Haukkukaa ORAN JOVI AIRit

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Mä löysin aivan ihanat (mielestäni) Oran Jovi Air merkkiset yhdistelmävaunut vm. 2007 ja melko edulliset. En löytänyt niistä kuin kaksi vikaa: ne painaa aika paljon ja sit niissä ei ole taskuja tavaroille. Mun mielestä ne oli muuten aivan hemmetin hyvät.
Kertokaas nyt kokemuksianne. Mitä vikoja en huomannu niissä, kun ekoja vaunuja olen ostamassa.

Mulla on teutoniat eikä niissäkään mitään taskuja ollut, siis mulla oli rattaat, joihin en ottanut kantokoppaa.. jalkopäädyssä oli semmonen "KAARI" jota kutsutaan jatkoperäksi, joten niistä tuli ikään kuin vanut, mutta ei niitä taskuja.

Noissa meidän Ora-vankkureissa on taskut kuomussa ja kopan etuosassa. Melko pienet ne ovat kyllä.
Niin joo, Orat natisee, mutta sen saa kunnon öljyämisellä fiksattua....

En osaa haukkua mutta paljonko on pyynti niistä mitä olet katsonut? Plussan kirpparillakin oli jotkut vähän käytetyt *vertaa hintoja* Pitäisi yhdistelmät löytää itsekin

juuri nuo meillä on ja ihan on loistavat. Ei mitään valittamista.
On ollu myös matkarattaita monenlaista mutta kunnon pöyrillä on kevyt työntää vaikka oisraskaat.

ja 2+ odotus lehti teki testauksen.
Brio voitti ja nou jovit tuli tokaks hävis vaan 0,1 pistettä. Eli ei juuri mitään. JOissain kohdin on paremmat kun briot joissain huonommat. Siis testien mukaan.
Kyllä on hinta laatu suhde enemmän kun kohdallaan.

En maksais käytetyistä brioista montaa sataa kun uudet jovit saa alle 400

Meillä Jovi airit 2005 ja en hauku. pistin verkkokassin siihen niin saa kamoja mukaan.
Jarrut joskus jumitti mutta mies putsasi, oli mennyt hiekkaa väliin kun päivittäin hiekkateitä kurvailtiin.

Jos olette kovin pitkiä te vanhemmat, niin työntöaisaa ei saa kovin ylös ja yläasennossa työntöaisa on niin lähellä runkoa, että kävellessä jalat osuu helposti rungon alaosan putkiin. Keskimittaiselle , n. 175 cm tai alle sen, ihan kelpo vaunut hinta-laatusuhteeltaan.

Yhteistyössä