Hih! Jokseenkin hypnoottinen kappale!
http://www.youtube.com/watch?v=WNDh_tFIHn4&feature=related
Alankohan olla vähän väsynyt
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:mutta mä en edelleenkään usko että kukaan jaksaa kuunnella tuota 9 minuuttia...itse jaksoin about 6 min![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:tietääkö muuten kukaan minkä ihmeen takia noissa kaikissa ne pyörittää tollasta retiisiä kädessä?! En ymmärrä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:mutta mä en edelleenkään usko että kukaan jaksaa kuunnella tuota 9 minuuttia...itse jaksoin about 6 min![]()
Täytyy kokeilla..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:mutta mä en edelleenkään usko että kukaan jaksaa kuunnella tuota 9 minuuttia...itse jaksoin about 6 min![]()
Täytyy kokeilla..
Reilu 6 min kuunnellut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.youtube.com/watch?v=aV6PKkpoTRk&feature=related
Loituma Leva's Polka Basshunter Remix!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:mutta mä en edelleenkään usko että kukaan jaksaa kuunnella tuota 9 minuuttia...itse jaksoin about 6 min![]()
Täytyy kokeilla..
Reilu 6 min kuunnellut.
Kuuntelin loppuun asti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Hei tää biisihän oli taustamusana siinä hirvi lemmikkinä videos mistä oli ketju täälläki...
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Hei tää biisihän oli taustamusana siinä hirvi lemmikkinä videos mistä oli ketju täälläki...
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:mutta mä en edelleenkään usko että kukaan jaksaa kuunnella tuota 9 minuuttia...itse jaksoin about 6 min![]()
Täytyy kokeilla..
Reilu 6 min kuunnellut.
Kuuntelin loppuun asti![]()
Hatun nosto sinulle!!! :wave: Soiko edes päässä? Osaatko jo sanat ulkoa? Nythän voit ottaa sen sitten vaikka puhelimeen soittoääneksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Kyl mie jaksoin kuunnella sen kokonaan, kun taustall soi.
No niin, nyt kokeillaan kuunnella niin, että katon videonkin samalla.![]()