R
raskaana
Vieras
Haukiko on kiellettyjen listalla? Miksi? Meidät on kutsuttu kylään tänään ja tarjolla on haukea..ei kai siitä haittaa ole jos kerran vähän syö? vai otanko omat eväät 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Saahan sitä syyä,kunhan ei jokapäivä syö.Oliks se sopiva määrä sitten joku kerran kuussa,vai miten olikaan
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Saahan sitä syyä,kunhan ei jokapäivä syö.Oliks se sopiva määrä sitten joku kerran kuussa,vai miten olikaan
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Saahan sitä syyä,kunhan ei jokapäivä syö.Oliks se sopiva määrä sitten joku kerran kuussa,vai miten olikaan
Meil päin neuvolassa ovat kieltäneet kokonaan hauen syömisen raskautuneilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:minä söin kans haukea ihan normaalisti raskusaikana, ja muitakin mitkä ns. kiellettyjen listalla.
Tuskin kukaan niitä joka päivä vetää ja mielettömiä määriä. Neuvolakin tiesi että olen haukea syönyt eikä sanonut mitään, kun tiesi kuitenkin kohtuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:minä söin kans haukea ihan normaalisti raskusaikana, ja muitakin mitkä ns. kiellettyjen listalla.
Tuskin kukaan niitä joka päivä vetää ja mielettömiä määriä. Neuvolakin tiesi että olen haukea syönyt eikä sanonut mitään, kun tiesi kuitenkin kohtuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:minä söin kans haukea ihan normaalisti raskusaikana, ja muitakin mitkä ns. kiellettyjen listalla.
Mullekin annettiin perusohje että kielletyn listan ruokia saa syödä kun pitää järjen päässä.
Vuonna 2000 esim. appelsiinituoremehu oli kielletyllä listalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:minä söin kans haukea ihan normaalisti raskusaikana, ja muitakin mitkä ns. kiellettyjen listalla.
Mullekin annettiin perusohje että kielletyn listan ruokia saa syödä kun pitää järjen päässä.
Vuonna 2000 esim. appelsiinituoremehu oli kielletyllä listalla.
Miksi oli kiellettyä appelsiinimehu?
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Vuonna 2000 esim. appelsiinituoremehu oli kielletyllä listalla.
Empä tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Vuonna 2000 esim. appelsiinituoremehu oli kielletyllä listalla.
Empä tiedä.
Kyllä niihin aina joku syy annetaan, jos on kielletty. Voisinpa siis väittää, ettei ollut kiellettyjen listalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Vuonna 2000 esim. appelsiinituoremehu oli kielletyllä listalla.
Empä tiedä.
Kyllä niihin aina joku syy annetaan, jos on kielletty. Voisinpa siis väittää, ettei ollut kiellettyjen listalla.
No sellanen litania vältettävistä aineista siinä oli ilman selityksiä. Joku painettu opus. Usko mitä haluat...voin mä sen vihkosen sulle postittaa jos jostain vintin perukoilta löytyy.
Sen vaan sanon että nää suositukset muuttuu vuosittain.
Viiden raskauden kokemuksella voin näin sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Vuonna 2000 esim. appelsiinituoremehu oli kielletyllä listalla.
Empä tiedä.
No sellanen litania vältettävistä aineista siinä oli ilman selityksiä. Joku painettu opus. Usko mitä haluat...voin mä sen vihkosen sulle postittaa jos jostain vintin perukoilta löytyy.
Sen vaan sanon että nää suositukset muuttuu vuosittain.
Viiden raskauden kokemuksella voin näin sanoa.
Ainoa voi olla se sokeripitoisuus, ettei sen takia kannata litkiä paljon, jos on sokeriaineenvaihdunnan kanssa ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Hei! Ai niin! Muistin hauesta yhden asian! Hauki kantaa usein loista lihassaan ( sen takia haukea pitää pitää pakkasessa ainakin 1vk ennen kuin sen syö.
Loisen veemäinen piirre ihmisessä ( isännässään) on se että jos isäntä on raskaana niin loiselle se on rasite ja uhka omalle ravinnonsaannille. Sen takia loiset saattavat aiheuttaa keskemenon tai ennenaikaisesti syntymisen koska siihen luonnostaan pystyvät. Tämä sama syy on se miksi loisista varoitetaan raskausaikana niin kovasti. Monelle keskenmenolle on joku syy ja se syy voi joskus olla loinenkin.