Haukkuuko mies rintojani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sheila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sheila

Vieras
Kaipaisin kiperästi nyt neuvoja teiltä. Poikaystäväni meni näet tässä sanomaan rinnoistani, että ne ovat 'riipukkeet'. Eli ilmeisesti hän on sitä mieltä että minulla on riippurinnat, eikö niin? Kun jälkeenpäin kysyin mitä hän tällä tarkoitti, hän kielsi koko asian, veti ihan vitsiksi ja en saanut mitään kunnollista selitystä. Tiedän kyllä, että rintani eivät ole pallomaisen superkiinteät, mutta omasta mielestäni täysin normaalit luomut naisen rinnat, ei mitenkään erityisen riippuvat. Pidän huolta ulkonäöstäni ja minulla on mielestäni kaunis kroppa, joten onko oikein, että mies puuttuu tällaiseeseen? Miten tekistitte itse, antaisitteko asian olla? Ja entä jos vaikka rintani muuttuisivat riippuvammiksi, onko oikein että kumppanini puhuu tällaisia?

Olet ilmeisen nuori? Kannattaa harkita, sitoutuuko moiseen "mieheen" lopullisesti. Jotain makua ja hyvää käytöstä tulee "miehenkin osoittaa. Sano hänelle juuri ennen sänkytouhuja, että hänelläkin näyttää pahasti pallit riippuvan, ja katso sitten, mikä on reaktio.

Ei parisuhteessa ole tapana tai tarve loukata toisen seksuaalisuutta.

Ei noita leikkimielisiä sanontoja kannata ottaa liian vakavasti.

Vastatkaa miehelle myös leikkimielisesti, itelläs on roikukkeet.

Ottakaa se sanominen huomionosoituksena, kiitos olipa kauniisti sanottu.

Yleensäkin noilla tuontyyppisillä sanoilla haetaan rajoja sille mitä toinen sietää.

Olisitte myös voinut vastata miehelle, sullapa on ihmeellinen käsitys riippurinnoista.

Toisaalta, ei se riippuvuuskaan tee rinnoista rumia.

Saattoihan tuo tökerö tokaisu olla vähän ujosteltu ilmaisu, jotta sulla on tissit, jotka kiinnostavat mahdottomasti nuoria kolleja.

Tissejä on yhtä monenlaisia, kuin on tyttöjä ja naisia. Osa on pitkulaisia "riipukkeita", jollakulla saattaa olla pyöreät pallukat teininä, osalla kunnon lötköt, ns. läskitissit!

Jos asia sinua kiusaa edelleen, kysäise, mitä poikaystäväsi oikein tarkoittaa. Kerro, että itse olet tyytyväinen normaaleihin luomutisseihisi. Voit typerän vastauksen saadessasi sanoa, että miestenlehtien sivuilla olevat mallien pallukat ovat silikonia, jotta nekö sinua viehättävät.

Kaipaisin kiperästi nyt neuvoja teiltä. Poikaystäväni meni näet tässä sanomaan rinnoistani, että ne ovat 'riipukkeet'. Eli ilmeisesti hän on sitä mieltä että minulla on riippurinnat, eikö niin? Kun jälkeenpäin kysyin mitä hän tällä tarkoitti, hän kielsi koko asian, veti ihan vitsiksi ja en saanut mitään kunnollista selitystä. Tiedän kyllä, että rintani eivät ole pallomaisen superkiinteät, mutta omasta mielestäni täysin normaalit luomut naisen rinnat, ei mitenkään erityisen riippuvat. Pidän huolta ulkonäöstäni ja minulla on mielestäni kaunis kroppa, joten onko oikein, että mies puuttuu tällaiseeseen? Miten tekistitte itse, antaisitteko asian olla? Ja entä jos vaikka rintani muuttuisivat riippuvammiksi, onko oikein että kumppanini puhuu tällaisia?

Rinnoissasi tuskin on mitään vikaa, mutta itsetunnossasi hyvinkin.

Viimeksi muokattu:
Kiitti vastauksista, te tuntemattomat vastaajat ootte mulle ’tärkeitä’ kun viittitte ottaa kantaa. Joidenkin humoristisia vastauksia olen hekotellut. Vastaukseksi edelliselle kommentoijalle, joka epäilee että itsetunnossani on vikaa, niin voi ollakin. Mutta onko se sitten hyvää itsetuntoa, että poikaystävän negatiivinen arvostelu (tai näin sen kuulin) ei tuntuisi missään, jos hän on kuitenkin minulle (ainakin vielä toistaiseksi) erittäin tärkeä ihminen? Mitä on hyvä itsetunto parisuhteessa, arvostelujen nielemistä? Rinnat ja muu kroppani muutenkin ovat minulle, ja uskon että monelle muullekin naiselle, hyvin merkityksellisiä. Kaikkea ei ehkä kannata ottaa liian vakavasti, mutta olen vastaajan voi ei kanssa samaa mieltä siinä, ettei parisuhteessa ole tapana tai tarve loukata toisen seksuaalisuutta. Eikö ole tarpeeksi muita huumorin aiheita?

Laittakaapa muutamia esimerkkejä, millä sanoin mies voi huomioida kauniisti rintojanne.

Kelpaisiko, onpa sulla kamalankauniit rinnat.
Nätit ihanat ja sövöt.

Riippuu tietty mistä roikkuu. Jos vinguit miestäsi taas miljoonan kerran kehumaan kroppaasi ja kundi alkoi kyllästyä siihen, niin silloin tokaisu riipparit oli vain mielen väsynyt temppu.

ap:n kannattaisi miettiä miten suhtautuu kehoonsa. jos päällimmäinen ajatus itsestä on , että miten toiset kehoni kokee, niin ollaan todella pihalla. Jos taas ap ajattelee esimerkiksi rinnoistaan niin, että ne ovat osa minun seksuaalisuuttani seurustelusuhteessa, niin hän hyväksyy itsensä. Rakasta rintojasi, kun sinulla sellaiset on.

Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni;11581278:
miten toiset kehoni kokee, niin ollaan todella pihalla.

Jos oman rakkaan mielipide ei kosketa, niin silloin on kyseessä todella tunnevammainen ihminen.

Rumasti ja ajattelettomasti sanottu mieheltä, tämmöinen käytös on toki valitettavan yleistä miesten toimesta. Takaisin haukkuminen ei taas ole rakentavaa, se kun saa aikaan vaan lisää kekinäistä vittuilua. Ehkä sinun kannattaisi sanoa suoraan että tuo mitä miehesi sanoi, loukkaa sinua. Jos ei ota onkeensa niin voit sanoa pahasti hänelle jostain hänen ruumiinosasta tyyliin, miltä sinusta rakas mieheni tuntuisi jos sanoisin että munasi on pieni.

Jos oman rakkaan mielipide ei kosketa, niin silloin on kyseessä todella tunnevammainen ihminen.

Rumasti ja ajattelettomasti sanottu mieheltä, tämmöinen käytös on toki valitettavan yleistä miesten toimesta. Takaisin haukkuminen ei taas ole rakentavaa, se kun saa aikaan vaan lisää kekinäistä vittuilua. Ehkä sinun kannattaisi sanoa suoraan että tuo mitä miehesi sanoi, loukkaa sinua. Jos ei ota onkeensa niin voit sanoa pahasti hänelle jostain hänen ruumiinosasta tyyliin, miltä sinusta rakas mieheni tuntuisi jos sanoisin että munasi on pieni.
Jos muna on kerta kaikiaan nysä ja ite sen tietää...

Viimeksi muokattu:
Riipukkeet, puskurit, kellukkeet, daisarit, tisulit, reput, rukkaset.... rakkalla lapsella on monta nimeä. En oikein usko, että mies tietoisesti mollasi rintojasi. Sinulle rinnat ovat tärkeä juttu mutta miehelle ne ovat vain rinnat, joita voi maistaa, koskettaa, katsella, hyväillä jne.

Onkohan aivan tuota mieltä? En tiedä mitä poikaystäväsi tarkoitti tuosta riipuke-sanasta. Ehkä huono sanavalinta. Kaikilla miehillä roikkuu, kun ei ole seisokki päällä..heh. No olen kuullut ja mies on joskus sanonut, että jollain naisella on roikkurinnat tai kun oli seurustellut sellaisen kanssa. Mutta miehet ehkä tuntevat huonoa alemmuuskompleksia, jos jollain miehellä on iso muna. Ei ole mies koskaan rinnoistanut puhunut mitään, mutta koskettelee sillai kiinnostuneena ja ihaillevasti.

Kyllä, totta, noin voisi ketjun aloittaja toimia!Kyllä minua ainakin loukkaisi tuollainen arvostelu, siinä mennään niin henkilökohtaisuuteen ja vielä syvemmällekin.

Viimeksi muokattu:
Kiitti vastauksista, te tuntemattomat vastaajat ootte mulle ’tärkeitä’ kun viittitte ottaa kantaa. Joidenkin humoristisia vastauksia olen hekotellut. Vastaukseksi edelliselle kommentoijalle, joka epäilee että itsetunnossani on vikaa, niin voi ollakin. Mutta onko se sitten hyvää itsetuntoa, että poikaystävän negatiivinen arvostelu (tai näin sen kuulin) ei tuntuisi missään, jos hän on kuitenkin minulle (ainakin vielä toistaiseksi) erittäin tärkeä ihminen? Mitä on hyvä itsetunto parisuhteessa, arvostelujen nielemistä? Rinnat ja muu kroppani muutenkin ovat minulle, ja uskon että monelle muullekin naiselle, hyvin merkityksellisiä. Kaikkea ei ehkä kannata ottaa liian vakavasti, mutta olen vastaajan voi ei kanssa samaa mieltä siinä, ettei parisuhteessa ole tapana tai tarve loukata toisen seksuaalisuutta. Eikö ole tarpeeksi muita huumorin aiheita?

Minun käsitykseni mukaan itsetunto on ihan sama asia, tarkastellaanpa sitä missä ympäristössä ja olosuhteissa tahansa. Edelleen käsitän sen niin, että hyväitsetuntoinen ihminen kyllä noteeraa negatiivisen palautteen ja vaatii siihen sekityksenkin, jos se ylittää rajan, jossa voidaan jo puhua tahallisesta loukkaamisesta. Sensijaan hän ei jää hautomaan törkeyksiäkään, vaan tietäen ne aiheettomiksi, antaa niiden mennä menojaan.
Tuo aloitusviesti jätti kuitennkin niin paljon arvailun varaan sen suhteen, missä ja minkälaisessa tilanteessa, millä äänensävyllä tuo "loukkaus" esitettiin.
Senverran siitä sai tolkkua, ettei taida tuolla miehelläkään itsetunto olla niitä vahvinpia, koskapa ei pystynyt sanojensa takana pysymään ja niitä ymmärrettävästi selittämään.
Lisäksi siitä sai käsityksen, että olet vielä nuori, tai, että suhteenne on vielä nuori. Rajat ovat vielä hakusessa.
Joka tapauksessa, mielestäni tuon lausuman esitystapa ja -olosuhteet ova suhteenne jatkoa ajatellen paljon oleellisemmassa asemassa kuin itse sanat.
Eli, oliko kyseessä kömpelö huumorinyritys, vai suoranainen ilkeys, halu loukata.

Viimeksi muokattu:
Olet ilmeisen nuori? Kannattaa harkita, sitoutuuko moiseen "mieheen" lopullisesti. Jotain makua ja hyvää käytöstä tulee "miehenkin osoittaa. Sano hänelle juuri ennen sänkytouhuja, että hänelläkin näyttää pahasti pallit riippuvan, ja katso sitten, mikä on reaktio.

Ei parisuhteessa ole tapana tai tarve loukata toisen seksuaalisuutta.

Vanhan kansan vitjamunissa (gamla folkets kedjaegg - pa svenksa) ei ole mitään hävettävää. Kunnioitusta herättävää on, ainakin Kuusamossa, että kun kesällä menee uimaan, niin pallit seuraavat perässä kuin sorsapoikue.

Vitjamunat läpsivät kiihoittavasti yhtynnässä aanus-aukkoa lähetyssaarnaaja-asennossa.

Loppupäätelmä: Riippatissit vs. vitjamunat-vertaus ei toimi oikeasti...

Viimeksi muokattu:
No niin, kiitos vaan kommenteista taas. Kysyin poikaystävältäni ja hän kielsi käyttäneensä ko termiä (vaikka kyllä käytti). Mutta sitten sanoi, että ihan vähän rintani riipuvat kuitenkin. Otti sitten taas takaisin kommenttisna kun näki, että pahoitan mieleni. Varmaan on olemassa vielä huonompiakin miehiä, mutta tällä hetkellä olen todella pettynyt häneen. Olkoon itsetuntoni mikä tahansa niin minua tällainen loukkaa. Nyt tällä hetkellä en tiedä mitä teen koko suhteen osalta.

No niin, kiitos vaan kommenteista taas. Kysyin poikaystävältäni ja hän kielsi käyttäneensä ko termiä (vaikka kyllä käytti). Mutta sitten sanoi, että ihan vähän rintani riipuvat kuitenkin. Otti sitten taas takaisin kommenttisna kun näki, että pahoitan mieleni. Varmaan on olemassa vielä huonompiakin miehiä, mutta tällä hetkellä olen todella pettynyt häneen. Olkoon itsetuntoni mikä tahansa niin minua tällainen loukkaa. Nyt tällä hetkellä en tiedä mitä teen koko suhteen osalta.

Sitten, kun riippuu ihan kunnolla, niin mitä sitten teet? Sinun elämäsi on varmaan ihan pilalla. Taisi karata mopo käsistä, toisaalta vielä toivon, että olisit provo, parisuhteeseen sinun ei ainakaan pidä alkaa. Ei mies osaa sinulle koskaan oikeaa vastausta antaa. Takavetoinen auto jäi sutimaan tyhjää, blondi heitti hiekkaa etupyörien alle, miksi sinne heitit; no , kun ne eivät vielä pyörineet.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja entäs;11581705:
Sitten, kun riippuu ihan kunnolla, niin mitä sitten teet? Sinun elämäsi on varmaan ihan pilalla. Taisi karata mopo käsistä, toisaalta vielä toivon, että olisit provo, parisuhteeseen sinun ei ainakaan pidä alkaa. Ei mies osaa sinulle koskaan oikeaa vastausta antaa. Takavetoinen auto jäi sutimaan tyhjää, blondi heitti hiekkaa etupyörien alle, miksi sinne heitit; no , kun ne eivät vielä pyörineet.

Ei kyse ole riippumisesta vaan oman rakkaansa kunnioittamisesta. Jos mies ei ole ihan vammainen hänen tulisi ymmärtää että tuollainen loukkaa. Pienimunaiseksi haukkuminen on samantasoinen loukkaus, ja aika harva mies ei tuollaisesta loukkaantuisi. Ei jokaista aivopierua kannata päästää ilmoille.