haukkukaa vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä kestän senkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä kestän senkin

Vieras
mä söin äsken kaks kauhallista päivällä tekemääni lasagnea ja punajuurisalaattia.. en oo muuta tänään syönytkään kun olen hoitanut kahta oksennustautista ja yhtä ripuloivaa lasta. neljältä aamulla olen noussut ylös ja kahvilla handlannu tän päivän :( pakko oli syödä ku heikotti jo vaikkei enää tähän aikaan sais syödä

kun kaikkien normien mukaan ilta 6:n jälkeen ei sais enää syödämitään raskasta ruokaa ja lasagnehan ei ole mikään kevyt ateria.. normaalisti kyllä huolehdin syömisistäni paremmin mut nyt en ole jaksanut eikä ole ees ollu nälkä kun noi sairastaa,nukuttu kohta 2vkoa 2-4 tunnin yöunia ja tämmönen helle vielä päälle

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun kaikkien normien mukaan ilta 6:n jälkeen ei sais enää syödämitään raskasta ruokaa ja lasagnehan ei ole mikään kevyt ateria.. normaalisti kyllä huolehdin syömisistäni paremmin mut nyt en ole jaksanut eikä ole ees ollu nälkä kun noi sairastaa,nukuttu kohta 2vkoa 2-4 tunnin yöunia ja tämmönen helle vielä päälle

No höpö höpö, tottakai menet oman vointisi ja ruokahalusi mukaan. Monissa lämpimissä maissa syödään reilummin vasta myöhemmin illalla, esim. ainakin joissakin paikoissa Italiassa porukka illallisti vasta klo 19.30 jälkeen ihan säännöllisesti.

Yhteistyössä