Hauskaa ja toisaalta ärsyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äitini halusi lainata minulta yksiä juhlahousuja (sellaisia liituraita) kun on tänään menossa jonnekin missä tarvii paremmat housut eikä ole kirpparilta löytänyt mitään sopivaa ja äitini ei uutena osta kaupasta.

No tuli sitten sovittamaan niitä. Äitini on kokoa 40-42 ja minä kokoa 38, osa vaatteista 36. Ne housut on mulle sellaiset, että on siinä ja siinä voiko niitä pitää vai onko turhan reilut. Koko on englantilainen 12, en tiedä mitä vastaa mutta minusta se on ainakin reilu 38.

Äitini oli ihan intona, että mehän ollaan hei samankokoiset kun ne sopii hänellekin. Intoili ihan hulluna tuossa. Oikeasti housut soi perseeltä ja pikkarit näkyi ja mua pelottaa, että pilaako se ne kun niissä on ne hakaset siinä edessä kiinnityksenä. Mutta en kehdannut sanoakaan. Housuissa kuitenkin aavistus joustoa niin sai ne päälleen.

Nyt vaan ärsyttää se, kun äitini on aina jauhamassa ihmisten perseiden koosta ja lihavuudesta ja tiäs mistä ja arvostelee ääneen kaikkia. Niin nyt sitten seuraavan vuoden varmaan kertoo, että meillä on samankokoiset perseet, vaikka sokeakin näkee ettei ole. :D

Siis joo turhis mutta ärsyttää silti. Kiitos kun sain avautua. :D

Yhteistyössä