HÄTÄTILANNE!!! pojalla 2v jalka auki..... =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
sai jalkaan lasin sirun ja jalka aukes pahasti verta tuli todella paljon ja mä kastelin sen vedellä. mies kävi pojan kanssa terveyskeskuksessa ja siihen laitettiin tikit. nyt luin että ei saa kastella vuorokauteen ettei tulehdu.. mutta mä tyhmä olin jo sen viruttanut hanan alla

mitä nyt tAPAHTUU MITÄ TEEN? oon ihan shokissa vieläkin se jalka oli ihan repaleinen pienestä lasin sirusta =(

ne siellä tk:ssa putsanneet sen haava-alueen jollain desinfiointiaineella, joten älä hätäile. Tästedes et nyt sitten kastele sitä jalkaa ennen kuin vuorokausi on kulunut.

siis ennen tikkien laittoo virutin no huh mä aattelin et mä oon tuhonnu jo tuon pikkuisen jalan.
kun tuota ei voi hetkeksikään jättää yksin kun on sellanen vilpertti.. hyvä etten jo terveyskeskukseen soittanu.
eli kun kuulin itkua juoksin katsoon poika verilammikon keskellä jolloin laitoin jalan hanan alle ja pesin enempiä veriä ja lasinsiruja pois ( jos oli jotain lasimurusta) sit kiiiruusti soitin miehelle joka käytti terveyskeskuksessa

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
siis ennen tikkien laittoo virutin no huh mä aattelin et mä oon tuhonnu jo tuon pikkuisen jalan.
kun tuota ei voi hetkeksikään jättää yksin kun on sellanen vilpertti.. hyvä etten jo terveyskeskukseen soittanu.
eli kun kuulin itkua juoksin katsoon poika verilammikon keskellä jolloin laitoin jalan hanan alle ja pesin enempiä veriä ja lasinsiruja pois ( jos oli jotain lasimurusta) sit kiiiruusti soitin miehelle joka käytti terveyskeskuksessa

juuri näin tulee toimiakin! Hiekka ym ylimääräinen olisi hyvä saada aina kaikista haavoista pois.

Uusimmat

Yhteistyössä