Hauskaa tää raskaana olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pia

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
2 678
0
36
Mulla on koko aamun oksettanu ja luin jotain vanhaa meidän perhe lehteä ja siinä oli NIIIIN koskettavia juttuja että ihan itku tuli :D
väsyttääkin koko ajan |O no ehkä tämä sitten 9kk:n jälkeen helpottaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
jep,väsyttää,kusettaa,raivottaa/itkettää/liikuttaa,ja nyt tullu nää liitoskivutkin mukaan....vaan iteppähän pääni tähän pistin :xmas:

onneks ei oo viel liitoskipuja/ suonenvetoa/ levottomia jalkoja ja närästystä |O mutta eiköhän nekin ilmaannu raskauden edetessä :/

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Mulla on koko aamun oksettanu ja luin jotain vanhaa meidän perhe lehteä ja siinä oli NIIIIN koskettavia juttuja että ihan itku tuli :D

Ai helpottaa vai =) Sittenhän se vasta alkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja pia:

Ai helpottaa vai =) Sittenhän se vasta alkaa!

no kyllä nää raskausvaivat ainakin helpottaa *kokemuksen syvällä rintaäänellä* sanoo hän :D
Se onkin sitten ihan toinen juttu se vauva-aika =) toivottovasti tulee sisaruksiinsa :whistle:

Mul on vasta edessä ne kammottavimmat vaivat ( jos siis kaikki menee hyvin ) ..mutt onneks ne ei loputtomiin kestä ( vaikka sillä hetkellä tuntuu ettei ne lopu ikinä)

Jo pelkästään raskausvaivat on raivostuttavia, mutta että sitä on nyt kaksin verroin kamalampana!!! |O Kohta tarvii kottikärryt millä mahaansa saa vietyä eteenpäin... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Jo pelkästään raskausvaivat on raivostuttavia, mutta että sitä on nyt kaksin verroin kamalampana!!! |O Kohta tarvii kottikärryt millä mahaansa saa vietyä eteenpäin... :ashamed:

niin,miksköhän ei oo vielä kehitetty sellaisia raskausajan rattaita? :xmas: mah kärrylle ja menoks! jaksuja sulle ja muillekkin olonsa kanssa painiville =)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä