii, pitää osata tehdä päätöksiä hyvin vähin tiedoin ja todella nopeasti. Pitää osata pitää pää kylmänä tapahtui puhelimen toisessa päässä mitä tahansa.

Lisäksi vuorotyö ei lasten kannalta ole paras mahdollinen, ainakin toisen huoltajista pitäisi sitten tehdä normaalia työaikaa, tämä nyt tietenkin ihan vain oma mielipiteeni.

Onhan työ stressaavaa ja varsinkin tällä hetkellä kun kaikista uudistuksista puhutaan, ei tiedä mitkä hätäkeskukset pysyvät, pysyykö oma työpaikka vai ei...Epävarma ala tällä hetkellä siis.

Yhteistyössä