H
heheheh
Vieras
Irlantilaiseen pubiin tuli mies. Tilasi kolme pinttiä olutta yhdellä kertaa. Tarjoilija sanoi, että tilaisi yhden kerrallaan, niin maistuisi paremmalta. Ostaja kertoi, että syynä kolmen oluen ostoon oli tarina: miehellä oli kaksi veljeä, jotka keskenään kävivät olusilla. Nyt kaksi veljeä oli muuttanut pois Irlannista, toinen Australiaan, toinen USAan. Veljet päättivät tahoillaan jatkaa henkistä yhteyden pitoa tilaamalla aina kolme olutta itselleen ja muistelemalla muita veljiään.
- Onpa kaunis tarina, sanoi pubin väki.
Mies jatkoi perinnettä tilata aina kolme olutta veljiään muistellakseen. Pubi seurasi tapahtumaa kunnes eräänä päivä mies tilasi vain kaksi pinttiä olutta. Pubiin tuli syvä hiljaisuus ja mies sai osanoton toivotuksia.
- Ei mitään hätää. Kaikki on veljillä hyvin. Minä vai olen lopettanut oluen juonnin, mies vastasi.
- Onpa kaunis tarina, sanoi pubin väki.
Mies jatkoi perinnettä tilata aina kolme olutta veljiään muistellakseen. Pubi seurasi tapahtumaa kunnes eräänä päivä mies tilasi vain kaksi pinttiä olutta. Pubiin tuli syvä hiljaisuus ja mies sai osanoton toivotuksia.
- Ei mitään hätää. Kaikki on veljillä hyvin. Minä vai olen lopettanut oluen juonnin, mies vastasi.